Μπορεί να έχει ήδη ξεκινήσει η λειτουργία των «έξυπνων» καμερών σε βασικούς οδικούς άξονες της Αθήνας, με ορισμένα περιστατικά όμως να δείχνουν ότι το σύστημα δεν είναι αλάνθαστο και μπορεί να οδηγήσει σε λανθασμένες καταγραφές.
Πιο συγκεκριμένα, στο πλαίσιο του νέου συστήματος, οι οδηγοί που εντοπίζονται να παραβιάζουν τον ΚΟΚ δεν λαμβάνουν άμεσα κλήση, αλλά ηλεκτρονική ειδοποίηση ότι έχει καταγραφεί πιθανή παράβαση, με αποτέλεσμα να μπορούν να κάνουν ένσταση, η οποία μπορεί να γίνει δεκτή καθώς το σύστημα AI φαίνεται πως… μοιράζει κλήσεις για λάθος λόγους.
Ενδεικτική είναι η περίπτωση οδηγού που ενημερώθηκε ότι καταγράφηκε να χρησιμοποιεί κινητό τηλέφωνο κατά την οδήγηση. Ο ίδιος αμφισβήτησε την καταγραφή και υπέβαλε ένσταση, υποστηρίζοντας ότι δεν χρησιμοποιεί ποτέ το κινητό του στο τιμόνι.
Έτσι, κατά την εξέταση της φωτογραφίας από την Τροχαία, διαπιστώθηκε ότι ο οδηγός δεν κρατούσε συσκευή, αλλά απλώς είχε σηκώσει το χέρι του για να ξύσει το αυτί του. Η κάμερα φαίνεται πως ερμήνευσε λανθασμένα την κίνηση ως χρήση κινητού τηλεφώνου. Μετά τον ανθρώπινο έλεγχο, η παράβαση ακυρώθηκε και δεν επιβλήθηκε πρόστιμο.
Μάλιστα αυτό δεν είναι το μοναδικό περιστατικό, καθώς καταγράφηκε και σε άλλη περίπτωση, όπου οδηγός ειδοποιήθηκε για παράβαση επειδή υποτίθεται ότι ο συνοδηγός του δεν φορούσε ζώνη ασφαλείας. Ωστόσο, η εξέταση του φωτογραφικού υλικού αποκάλυψε ότι στη θέση του συνοδηγού δεν βρισκόταν κανείς. Ως αποτέλεσμα, η καταγραφή κρίθηκε εσφαλμένη και η κλήση δεν προχώρησε.
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια