Ο Ολυμπιακός υπερασπίστηκε την έδρα του στον πρώτο τελικό της Greek Basketball League.
Οι ερυθρόλευκοι επικράτησαν με 82-76 του Παναθηναϊκού στο ΣΕΦ και έγραψαν το 1-0 στη σειρά. Παρά το προβάδισμα των 17 πόντων που είχε χτίσει η ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα στο τρίτο δεκάλεπτο, το τριφύλλι βρήκε τρόπο να πραγματοποιήσει come back με τη βοήθεια του Ντίνου Μήτογλου, αλλά και των Τσέντι Όσμαν και Κέντρικ Ναν, χωρίς όμως να το ολοκληρώσει. Πρώτος σκόρερ του Ολυμπιακού ήταν ο Εβάν Φουρνιέ (20π.), καθοριστικό ήταν το τρίποντο του Γουόκαπ, ενώ αρνητικός και μοιραίος για τον Παναθηναϊκό εμφανίστηκε ο Χέιζ-Ντέιβις με 1/13 εντός πεδιας
Πλέον οι τελικοί μεταφέρονται στο Telekom Center Athens, την Παρασκευή 5 Ιουνίου, στις 21:00.
Διαβάστε επίσης:
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια