Η 22χρονη περιέγραψε στους αστυνομικούς τη φρίκη που έζησε στο σπίτι στη Δάφνη

Σοκαρισμένοι είναι οι έμπειροι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. που χειρίζονται την υπόθεση της απαγωγής και κακοποίησης της 22χρονης φοιτήτριας στη Δάφνη.

NewsRoom 05/05/2017 | 23:46

Η περιγραφή της κοπέλας για τα όσα έζησε στα χέρια του 52χρονου κατηγορούμενου προκαλούν ανατριχίλα.

Η 22χρονη σύμφωνα με πληροφορίες περιέγραψε στους άντρες της ΕΛ.ΑΣ. τον εφιάλτη που έζησε στο υπόγειο της Δάφνης από τη στιγμή που ο 52χρονος τη νάρκωσε μέχρι και την στιγμή που άντρες της Ασφαλείας μπήκαν και την έσωσαν από τον Γολγοθά.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες το δράμα που πέρασε η νεαρή φοιτήτρια έχει καταγραφεί από το κύκλωμα βιντεοσκόπησης που είχε εγκαταστήσει ο δράστης και εξετάζεται στα εργαστήρια της Αστυνομίας.

«Ηταν γύρω στις πέντε το απόγευμα. Έπλενα τα πιάτα στον νεροχύτη. Με αιφνιδίασε. Ήρθε από πίσω μου και μου έβαλε ένα αναισθητικό πανί στο πρόσωπο. Ζαλίστηκα και έχασα τις αισθήσεις μου. Μετά με έσυρε στο δωμάτιο...», αναφέρει μεταξύ άλλων η νεαρή γυναίκα στην κατάθεσή της.

Οι αξιωματικοί της ΕΛΑΣ, πάντως, που είδαν το βίντεο το οποίο τράβηξε με φορητή κάμερα ο 52χρονος, περιγράφουν τη σεξουαλική κακοποίηση που υπέστη η κοπέλα με μία λέξη: «Φρίκη!». Οι ίδιοι εκτιμούν ότι ο 52χρονος θα σκότωνε την κοπέλα αφού είχε δει το πρόσωπό του και ήξερε το σπίτι του.

Το βίντεο είναι αυτό που "καίει" τον δράστη καθώς, όπως λένε οι αστυνομικοί, ο 52χρονος εμφανίζεται να κακοποιεί σεξουαλικά την κοπέλα με σεξουαλικά βοηθήματα επί 24 ώρες, ενώ παράλληλα την χτυπούσε στο πρόσωπο και το σώμα με χαστούκια και γροθιές. Όταν το θύμα συνερχόταν, ο 52χρονος την αναισθητοποιούσε ξανά. Η φοιτήτρια νοσηλεύεται με ισχυρό σοκ.

Αίσθηση αλλά και αμφιβολίες τόσο στην κοινή γνώμη όσο και στους αστυνομικούς προκάλεσε ο τρόπος εισόδου του δράστη το απόγευμα της Παρασκευής στον εισαγγελέα προκειμένου να απολογηθεί καθώς ο ίδιος έχει υποστηρίξει ότι είναι 95% ανάπηρος και τυφλός.

Μέχρι στιγμής δεν έχουν βρεθεί επίσημα έγγραφα που να αποδεικνύουν το ποσοστό αναπηρίας του.