Newsroom

Newsroom

Γενετικό το μίσος για τα μαθηματικά!

Υπάρχουν άνθρωποι που η ζωή τους είναι ένας μαθηματικός αλγόριθμος. Ξυπνάνε και κοιμούνται σκεπτόμενοι εξισώσεις, ενώ όλα μεταφράζονται σε αριθμούς…

i hate math by fajar the olympus d30nwy6

Υπάρχουν άνθρωποι που η ζωή τους είναι ένας μαθηματικός αλγόριθμος. Ξυπνάνε και κοιμούνται σκεπτόμενοι εξισώσεις, ενώ όλα μεταφράζονται σε αριθμούς και είναι ευτυχισμένοι για αυτό. Από την άλλη, υπάρχουν αυτοί που βλέπουν πρόσθεση και βγάζουν… φλύκταινες.

Αυτή η αγάπη ή το μίσος για τα Μαθηματικά, σύμφωνα με επιστήμονες από το πανεπιστήμιο του Οχάιο, μπορεί να είναι γραμμένη στα γονίδιά μας.

Οι ερευνητές βρήκαν ότι τα γονίδια μπορούν να προκαλέσουν μεγαλύτερο «μαθηματικό άγχος» στα παιδιά που πασχίζουν ήδη στον τομέα αυτό.

Για να εξετάσουν τη θεωρία τους, οι ερευνητές μελέτησαν πώς διαφέρουν τα δίδυμα σε ό,τι αφορά το άγχος τους απέναντι στα μαθηματικά.

Παρότι η γενετική προδιάθεση κρίθηκε σημαντικός παράγοντας, όπως αναφέρει δημοσίευμα της MailOnline, αντιπροσώπευε μόνο το 40% του προβλήματος. Οι υπόλοιποι παράγοντες που εξηγούσαν το φαινόμενο γιατί ορισμένα παιδιά δυσκολεύονται περισσότερο στα μαθηματικά, σχετίζονταν με το περιβάλλον στο σχολείο και το σπίτι καθώς και τους κοινωνικούς κύκλους των παιδιών.

«Οι γενετικοί παράγοντες μπορεί να αυξήσουν ή να μειώσουν τον κίνδυνο κακής απόδοσης στα μαθηματικά. Αν κάποιος έχει αυτούς τους γενετικούς παράγοντες και στη συνέχεια βρεθεί σε ακατάλληλο περιβάλλον, τότε η διαδικασία της μάθησης θα είναι ακόμη πιο δύσκολη» ανέφερε ο καθηγητής Stephen Petrill.

Στην έρευνα Western Reserve Reading and Maths Projects συμμετείχαν 216 πανομοιότυποι δίδυμοι και 298 διζυγωτικοί δίδυμοι του ίδιου φύλου.

Όλα τα παιδιά αξιολογήθηκαν ως προς το άγχος για τα μαθηματικά, το γενικό άγχος, την μαθηματικά επίλυση προβλημάτων και την κατανόηση του γραπτού λόγου.

Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν στατιστικά εργαλεία για να δουν πώς σχετίζονταν αυτά τα διάφορα μέτρα άγχους, ικανότητας ανάγνωσης και μαθηματικών μεταξύ των διδύμων.

Ο καθηγητής έγραψε στο Journal of Child Psychology and Psychiatry ότι «είναι σημαντικό να μελετήσει κανείς το άγχος που προκαλείται από την εκμάθηση των μαθηματικών. Στο άκουσμα και μόνο της λέξης πολλοί παθαίνουν πανικό. Δεν είναι όμως στην εκμάθηση της ανάγνωσης, όπου κανείς εμφανίζει άγχος μόνο όταν έχει κάποια δυσκολία. Το άγχος των μαθηματικών σχετίζεται τόσο με τη γνωστική πλευρά όσο και με τη συναισθηματική πλευρά του γενικού άγχους».

Γρίπη των πτηνών: Συναγερμός από τον ΠΟΥ για κίνδυνο εξάπλωσης στους ανθρώπους

γρίπη ιός

Γρίπη των πτηνών: Συναγερμός από τον ΠΟΥ για κίνδυνο εξάπλωσης στους ανθρώπους

Οι αγελάδες και οι κατσίκες εντάχθηκαν στον κατάλογο των ειδών που επλήγησαν τον περασμένο μήνα…

Ουκρανία: Συνελήφθη Πολωνός που συνεργαζόταν με τη Ρωσία για σχέδιο δολοφονίας του Ζελένσκι

AP - Ζελένσκι

Ουκρανία: Συνελήφθη Πολωνός που συνεργαζόταν με τη Ρωσία για σχέδιο δολοφονίας του Ζελένσκι

Ο ύποπτος φέρεται να δήλωσε στην πολωνική εισαγγελία ότι είχε αναλάβει την αποστολή να συλλέξει…

Viral βίντεο από Μοντάνα: Ελέφαντας το έσκασε από τσίρκο και έσπειρε τον πανικό στους δρόμους της πόλης

elefantas montana

Viral βίντεο από Μοντάνα: Ελέφαντας το έσκασε από τσίρκο και έσπειρε τον πανικό στους δρόμους της πόλης

Το NBC Montana μετέδωσε πλάνα με τον 58χρονο ασιατικό ελέφαντα ονόματι «Βιόλα» να βρίσκεται στους…

Επίσημη ενημέρωση FIFA για Ντόπινγκ: Δεν υπάρχει θετικό δείγμα στην Εθνική Ανδρών

220328101503 ethniki omada ellada

Επίσημη ενημέρωση FIFA για Ντόπινγκ: Δεν υπάρχει θετικό δείγμα στην Εθνική Ανδρών

“Ο Εθνικός Οργανισμός Καταπολέμησης του Ντόπινγκ ενημερώθηκε επισήμως από τη FIFA πως δεν υπάρχει θετικό…