Σημειώνεται ότι ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Γιώργος Ζαούτσος, μετά την ενημέρωση από τον κτηνίατρο, προσήλθε στις αστυνομικές αρχές και υπέβαλε μήνυση κατά αγνώστων.
Τα δυο κουταβάκια θα παραμείνουν στο Κυνοκομείο, όπου λαμβάνουν την φροντίδα και την περιποίηση των υπευθύνων.
Φωτογραφία: Larissanet.gr
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια