Οργή προκαλεί η καταγγελία που ήρθε στο φως της δημοσιότητας στην εκπομπή του OPEN «Καθαρές Κουβέντες», ένα βρέφος μόλις 46 ημερών αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας και χρειάζεται άμεσα μαγνητική τομογραφία εγκεφάλου, ωστόσο όπως αναφέρει η μητέρα του, το ραντεβού που της δόθηκε είναι για τον Δεκέμβριο.
Η μητέρα του βρέφους περιέγραψε ότι το παιδί αντιμετωπίζει δυσκολία στην πρόσληψη βάρους, γεγονός που οδήγησε στην εισαγωγή του στο Νοσοκομείο Παίδων Πεντέλης. Εκεί, σύμφωνα με την ίδια, οι γιατροί διαπίστωσαν πάρεση του δεξιού προσωπικού νεύρου, με αποτέλεσμα η δεξιά πλευρά του προσώπου του να εμφανίζει παράλυση, και ζήτησαν τη διενέργεια μαγνητικής εξέτασης.
Όπως ανέφερε, απευθύνθηκε στο Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία», καθώς πρόκειται για το μοναδικό παιδιατρικό νοσοκομείο που διαθέτει μαγνητικό τομογράφο. Ωστόσο, σύμφωνα με την καταγγελία, της ενημέρωσαν ότι υπάρχει μεγάλη λίστα αναμονής και το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού είναι τον προσεχή Δεκέμβριο.
Διαβάστε επίσης:
Πλεύρης: «Η βία στα πανεπιστήμια είναι η βία της αριστεράς» – Η «τάπα» του Χασαπόπουλου
Άνω Πατήσια: Νεκρή η γυναίκα που παρασύρθηκε από φορτηγό
Συναγερμός στο Αιγαίο: Υποβρύχιο του Πολεμικού Ναυτικού μπλέχτηκε σε δίχτυα τράτας
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια