«Είναι μία φενάκη να πιστεύουμε πως πρόκειται για αναβίωση του παλιού Ψυχρού Πολέμου. Οι καιροί που διανύουμε είναι διαφορετικοί, πολύ πιο επικίνδυνοι», τονίζει ο επικεφαλής της διπλωματίας στου Βερολίνου.
«Ο κίνδυνος για μία ένοπλη αντιπαράθεση είναι σημαντικός. Ο κίνδυνος τούτος ποτέ δεν ήταν τόσο σοβαρός από δεκαετιών και ποτέ άλλοτε δεν ήταν τόσο ισχνή η εμπιστοσύνη μεταξύ Δύσης και Ανατολής», υπερθεματίζει ο πρώην διπλωμάτης Βόλφγκανγκ Ίσινγκερ, που σήμερα υπηρετεί ως μεσολαβητής του ΟΑΣΕ για την Ουκρανία, σε δηλώσεις του που συμπεριλαμβάνονται στο ίδιο άρθρο
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια