Το Grubstreet δημιούργησε ένα διαφωτιστικό βίντεο, βασισμένο στις απόψεις ψυχολόγων και ειδικών στο marketing. Σύμφωνα με τα όσα εξηγούν στο ρεπορτάζ του Slate, η γεύση και το χρώμα επηρεάζουν τις επιλογές μας με τέτοιο τρόπο που ανεβάζει το κόκκινο και το ροζ χρώμα στην κορυφή για διάφορους λόγους.
Αρχικά, το κόκκινο χρώμα είναι το λιγότερο απειλητικό αφού συνδέεται με φρούτα που είναι λιγότερο όξινα. Επίσης, οι κόκκινες και ροζ καραμέλες πάντα θεωρούνται περισσότερο γλυκές. Συγκεκριμένα, θεωρείται ότι είναι κατά 10% πιο γλυκές σε σύγκριση με τις καραμέλες άλλων χρωμάτων, αν και στην πραγματικότητα περιέχουν την ίδια ποσότητα ζάχαρης.