Συγκεκριμένα όσον αφορά το μετρό και το σταθμό της Βενιζέλου ο κ. Βαρεμένος ρωτάει τον κ. Καραμανλή, “αν η κυβέρνηση της Ν.Δ. του 2012-2015 έριξε το έργο στα βράχια, είναι τώρα έτοιμη να ρισκάρει να πάνε στο βρόντο επενδυμένα 5 εκατ. ευρώ με την ενδεχόμενη απόσπαση των αρχαίων ευρημάτων να ανατραπεί ριζικά ο χρονικός σχεδιασμός.”
Ως προς τον ΟΑΣΘ, “ο κ. υπουργός δεν μπορεί να αγνοεί ότι τη διετία της διοίκησης που προτάθηκε από το ΣΥΡΙΖΑ, οι προϋπολογισμοί κυμάνθηκαν στα 100 εκατ. ευρώ έναντι 180 εκατ. των προηγούμενων και με τον τρόπο αυτό το δημόσιο εξοικονόμησε μόνο σε αυτό το διάστημα 160 εκατ. ευρώ.”
Και συνεχίζει: “γνωρίζει επίσης από τα στοιχεία που του παραδόθηκαν ότι σε σύγκριση με τη ζημία που παρουσίαζε το πρώτο 7μηνο του ’17 που ήταν 35 εκατ. ευρώ, το διάστημα Αύγουστος ’17-Ιούλιος ’18 παρουσίασε κέρδη 5,4 εκατ., ενώ το 10μηνο Αύγουστος ’18-Ιούλιος ’19 4,6 εκατ. ευρώ.”
“Είναι άγνωστο που οφείλεται η επιμονή του υπουργού να αγνοεί την αντιστροφή της πορείας του ΟΑΣΘ και να επιμένει στο θέμα των εισπράξεων αν οφείλεται σε κάποιο σχέδιο κατάργησης της ελεύθερης μετακίνησης των ανέργων,” επισημαίνει ο τομεάρχης Μεταφορών και Υποδομών.
Και καταλήγει ρωτώντας τον υπουργό: “Γιατί ακυρώθηκε ο διαγωνισμός για την αγορά νέων λεωφορείων και γιατί μπλοκαρίστηκαν η ψηφιοποίηση του οργανισμού και η επανεκπαίδευση του προσωπικού;”