Μια ακόμη γυναικοκτονία σημειώθηκε τα ξημερώματα, αυτήν τη φορά στην Καλαμάτα, οπου ένας 41χρονος φέρεται να σκότωσε τη 39χρονη σύζυγό του μέσα στο σπίτι τους.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, ήταν λίγο πριν τις 2 τα ξημερώματα όταν η αστυνομία ειδοποιήθηκε από γείτονες για γυναικείες κραυγές που ακούγονταν από σπίτι στο κέντρο της Καλαμάτας, στη συμβολή των οδών Βασιλίσσης Όλγας και Κανάρη. Οι αστυνομικοί που έσπευσαν στην πολυκατοικία βρήκαν έναν 41χρονο άνδρα μέσα στα αίματα και την 39χρονη σύζυγό του δολοφονημένη στην κρεβατοκάμαρα, φέροντας τραύματα από μαχαίρι.
Ο άνδρας συνελήφθη επ’ αυτοφώρω, ενώ το περιστατικό σημειώθηκε ενώ στο σπίτι βρίσκονταν και τα δύο παιδιά τους.
Η διερεύνηση της υπόθεσης βρίσκεται σε εξέλιξη.
Διαβάστε επίσης:
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια