Ο Ολυμπιακός έκανε επίδειξη δύναμης απέναντι στη Φενερμπαχτσέ, πήρε με εμφατικό τρόπο το εισιτήριο για τον τελικό του Final Four της EuroLeague και μέσα στα αποδυτήρια το κλίμα ήταν, αναμενόμενα, εκρηκτικό. Μόνο που ο Γιώργος Μπαρτζώκας δεν άφησε τον ενθουσιασμό να ξεφύγει.
Ο προπονητής των «ερυθρόλευκων» συνεχάρη τους παίκτες του για την εικόνα τους στον ημιτελικό, στάθηκε κυρίως στην αμυντική λειτουργία της ομάδας, αλλά έσπευσε να χαμηλώσει τους τόνους ενόψει του μεγάλου τελικού της Κυριακής. Γιατί ναι, ο Ολυμπιακός είναι πάλι εκεί. Αλλά ακόμη δεν έχει τελειώσει τίποτα.
«Συγχαρητήρια παιδιά, ήταν μία σταθερή απόδοση τόσο στον ρυθμό όσο και στην άμυνα. Εσείς καθορίσατε τον ρυθμό από την αρχή. Η άμυνά μας για 40 λεπτά ήταν σταθερή», είπε αρχικά στους παίκτες του, σε μια ομιλία που έδειχνε περισσότερο προσπάθεια συγκράτησης της ευφορίας παρά πανηγυρικό λόγο.
Και μετά ήρθε η βασική του προειδοποίηση.
«Ήταν το πρώτο παιχνίδι από τα δύο του Σαββατοκύριακου. Προτείνω σε όλους να μείνετε ταπεινοί και συγκεντρωμένοι, να έχουμε τη μύτη μας κάτω».
Ο Μπαρτζώκας γνωρίζει καλά ότι τα Final Four δεν συγχωρούν ούτε δευτερόλεπτο χαλάρωσης. Το έχει ζήσει. Το έχει πληρώσει. Και γι’ αυτό φρόντισε από το πρώτο κιόλας βράδυ να κρατήσει τους παίκτες του σε κατάσταση απόλυτης εγρήγορσης.
«Ο τελικός θα είναι πιο δύσκολος από αυτό το παιχνίδι. Έχουμε τα πάντα για να πάμε μέχρι το τέλος», πρόσθεσε, στέλνοντας το μήνυμα ότι ο πραγματικός στόχος βρίσκεται ακόμη 40 λεπτά μακριά.
Διαβάστε επίσης:
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια