Εξώδικο του Κώστα Βαξεβάνη σε «thetoc.gr», «capital.gr», και Μ. Καψή για τα 3 εκατ. του Καλογρίτσα και το Documento

Σε περίπτωση που οι συγκεκριμένες ιστοσελίδες δεν ανακαλέσουν ο Κώστας Βαξεβάνης και το Documento θα καταθέσουν αγωγή.

NewsRoom 03/06/2021 | 10:12

Εξώδικο κατέθεσε ο δημοσιογράφος και εκδότης του Documento, Κώστας Βαξεβάνης, μέσω του δικηγόρου Γιάννη Απατσίδη κατά της ιδιοκτήτριας εταιρείας των ιστοσελίδων – διαδικτυακών εφημερίδων «www.thetoc.gr» και «www.capital.gr» αλλά και κατά του δημοσιογράφου και εκδότη-διευθυντή του “thetoc.gr”, Μανόλη Καψή αναφορικά με τα  ψευδή και συκοφαντικά δημοσιεύματα που έχουν αναρτηθεί για τη διαδρομή του ποσού των 3 εκατ. ευρώ των αδελφών Χούρυ που έλαβε ο Χρήστος Καλογρίτσας και τα οποία όπως αποδείχτηκε ουδέποτε κατέληξαν στην έκδοση της εφημερίδας Documento.

Συγκεκριμένα, 1η Ιουνίου η ιστοσελίδα “thetoc.gr” με ένα προκλητικό και ψευδές δημοσίευμα το οποίο είναι μέχρι και σήμερα αναρτημένο με τίτλο “Τράπεζα της Ελλάδος: Οι περίεργες διαδρομές των 3 εκατ. ευρώ για να στηθεί το ΣΥΡΙΖΑ channel και η εφημερίδα Documento” επιχείρησε να διαστρεβλώσει την πραγματικότητα σχετικά με τα 3 εκατομμύρια ευρώ -ενώ η αλήθεια είχε ήδη αποκαλυφθεί-  με σκοπό να αμαυρώσει τόσο την προσωπικότητα του εκδότη του Documento Κώστα Βαξεβάνη αλλά και να εμπλέξει την εφημερίδα σε ηθικά και ποινικά επιλήψιμες ενέργειες. 

Ομοίως, η ιστοσελίδα www.capital.gr υιοθέτησε το από 01-06-2021 άρθρο, προβαίνοντας στην αθέμιτη αναπαραγωγή του στο twitter, στην επίσημο λογαριασμό της ιστοσελίδας, όπου παραμένει μέχρι και σήμερα αναρτημένο.

Παράλληλα, στις 2 Ιουνίου έρχεται να προστεθεί ένα ακόμα συκοφαντικό, εξυβριστικό και προσβλητικό άρθρο για το πρόσωπο του Κώστα Βαξεβάνη  στην ιστοσελίδα “thetoc.gr” το οποίο υπογράφει ο Μανόλης Καψής με τίτλο «Ο Βαξεβάνης απειλεί το TheTOC με αγωγή…για τα 3 εκατομμύρια του Καλογρίτσα (γέλια…)», και υπότιτλο «Ο δημοσιογράφος Κώστας Βαξεβάνης απειλεί το TheTOC με αγωγή για τις αποκαλύψεις στην Προανακριτική για τα 3 εκατ. ευρώ του Χρήστου Καλογρίτσα».

Υπενθυμίζεται πως την ίδια ώρα, ο δημοσιογράφος της εφημερίδας «τα ΝΕΑ», Γιώργος Παπαχρήστος, στην στήλη του, αποκάλυψε ότι τα τρία 3 εκατομμύρια ευρώ της εταιρείας των Χούρυ, δεν κατέληξαν ποτέ στην έκδοση της εφημερίδας Documento ενώ  πριν από μερικούς μήνες, ο ραδιοφωνικός σταθμός «ΘΕΜΑ 104,6», απέσυρε εκπομπή του Γιάννη Πρετεντέρη, ο οποίος έκανε παρόμοιες συκοφαντικές και προσβλητικές αναφορές κατά του Documento και του Κώστα Βεξαβάνη και εκκρεμεί δικαστική διαδικασία εναντίον του.

Σε περίπτωση που οι συγκεκριμένες ιστοσελίδες δεν ανακαλέσουν ο Κώστας Βαξεβάνης και το Documento θα καταθέσουν αγωγή. 

 

ΤΟ ΕΞΩΔΙΚΟ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ – ΔΗΛΩΣΗ ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

 

1. του Κωνσταντίνου Βαξεβάνη, του Χριστοφόρου και της Ειρήνης, δημοσιογράφου και εκδότη της κυριακάτικης εφημερίδας Documento, νομίμου εκπροσώπου και διαχειριστή της ιδιοκτήτριας εταιρείας της εφημερίδας Documento, Documento Media, κατοίκου Αθηνών, επί της οδού Κολωνού, αριθμ. 12 – 14, με Α.Φ.Μ.: 043922878/Δ.Ο.Υ. Κηφισιάς

2. Της μονοπρόσωπης ιδιωτικής κεφαλαιουχικής εταιρείας, με την επωνυμία «DOCUMENTO MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε.», και τον διακριτικό τίτλο «DOCUMENTO MEDIA», ιδιοκτήτριας της κυριακάτικης εφημερίδας «DOCUMENTO», και της ενημερωτικής ιστοσελίδας (site) «www.documentonews.gr», η οποία εδρεύει στον Δήμο Αθηναίων Αττικής και στην οδό Κολωνού, αριθμός 12-14, με Α.Φ.Μ.: 800808181/Δ.Ο.Υ. Α΄ Αθηνών, όπως νομίμως εκπροσωπείται από τον διαχειριστή αυτής, Κωνσταντίνο Βαξεβάνη

e-mail πληρεξουσίου δικηγόρου: apatsidioannis@yahoo.gr

 

Κ Α Τ Α

  1. της ανώνυμης εταιρείας, με την επωνυμία «ΑΤΤΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», και τον διακριτικό τίτλο «ΑΤΤΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε.», ιδιοκτήτριας εταιρείας των ιστοσελίδων – διαδικτυακών εφημερίδων «www.thetoc.gr» και «www.capital.gr», που εδρεύει στο Μαρούσι Αττικής, επί της Λεωφόρου Κηφισίας, αριθμ. 40, νομίμως εκπροσωπουμένης
  2. του Μανόλη Καψή, δημοσιογράφου, Εκδότη-Διευθυντή της ιστοσελίδας-διαδικτυακής εφημερίδας «www.thetoc.gr».

_______

 

Σε δημοσίευμα της ιστοσελίδας «www.thetoc.gr», ιδιοκτησίας της 1ης εξ υμών, την 1η  Ιουνίου του 2021, με τίτλο «Τράπεζα της Ελλάδος: Οι περίεργες διαδρομές των 3 εκατ. ευρώ για να στηθεί το ΣΥΡΙΖΑ channel και η εφημερίδα Documento», και υπότιτλο «To πόρισμα της Τράπεζας της Ελλάδος αποκαλύπτει τη διαδρομή του χρήματος για να στηθεί το ΣΥΡΙΖΑ channel», το οποίο υπογράφεται από άγνωστο συντάκτη (thetoc team), το οποίο (δημοσίευμα) αναρτήθηκε στην ανωτέρω ιστοσελίδα, όπου έκτοτε παραμένει αναρτημένο μέχρι και σήμερα, αναφέρεστε, αφενός στο νομικό πρόσωπο της ιδιοκτήτριας εταιρείας της εφημερίδας Documento, αφετέρου στο πρόσωπο του 1ου εξ ημών, ως εκδότη της εφημερίδας και νομίμου εκπροσώπου και διαχειριστή της ιδιοκτήτριας εταιρείας της, και μας προσάπτετε ανυπόστατες, έωλες και πολύ βαριές κατηγορίες, οι οποίες ενέχουν τεράστια ηθική και ποινική απαξία για εμάς.

Το όλως ψευδές, συκοφαντικό και προσβλητικό της προσωπικότητάς μας άρθρο σας, το οποίο συνοδεύεται από φωτογραφία μου, έχει επί λέξει ως εξής:

«Πόρισμα-κόλαφος που καταρρίπτει πλήρως τους ισχυρισμούς του Νίκου Παππά ότι η προέλευση των 3 εκατ. ευρώ με τα οποία ο Χρήστος Καλογρίτσας συμμετείχε στο διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες, είχε ελεγχθεί και εγκριθεί από την Τράπεζα της Ελλάδος, αποτελεί η έκθεση της αρμόδιας διεύθυνσης της Τ.τ.Ε. που παραδόθηκε στο προεδρείο της προανακριτικής επιτροπής στη Βουλής.

Όπως προκύπτει από την έκθεση που διέρρευσε στα ΜΜΕ, το ποσό αυτό προήλθε από τη μεταβίβαση στον Καλογρίτσα ποσού 3 εκατ. ευρώ από τους Άραβες, βάσει ενός συμφωνητικού για εκτέλεση έργου, το οποίο -όπως αναφέρεται στο πόρισμα- δεν υλοποιήθηκε ποτέ, πολλαπλασιάζοντας τις ενδείξεις περί εικονικότητας της σύμβασης.

Το πόρισμα της ΤτΕ φωτίζει πλήρως τη διαδρομή των 3 εκατ. ευρώ που διοχετεύθηκαν για να συμμετάσχει η εταιρία Καλογρίτσα στο διαγωνισμό για τη δημιουργία του “ΣΥΡΙΖΑ channel” .

Η έκθεση διαβιβάστηκε στην προανακριτική επιτροπή της Βουλής για τη διερεύνηση αδικημάτων που τυχόν έχουν τελεστεί από τον πρώην υπουργό Νίκο Παππά και αναφέρει ότι με παρότρυνση της Τραπέζης της Ελλάδος τον Σεπτέμβριο του 2016, υπήρξαν τρεις συνολικά αναφορές στην Αρχή για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος.

Πιο συγκεκριμένα, δύο αναφορές από τα στελέχη της Attica Bank και μια αναφορά από την Εθνική Τράπεζα για τις διαδρομές των 3 εκατ. ευρώ που εστάλησαν στην Αρχή για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος. Και οι 3 αναφορές όμως δεν έτυχαν ελέγχου από την Αρχή, γεγονός που δημιουργεί πολλές απορίες.

Σε κάθε περίπτωση αποδεικνύεται ψευδής ο ισχυρισμός του ελεγχόμενου πρώην Υπουργού Νίκου Παππά, ότι είχε προηγηθεί ενδελεχής έλεγχος από την Τράπεζα της Ελλάδος.

Αντιθέτως, προκύπτει ξεκάθαρα ότι η κεντρική τράπεζα είχε χτυπήσει απ’ τον Σεπτέμβριο του 2016 “καμπανάκια” στα τραπεζικά στελέχη να αποστείλουν στην Αρχή Καταπολέμησης του βρώμικου χρήματος όλες τις ύποπτες αναφορές τους για τα 3 εκατ. ευρώ.

Από την έκθεση προκύπτει ότι όλα έγιναν μέσα σε 24 ώρες για να στηθεί το “ΣΥΡΙΖΑ channel”, επιβεβαιώνοντας έτσι τα όσα έχουν καταθέσει οι κ.κ. Τόμπρας και Καλογρίτσας.

3 εκ. ευρώ από τους Άραβες για να στηθεί το ΣΥΡΙΖΑ channel

Σύμφωνα με τα όσα χαρακτηριστικά αναφέρονται, μόλις μία μέρα πριν από τον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες, ο Χρήστος Καλογρίτσας έλαβε 3 εκατ. ευρώ από τους Άραβες με ιδιωτικό συμφωνητικό, οι όροι του οποίου ουδέποτε υλοποιήθηκαν και τα διοχέτευσε στην εταιρία του γιου του, Ιωάννη Βλαδίμηρου, για να καλύψει την εγγυητική επιστολή και να συμμετάσχει στη δημοπρασία.

Τα στοιχεία είναι αποκαλυπτικά:

Το επίμαχο ποσό των 3 εκατ. ευρώ εισήλθε μέσω της Attica Bank στην εταιρία ΤΟΞΟΤΗΣ Α.Ε. με έμβασμα της εταιρίας που εδρεύει στο Άμπου Ντάμπι βάσει ιδιωτικού συμφωνητικού για την ανάληψη κατασκευαστικού έργου από την εταιρία του Καλογρίτσα, χωρίς ωστόσο να προκύπτει ότι οι επιμέρους όροι της συμφωνίας υλοποιήθηκαν.

Σύμφωνα με το ιδιωτικό συμφωνητικό τα 3 εκατ. αφορούσαν προκαταβολή για έργα ύψους 45 εκ. ευρώ στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ΤΟΞΟΤΗΣ Α.Ε. θα έπρεπε μέσα σε επτά ημέρες από τη λήψη της προκαταβολής να παράσχει ισόποση εγγυητική επιστολή, εντός δεκατεσσάρων ημερών οι Άραβες να έδιναν στην ΤΟΞΟΤΗΣ Α.Ε. όλες τις πληροφορίες για τα έργα που θα αναλάμβαναν και μέσα σε τρεις μήνες η εταιρία του Καλογρίτσα να γνωστοποιούσε πώς θα υλοποιούσε το έργο ύψους 45 εκατ. ευρώ.

Τίποτα από αυτά δεν πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με το πόρισμα-βόμβα της έκθεσης της ΤτΕ κάτι που ενισχύει τις υποψίες περί εικονικής συναλλαγής και όχι σύναψης πραγματικής εργολαβίας.

Στο συμπέρασμα περί εικονικής συναλλαγής συγκλίνει η αναφορά του πορίσματος ότι την ίδια ημέρα, δηλαδή στις 29 Αυγούστου 2016, που η εταιρία ΤΟΞΟΤΗΣ Α.Ε. έλαβε το ποσό των 3 εκατ. από τους Άραβες, το μετέφερε στο λογαριασμό Ταμιευτηρίου του Ιωάννη Βλαδίμηρου Καλογρίτσα. Ο υιός Καλογρίτσα, την ίδια μέρα, μετέφερε τα 3 εκατ. σε λογαριασμό όψεως της εταιρίας “ΙΩΑΝΝΗΣ – ΒΛΑΔΙΜΗΡΟΣ Χ. ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΚΑΛΥΨΗΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ” που τηρούσε στην Attica Bank με σκοπό να συμμετάσχει στη δημοπρασία που θα γινόταν την επομένη μέρα (30 Αυγούστου 2016) για τη λήψη τηλεοπτικής άδειας.

Η Attica Bank στις 29 Αυγούστου, δέσμευσε το ποσό των 3 εκατ. και εξέδωσε την εγγυητική επιστολή που χρησιμοποιήθηκε για να συμμετάσχει η εταιρία του Ιωάννη Βλαδίμηρου Καλογρίτσα στη δημοπρασία για τις τηλεοπτικές άδειες. Δηλαδή, μέσα σε λίγες ώρες, χρήματα που προορίζονταν για την κατασκευή ενός εμπορικού κέντρου στα βάθη της Αραβίας κατέληξαν στην Attica Bank για να μπορέσει να στηθεί ο “ΣΥΡΙΖΑ channel”.

Το ποσό των 3 εκατ. παρέμενε δεσμευμένο μέχρι τις 19 Ιανουαρίου 2017 στην Attica Bank όταν και αποδεσμεύθηκε κατόπιν επιστολής του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής (επί υπουργίας Νίκου Παππά), με θέμα “την επιβεβαίωση επιστροφής της εγγυητικής επιστολής και την απαλλαγή της τράπεζας από την εγγύηση αυτή”.

Τα 3 εκ. ευρώ γυρίζουν πίσω στον Καλογρίτσα και καταλήγουν…στην έκδοση του Documento

Στις 19 Ιανουαρίου 2017 ξεκινά η αντίστροφη πορεία των 3 εκατ. ευρώ που επίσης κίνησε το ενδιαφέρον των επιθεωρητών της Τραπέζης της Ελλάδος. Αρχικά, το ποσό των 3 εκατ. ευρώ μεταφέρεται από τον λογαριασμό της εταιρίας “ΙΩΑΝΝΗΣ – ΒΛΑΔΙΜΗΡΟΣ Χ. ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΚΑΛΥΨΗΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ” σε λογαριασμό Ταμιευτηρίου του ιδίου και από κει κατέληξε σε λογαριασμούς όψεως της εταιρίας ΤΟΞΟΤΗΣ Α.Ε. απ’ όπου αναλώθηκε μέσω πλήθους συναλλαγών.

Σημειώνεται, ότι η μεταφορά έγινε με τρεις συναλλαγές (2,9 εκατ., 90.000, και 10.000 ευρώ) ενώ πριν στον λογαριασμό Ταμιευτηρίου του υιού Καλογρίτσα υπήρχαν διαθέσιμα μόλις 198.166,14 ευρώ.

Στο μεταξύ, μετά από έρευνα της Τράπεζας Αττικής, προέκυψε ότι η εταιρία “ΙΩΑΝΝΗΣ – ΒΛΑΔΙΜΗΡΟΣ Χ. ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΚΑΛΥΨΗΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ” είχε αλλάξει επωνυμία (4 Νοεμβρίου 2016 και 14 Νοεμβρίου 2016) και ονομαζόταν πλέον “MEDIA DOC ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Α.Ε.” με διακριτικό τίτλο “MEDIA DOC”. Πρόκειται για την εταιρία που εξέδωσε τον Νοέμβριο του 2016 την εφημερίδα Documento με διευθυντή τον Κώστα Βαξεβάνη.

Στις 24 Ιανουαρίου 2017, ποσό ύψους 1.200.024 ευρώ που αποτελούσε μέρος των υπό διερεύνηση 3 εκατ. ευρώ μεταφέρθηκε από το λογαριασμό Ταμιευτηρίου του υιού Καλογρίτσα σε άλλο λογαριασμό του ιδίου στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος και ακολούθως μεταφέρθηκε σε λογαριασμό όψεως της εταιρίας ΤΟΞΟΤΗΣ Α.Ε. επίσης στην Ε.Τ.Ε. Το υπόλοιπο ποσό (περίπου 1.923.000 ευρώ) μεταφέρθηκε σταδιακά μέχρι τις αρχές Μαρτίου 2017 σε λογαριασμό όψεως της ΤΟΞΟΤΗΣ Α.Ε. στην Attica Bank.

Από την ανάλυση των λογαριασμών στην Εθνική και στην Attica Bank προκύπτει ότι τα ποσά αναλώθηκαν σε πληρωμές φορολογικών και ασφαλιστικών υποχρεώσεων της εταιρίας ΤΟΞΟΤΗΣ Α.Ε. ή μεταφέρθηκαν σε επιχειρήσεις ή φυσικά πρόσωπα με αντικείμενο τον κλάδο των κατασκευών, σε λειτουργικά έξοδα και προμηθευτές.

Μεγάλο ερώτημα αν η Αρχή Καταπολέμησης έλεγξε τις εν λόγω αναφορές και πού τελικά κατέληξε

Στο πόρισμα σοκ της Τραπέζης της Ελλάδος, υπάρχει ειδικό κεφάλαιο όπου διαπιστώνεται με απολύτως σαφή τρόπο, η αδράνεια που επέδειξε στις διαδρομές των 3 εκατ. ευρώ η Αρχή Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες. Συγκεκριμένα επισημαίνεται, ότι τόσο η Attica Bank όσο και η Ε.Τ.Ε. στο πλαίσιο των υποχρεώσεών τους που οφείλουν να επιδεικνύουν τη δέουσα επιμέλεια όταν πρόκειται για σημαντικές συναλλαγές, είχαν προχωρήσει σε υποβολή αναφορών προς την Αρχή κατά του βρώμικου χρήματος τουλάχιστον από τις 3 Οκτωβρίου 2016 χωρίς όμως να υπάρξει η παραμικρή αντίδραση.

Η Attica Bank υπέβαλε την πρώτη αναφορά στις 3 Οκτωβρίου, δηλαδή αρκετούς μήνες πριν από τον Ιανουάριο του 2017 όταν αποδεσμεύθηκε το ποσό των 3 εκατ. ευρώ με επιστολή του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής αλλά δεν υπήρξε η παραμικρή ενέργεια. Η Attica Bank υπέβαλε συμπληρωματική αναφορά στις 24 Φεβρουαρίου 2017 και η Εθνική Τράπεζα υπέβαλε τη δική της αναφορά για τις συναλλαγές που την αφορούσαν στις 7 Μαρτίου 2017.

Οι επιθεωρητές της Τ.τ.Ε. επισημαίνουν ότι η Attica Bank από τις 23 Σεπτεμβρίου 2016 και σε χρόνο κατά τον οποίο ήδη είχαν διενεργηθεί οι συναλλαγές για να έρθει το έμβασμα των 3 εκ. ευρώ και να εκδοθεί η εγγυητική επιστολή (29 Αυγούστου 2016) είχε ενημερώσει αρμοδίως τη Διεύθυνση Επιθεώρησης της Τ.τ.Ε. και η οποία επέστησε την προσοχή στα στελέχη της Attica Bank να συλλέξουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία και να προχωρήσουν σε ενδελεχή εξέταση των συναλλαγών ώστε σε περίπτωση που έβρισκαν ενδείξεις ασυνήθους ή ύποπτης δραστηριότητας να προχωρούσαν στην υποβολή αναφοράς προς την Αρχή.

Αυτό έγινε λίγες μέρες αργότερα, στις 3 Οκτωβρίου 2016 αλλά έκτοτε υπήρξε σκοτάδι στη συνέχιση της έρευνας. Ζητούνται εξηγήσεις για ποιο λόγο η Αρχή για την αντιμετώπιση του βρώμικου χρήματος δεν προχώρησε σε κάποια ενέργεια, όπως τουλάχιστον προκύπτει από το πόρισμα-βόμβα της Τ.τ.Ε.».

Όλα όσα ανωτέρω ισχυρίζεστε είναι εν γνώσει σας ψευδή, ενώ γνωρίζατε τα αντίστοιχα αληθή γεγονότα, τα οποία αποσιωπήσατε, διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα.

Σύμφωνα με όσα γράφετε, αποσιωπώντας απολύτως τα αληθή γεγονότα, προκειμένου να παραπλανήσετε το αναγνωστικό κοινό και να εμπλέξετε την εφημερίδα Documento και τον 1ο εξ ημών, με τις παραπάνω ιδιότητές του, σε ηθικά και ποινικά επιλήψιμες ενέργειες, «Τα 3 εκ. ευρώ γυρίζουν πίσω στον Καλογρίτσα και καταλήγουν…στην έκδοση του Documento

Στις 19 Ιανουαρίου 2017 ξεκινά η αντίστροφη πορεία των 3 εκατ. ευρώ που επίσης κίνησε το ενδιαφέρον των επιθεωρητών της Τραπέζης της Ελλάδος.».

Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, όσα ανωτέρω γράφετε, είναι απολύτως ψευδή, συκοφαντικά, άκρως προσβλητικά, και αποτελούν συνειδητή σας προσπάθεια να αμαυρώσετε την προσωπικότητα και την επαγγελματική υπόσταση του 1ου εξ ημών, αλλά και την φήμη της 2ης εξ ημών, εμφανίζοντας την εφημερίδα Documento ως δήθεν χρηματοδοτηθείσα από προϊόν εικονικής συναλλαγής, δωροδοκίας και ξεπλύματος βρώμικου χρήματος, και τον 1ο εξ ημών ως έχοντα αποκτήσει την ιδιοκτησία της εφημερίδας αυτής, μέσω της ιδιοκτήτριας εταιρείας της, χωρίς να καταβάλω το αναλογούν τίμημα, ενώ ψευδώς αναφέρεται ότι η εφημερίδα Documento είχε χρηματοδοτηθεί με το ποσό των τριών (3) εκατομμυρίων ευρώ.

Από μία απλή αναζήτηση στο ΓΕΜΗ (το ελάχιστο που έπρεπε να κάνετε) αποδεικνύεται πως η εταιρεία που εξέδιδε το Documento από τον Νοέμβριο του 2016 έως και τον Μάρτιο του 2017, ανήκε στην εταιρεία “Ιωάννης Βλαδίμηρος Καλογρίτσας”, και στην MEDIA DOC, όπως μετονομάστηκεΜοναδικός της μέτοχος ήταν ο Ιωάννης ΚαλογρίτσαςΑπό τον Μάρτιο του 2017 έως και σήμερα, το Documento εκδίδεται από την εταιρεία Documento Media, της οποία μοναδικός μέτοχος είμαι ο 1ος εξ ημών. Επίσης, από το πόρισμα των Επιθεωρητών της Τ.τ.Ε. αποδεικνύεται, σύμφωνα με όσα αναγράφετε, αλλά παρόλα αυτά παραποιείτε εσκεμμένα στον τίτλο του δημοσιεύματος, και στην επιμέρους ανωτέρω αναφορά σας, ότι «Στις 19 Ιανουαρίου 2017 ξεκινά η αντίστροφη πορεία των 3 εκατ. ευρώ που επίσης κίνησε το ενδιαφέρον των επιθεωρητών της Τραπέζης της Ελλάδος. Αρχικά, το ποσό των 3 εκατ. ευρώ μεταφέρεται από τον λογαριασμό της εταιρίας “ΙΩΑΝΝΗΣ – ΒΛΑΔΙΜΗΡΟΣ Χ. ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΚΑΛΥΨΗΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ” σε λογαριασμό Ταμιευτηρίου του ιδίου και από κει κατέληξε σε λογαριασμούς όψεως της εταιρίας ΤΟΞΟΤΗΣ Α.Ε. απ’ όπου αναλώθηκε μέσω πλήθους συναλλαγών.». Εκ των πραγμάτων, λοιπόν, αποδεικνύεται ότι το ποσό των 3 εκατ. ευρώ ουδέποτε «κατέληξε στην έκδοση της εφημερίδας Documento». Παρότι το γνωρίζετε αυτό, επιλέγετε να εμφανίσετε την εφημερίδα Documento ως δήθεν χρηματοδοτηθείσα με το παραπάνω χρηματικό ποσό, δημιουργώντας την πεπλανημένη εντύπωση στο αναγνωστικό κοινό ότι και ο 1ος εξ ημών ως φυσικό πρόσωπο έλαβα μέρος σε συναλλαγή τριών (3) εκατομμυρίων ευρώ, με εντολές πολιτικού προσώπου, παρουσιαζόμενος, δι’αυτού του τρόπου, ως ένοχος διάπραξης ηθικών παραπτωμάτων, αλλά και ποινικών αδικημάτων, ήτοι συνέργειας σε δωροδοκία, νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες, κ.λπ..

Όλα τα παραπάνω θα προέκυπταν ως συμπεράσματα ύστερα από υποτυπώδη έρευνα στα εταιρικά στοιχεία δημοσιότητας και φυσικά από την ορθή και αντικειμενική αξιολόγηση του πορίσματος των Επιθεωρητών της Τ.τ.Ε., αλλά, δυστυχώς για εσάς, δεν είναι μόνο αυτό. Γνωρίζετε από δημοσιεύματα άλλων εφημερίδων, και όχι μόνο του Documento (για παράδειγμα, δημοσίευμα της εφημερίδας Πρώτο Θέμα στις 20 Ιουλίου 2020), πως όταν η εγγυητική επιστολή του Ιωάννη Καλογρίτσα κατέπεσε, και αφού αποδεσμεύτηκαν τα τρία (3) εκατομμύρια, αυτά μπήκαν σε λογαριασμό του μοναδικού μετόχου της εταιρείας Καλογρίτσα, που ήταν ο Ιωάννης Καλογρίτσας. Άρα ουδέποτε μπήκαν στο Documento, ακόμη και αυτό που εξέδιδε ο ίδιος ο Ιωάννης Καλογρίτσαςπολλώ δε μάλλον στο Documento που άρχισε να εκδίδεται τον Μάρτιο του 2017 από εμάς.

Γνωρίζετε, επίσης, πως πρόσφατα ο δημοσιογράφος της εφημερίδας «τα ΝΕΑ», κ. Γιώργος Παπαχρήστος, στην στήλη του, αποκάλυψε ότι τα τρία (3) εκατομμύρια ευρώ της εταιρείας των Χούρυ, δεν κατέληξαν ποτέ στην έκδοση της εφημερίδας Documento. Όπως αποκάλυψε ο παραπάνω δημοσιογράφος, αφού δεν υπήρχε συμμετοχή στον διαγωνισμό, ο λογαριασμός στην Τράπεζα Αττικής που ήταν στο όνομα του Βλαδίμηρου-Ιωάννη Καλογρίτσα, υιού του Χρήστου Καλογρίτσα, αποδεσμεύτηκε και τα χρήματα κατευθύνθηκαν, το μεν 1,2 εκατομμύριο ευρώ σε λογαριασμό του ιδίου στην Εθνική Τράπεζα, τα δε υπόλοιπα 1,8 εκατομμύρια ευρώ σε λογαριασμό στην Τράπεζα Αττικής της εταιρείας Τοξότης της οικογένειας Καλογρίτσα. Συνεπώς, τα χρήματα αυτά δεν κατέληξαν ποτέ στην ιδιοκτήτρια εταιρεία της εφημερίδας Documento, ούτε και σε οποιαδήποτε άλλη εταιρεία, αλλά χρησιμοποιήθηκαν και αναλώθηκαν από τον Βλαδίμηρο-Ιωάννη ΚαλογρίτσαΕξάλλου, στο ίδιο συμπέρασμα κατέληξε και το πόρισμα των Επιθεωρητών της Τ.τ.Ε., το οποίο, ενώ δημοσιεύετε, εσκεμμένα παρερμηνεύετε και παραποιείτε, ώστε να εξαπατήσετε το αναγνωστικό κοινό, αφού βάσει και του συγκεκριμένου πορίσματος η απόπειρα εμπλοκής του ονόματος του 1ου εξ ημών στην εξυφανθείσα σκευωρία αποκαλύφθηκε και κατέπεσε, εκθέτοντας ανεπανόρθωτα την Κυβέρνηση και τα ελεγχόμενα από αυτήν Μ.Μ.Ε..

Γνωρίζετε, επίσης, πολύ καλά, πως μόλις πριν από μερικούς μήνες, ο ραδιοφωνικός σταθμός «ΘΕΜΑ 104,6», απέσυρε εκπομπή του Γιάννη Πρετεντέρη, ο οποίος έκανε παρόμοιες συκοφαντικές και προσβλητικές της προσωπικότητάς μας αναφορές, και η ιδιοκτησία του ενημέρωσε το κοινό με σχετικό άρθρο, πως εμμένει σε αυτά που είχε αποκαλύψει η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» (δηλαδή πως τα τρία -3- εκατομμύρια πήγαν στην τσέπη του Ιωάννη Καλογρίτσα) και όχι σε όσα ανέφερε ο Ιωάννης Πρετεντέρης. Εναντίον του Ιωάννη Πρετεντέρη, επίσης, γνωρίζετε, αφού έλαβε ευρεία δημοσιότητα το θέμα, πως εκκρεμεί δικαστική διαδικασία. Ομοίως, εκκρεμής δικαστική διαδικασία υπάρχει και σε βάρος της εφημερίδας «Παραπολιτικά» και των στελεχών της.

Συνειδητά, λοιπόν, με δόλο, παραβιάζοντας, μάλιστα, τις συναλλακτικές υποχρεώσεις του Τύπου, και χωρίς να διασταυρώσετε την αλήθεια, επιλέξατε να προσβάλλετε την προσωπικότητά μας.

Μάλιστα, αμέσως μόλις ο 1ος εξ ημών, εκπροσωπώντας και την 2η εξ ημών, δημοσιοποίησα την πρόθεσή μου να στραφώ δικαστικά σε βάρος της ιστοσελίδας σας, εφόσον δεν επανορθώσετε σχετικά, όπως ήταν δικαίωμά μου και η ελάχιστη υποχρέωσή μου, προς αποκατάσταση της αλήθειας, προβήκατε στο από 02-06-2021 κατάπτυστο, συκοφαντικό, εξυβριστικό και προσβλητικό της προσωπικότητάς μας άρθρο σας, που υπογράφεται από τον 2ο εξ υμών, Μανόλη Καψή, Διευθυντή σύνταξης της ιστοσελίδας www.thetoc.gr, στον σύνδεσμο, https://www.thetoc.gr/politiki/article/o-baxebanis-apeilei-to-thetoc-me-agogigia-ta-3-ekatommuria-tou-kalogritsa-gelia/, με τίτλο «Ο Βαξεβάνης απειλεί το TheTOC με αγωγή…για τα 3 εκατομμύρια του Καλογρίτσα (γέλια…)», και υπότιτλο «Ο δημοσιογράφος Κώστας Βαξεβάνης απειλεί το TheTOC με αγωγή για τις αποκαλύψεις στην Προανακριτική για τα 3 εκατ. ευρώ του Χρήστου Καλογρίτσα».

Στο άρθρο αυτό, το οποίο εξίσου συνοδεύεται από την φωτογραφία του 1ου εξ ημών, ισχυρίζεστε επί λέξει τα εξής: «Με ανάρτησή του στο twitter ο δημοσιογράφος και εκδότης της εφημερίδας Documento Κώστας Βαξεβάνης, απειλεί το TheTOC, το Capital.gr και τον υπογράφοντα με αγωγή, για τα όσα γράψαμε για το πόρισμα της Τράπεζας της Ελλάδας και την περίεργη διαδρομή των 3 εκατομμυρίων ευρώ, που έφθασαν στα χέρια του Χρήστου Καλογρίτσα, για δήθεν έργο στη Μέση Ανατολή που θα αναλάμβανε η εταιρεία Τοξότης.

Όπως είναι γνωστό και έχει αποκαλυφθεί στην Προανακριτική επιτροπή, τα χρήματα πήγαν για να συμμετάσχει στον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες ο εργολάβος Χρήστος Καλογρίτσας και να στηθεί το ΣΥΡΙΖΑ channel, κατ’ εντολή και με την καθοδήγηση του τότε υπουργού Νίκου Παππά.

Τι έγραψε ο Κώστας Βαξεβάνης

“Ή θα αποκαταστήσετε αμέσως ζητώντας συγγνώμη γι’αυτό που γράψατε ότι “τα 3 εκατομμύρια μπήκαν στο Documento” ή θα φάτε αγωγή. Σε αντίθεση με όσα λέτε, το πόρισμα της ΤτΕ αναφέρει πως τα 3 εκατ. πήγαν στην τσέπη Καλογρίτσα. Σε κανένα Documento”.

Την απειλή του κ. Βαξεβάνη κανονικά θα έπρεπε να την αντιμετωπίσουμε με απόλυτη αδιαφορία, έως και γέλια. Αλλά επειδή αντιλαμβανόμαστε ότι ο κ. Βαξεβάνης βρίσκεται σε δύσκολη θέση και υποθέτουμε ότι σύντομα θα κληθεί να δώσει απαντήσεις…ας υπενθυμίσουμε τι γράφει το Πόρισμα της Τράπεζας της Ελλάδος.

Πώς έφθασαν τα 3 εκ. ευρώ στα χέρια του Καλογρίτσα

Το επίμαχο ποσό των 3 εκατ. ευρώ εισήλθε μέσω της Attica Bank στην εταιρία ΤΟΞΟΤΗΣ Α.Ε. με έμβασμα της εταιρίας που εδρεύει στο Άμπου Ντάμπι -βάσει ιδιωτικού συμφωνητικού- για την ανάληψη κατασκευαστικού έργου από την εταιρία του Καλογρίτσα, χωρίς ωστόσο να προκύπτει ότι οι όροι της συμφωνίας υλοποιήθηκαν.

Τα 3 εκατ. αφορούσαν προκαταβολή, για έργα ύψους 45 εκ. ευρώ στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ΤΟΞΟΤΗΣ Α.Ε. θα έπρεπε μέσα σε επτά ημέρες από τη λήψη της προκαταβολής να παράσχει ισόποση εγγυητική επιστολή, εντός δεκατεσσάρων ημερών οι Άραβες να έδιναν στην ΤΟΞΟΤΗΣ Α.Ε. όλες τις πληροφορίες για τα έργα που θα αναλάμβανε και μέσα σε τρεις μήνες, η εταιρία του Καλογρίτσα να γνωστοποιούσε πώς θα υλοποιούσε το έργο ύψους 45 εκατ. ευρώ.

Τίποτα από αυτά δεν πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με το πόρισμα-βόμβα της έκθεσης της ΤτΕ κάτι που ενισχύει τις υποψίες περί εικονικής συναλλαγής.

Στο συμπέρασμα περί εικονικής συναλλαγής συγκλίνει η αναφορά του πορίσματος ότι την ίδια ημέρα, δηλαδή στις 29 Αυγούστου 2016, που η εταιρία ΤΟΞΟΤΗΣ Α.Ε έλαβε το ποσό των 3 εκατ. από τους Άραβες, το μετέφερε στο λογαριασμό Ταμιευτηρίου του Ιωάννη Βλαδίμηρου Καλογρίτσα.

Ο υιός Καλογρίτσα, την ίδια μέρα, μετέφερε τα 3 εκατ. σε λογαριασμό όψεως της εταιρίας “ΙΩΑΝΝΗΣ – ΒΛΑΔΙΜΗΡΟΣ Χ. ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΚΑΛΥΨΗΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ” που τηρούσε στην Attica Bank με σκοπό να συμμετάσχει στη δημοπρασία που θα γινόταν την επομένη μέρα. Έτσι και έγινε…

Η Attica Bank στις 29 Αυγούστου, δέσμευσε το ποσό των 3 εκατ. και εξέδωσε την εγγυητική επιστολή που χρησιμοποιήθηκε για να συμμετάσχει η εταιρία του Ιωάννη Βλαδίμηρου Καλογρίτσα στη δημοπρασία για τις τηλεοπτικές άδειες. Δηλαδή, μέσα σε λίγες ώρες, χρήματα που προορίζονταν για την κατασκευή ενός εμπορικού κέντρου στα βάθη της Αραβίας κατέληξαν στην Attica Bank για να μπορέσει να στηθεί ο “ΣΥΡΙΖΑ channel”.

Πώς γύρισαν τα λεφτά και πού εμφανίζεται η εφημερίδα Documento

Στις 19 Ιανουαρίου 2017 ξεκινά η αντίστροφη πορεία των 3 εκατ. ευρώ που επίσης κίνησε το ενδιαφέρον των επιθεωρητών της Τραπέζης της Ελλάδος. Αρχικά, το ποσό των 3 εκατ. ευρώ μεταφέρεται από τον λογαριασμό της εταιρίας “ΙΩΑΝΝΗΣ – ΒΛΑΔΙΜΗΡΟΣ Χ. ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΚΑΛΥΨΗΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ” σε λογαριασμό Ταμιευτηρίου του ιδίου και από κει κατέληξε σε λογαριασμούς όψεως της εταιρίας ΤΟΞΟΤΗΣ Α.Ε απ’ όπου αναλώθηκε μέσω πλήθους συναλλαγών.

Στο μεταξύ, μετά από έρευνα της Τράπεζας Αττικής, προέκυψε ότι η εταιρία “ΙΩΑΝΝΗΣ – ΒΛΑΔΙΜΗΡΟΣ Χ. ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΚΑΛΥΨΗΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ” είχε αλλάξει επωνυμία ( 4 Νοεμβρίου 2016 και 14 Νοεμβρίου 2016) και ονομαζόταν πλέον “MEDIA DOC ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Α.Ε” με διακριτικό τίτλο “MEDIA DOC”.

Πρόκειται για την εταιρία που εξέδωσε τον Νοέμβριο του 2016 την εφημερίδα Documento με διευθυντή τον Κώστα Βαξεβάνη.

Δηλαδή, τα χρήματα που δόθηκαν από τους Άραβες στην οικογένεια Καλογρίτσα, για να συμμετάσχει στον διαγωνισμό για το ΣΥΡΙΖΑ channel, όταν πλέον αποδεσμεύθηκαν από την Τράπεζα αφού ο κ. Καλογρίτσας είχε αποκλειστεί από τον διαγωνισμό, επέστρεψαν στα χέρια τους, αλλά σε άλλη εταιρεία που είχε ήδη στηθεί -ή μετονομαστεί- και η οποία εξέδωσε την εφημερίδα Documento. Τόσο απλά και τόσο περίεργα.

Αυτά τα ολίγα και αν χρειαστεί μπορεί και να επανέλθουμε…».

Όλα όσα ανωτέρω ισχυρίζεστε είναι εν γνώσει σας ψευδή, ενώ γνωρίζατε τα αντίστοιχα αληθή γεγονότα, τα οποία αποσιωπήσατε, διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα, προκειμένου να μας εμπλέξετε με δήθεν «περίεργες» συναλλαγές, και να μας ενοχοποιήσετε, ώστε να παρουσιάσετε στο αναγνωστικό κοινό ότι δήθεν τελέσαμε αξιόποινες πράξεις, επειδή γνωρίζετε πολύ καλά ότι η σκευωρία που επιχειρήθηκε να στηθεί κατέρρευσε παταγωδώς.

Σύμφωνα με όσα γράφετε, αποσιωπώντας απολύτως τα αληθή γεγονότα, προκειμένου να παραπλανήσετε το αναγνωστικό κοινό και να εμπλέξετε την εφημερίδα Documento και τον 1ο εξ ημών, με τις παραπάνω ιδιότητές του, σε ηθικά και ποινικά επιλήψιμες ενέργειες, «Την απειλή του κ. Βαξεβάνη κανονικά θα έπρεπε να την αντιμετωπίσουμε με απόλυτη αδιαφορία, έως και γέλια. Αλλά επειδή αντιλαμβανόμαστε ότι ο κ. Βαξεβάνης βρίσκεται σε δύσκολη θέση και υποθέτουμε ότι σύντομα θα κληθεί να δώσει απαντήσεις…ας υπενθυμίσουμε τι γράφει το Πόρισμα της Τράπεζας της Ελλάδος.».

Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, όσα ανωτέρω γράφετε, είναι απολύτως ψευδή, συκοφαντικά, άκρως προσβλητικά, και αποτελούν συνειδητή σας προσπάθεια να αμαυρώσετε την προσωπικότητα και την επαγγελματική υπόσταση του 1ου εξ ημών, αλλά και την φήμη της 2ης εξ ημών, εμφανίζοντας την εφημερίδα Documento ως δήθεν χρηματοδοτηθείσα από προϊόν εικονικής συναλλαγής, δωροδοκίας και ξεπλύματος βρώμικου χρήματος, και τον 1ο εξ ημών ως έχοντα αποκτήσει την ιδιοκτησία της εφημερίδας αυτής, μέσω της ιδιοκτήτριας εταιρείας της, χωρίς να καταβάλω το αναλογούν τίμημα, ενώ ισχυρίζεστε ψευδώς ότι η εφημερίδα Documento είχε χρηματοδοτηθεί με το ποσό των τριών (3) εκατομμυρίων ευρώ. Μάλιστα, στο 2ο κατά σειρά άρθρο σας ευθέως πλέον αναφέρετε, εν γνώσει σας αναληθώς, ότι ο 1ος εξ ημών δήθεν βρίσκομαι σε δύσκολη θέση και ότι σύντομα δήθεν θα κληθώ για να δώσω απαντήσεις, ωσάν να εμπλέκομαι στην τέλεση ποινικών αδικημάτων και να είμαι υπόλογος, εμμένοντας, έτσι, στις συκοφαντίες σας, τις οποίες, μάλιστα, διανθίσατε με περαιτέρω, ευθείς αυτή τη φορά, υπαινιγμούς σε βάρος μου.

Συνειδητά, λοιπόν, με δόλο, παραβιάζοντας, μάλιστα, τις συναλλακτικές υποχρεώσεις του Τύπου, και χωρίς να διασταυρώσετε την αλήθεια, επιλέξατε να προσβάλλετε την προσωπικότητά μας.

Ομοίως, η ιστοσελίδα www.capital.gr, ιδιοκτησίας της 1ης εξ υμών, αφού ανήκει στον ίδιο Όμιλο, υιοθέτησε το από 01-06-2021 άρθρο, προβαίνοντας στην αθέμιτη αναπαραγωγή του στο twitter, στην επίσημο λογαριασμό της ιστοσελίδας, όπου παραμένει μέχρι και σήμερα αναρτημένο.

Δεδομένου, μάλιστα, ότι τα επίμαχα δημοσιεύματα είναι αναρτημένα στο διαδίκτυο, και συγκεκριμένα στους συνδέσμους https://www.thetoc.gr/politiki/article/o-baxebanis-apeilei-to-thetoc-me-agogigia-ta-3-ekatommuria-tou-kalogritsa-gelia/ και https://www.thetoc.gr/politiki/article/trapeza-tis-ellados–apokalupsi-oi-perierges-diadromes-ton-3-ek-euro-gia-na-stithei-to-suriza-channel-kai-i-efimerida-documento/, αλλά και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης των ιστοσελίδων σας, σας ζητάμε να αφαιρεθούν τα επίμαχα συκοφαντικά δημοσιεύματα από τους παραπάνω συνδέσμους των ιστοσελίδων σας, αλλά και οιασδήποτε άλλης ιστοσελίδας δικών σας συμφερόντων, με την ανάλογη τροποποίηση, που θα αποκαθιστά πλήρως την αλήθεια.

Σε διαφορετική περίπτωση, θα αναγκαστούμε να υποβάλουμε εναντίον όλων σας αγωγή, για την προστασία της προσωπικότητάς μας.

Κατόπιν των ανωτέρω, σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου μόνου του Ν. 1178/81, όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 37 του Ν. 4356/2015.

ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ

Με την ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μας

1) Σε χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την επίδοση της παρούσας, στην ίδια θέση και έκταση των προσβλητικών δημοσιευμάτων:

Α) Να ανακαλέσετε ρητά την σε βάρος μας βαρύτατη προσβολή, και να μην την επαναλάβετε στο μέλλον, καθ’οιονδήποτε τρόπο.

Β) Να περιλάβετε στην κεντρική σελίδα των ιστοσελίδων σαςwww.thetoc.gr και www.capital.gr, δημοσίευμα, με τίτλο «Ψευδή και συκοφαντικά όσα ισχυριστήκαμε για τον δημοσιογράφο, Κωνσταντίνο Βαξεβάνη και την εφημερίδα Documento» και υπότιτλο «Ζητάμε συγνώμη και αποκαθιστούμε την αλήθεια», το οποίο θα έχει επί λέξει ως εξής«Ζητάμε συγνώμη από την εφημερίδα Documento και από τον δημοσιογράφο και εκδότη της, κ. Κώστα Βαξεβάνη, των οποίων την προσωπικότητα προσβάλαμε με τα από 01-06-2021 και 02-06-2021 δημοσιεύματά μας. Ο κ. Βαξεβάνης, μέσω του πληρεξουσίου Δικηγόρου του, μας απέστειλε την από 02-06-2021 εξώδικη πρόσκληση-δήλωσή του, την οποία αναρτούμε, και την οποία τόσο εγώ, ο Μανόλης Καψής, και οι συντελεστές των ιστοσελίδων μας, όσο και η ιδιοκτησία τους, υιοθετούμε πλήρως, με την οποία διαμαρτύρονται δικαιολογημένα για την προσβολή της προσωπικότητάς τους και την συκοφαντική επίθεση που υπέστη εκ μέρους μας. Συγκεκριμένα, είναι αλήθεια ότι ουδέποτε ο κ. Βαξεβάνης χρηματοδοτήθηκε από τον Καλογρίτσα με 3 εκατομμύρια ευρώ, για να λειτουργήσει την εφημερίδα Documento, ούτε ποτέ έγινε ιδιοκτήτης εταιρείας, στην οποία είχαν επενδυθεί 3 εκατομμύρια ευρώ, χωρίς να δώσει τίμημα, πράγμα το οποίο γνωρίζαμε, αλλά, παρόλα αυτά, επιλέξαμε συνειδητά να παραποιήσουμε την αλήθεια και την πραγματικότητα, προκειμένου να τον πλήξουμε σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο. Η αλήθεια την οποία γνωρίζαμε είναι ότι τα αναφερόμενα 3 εκατομμύρια ευρώ, αφού αποδεσμεύτηκαν, διοχετεύθηκαν στον ίδιο τον Ιωάννη Καλογρίτσα, ο οποίος ποτέ δεν τα επένδυσε στην εφημερίδα Documento, για την έκδοσή της, και ο μοναδικός λόγος που εμπλέξαμε το πρόσωπο του κ. Βαξεβάνη και της εφημερίδας Documento είναι προκειμένου να δημιουργήσουμε απατηλές εντυπώσεις στο αναγνωστικό κοινό για την ποιότητα και την ακεραιότητα του χαρακτήρα του και να τον παρουσιάσουμε ως ύποπτο τέλεσης ποινικών αδικημάτων, για τα οποία δήθεν θα πρέπει να διερευνηθεί. Του ζητάμε συγνώμη ειλικρινά, για την συκοφαντία εναντίον του, αλλά και την συνειδητή υποτίμησή του ως δημοσιογράφου, και δεσμευόμαστε ότι δεν θα επαναλάβουμε στο μέλλον παρόμοια συκοφαντική επίθεση εναντίον του. Ομοίως ζητάμε συγνώμη από την εφημερίδα Documento και όλους τους εργαζόμενούς της, αφού ποτέ η εν λόγω εφημερίδα δεν χρηματοδοτήθηκε με τα 3 εκατομμύρια ευρώ που αποτελούν αντικείμενο διερεύνησης της προανακριτικής επιτροπής της Βουλής των Ελλήνων».

Γ) Να αποαναρτήσετε από την ιστοσελίδα www.thetoc.gr, αλλά και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσής σας, όπου έχουν αναρτηθεί, τις από 01-06-2021 και 02-06-2021 συκοφαντικές και προσβλητικές της προσωπικότητάς μας αναρτήσεις σας.

2) Να μας κοινοποιήσετε εμπροθέσμως, με τον ίδιο τρόπο που σας κοινοποιείται η παρούσα, το δημοσίευμα αποκατάστασής μας.

3) Να γνωρίσετε στον 1ο εξ ημών, βάσει των διατάξεων του GDPR2016, ποια δεδομένα προσωπικού μου χαρακτήρα διατηρείτε, και να μου χορηγήσετε πλήρη πρόσβαση σε αυτά, επιφυλασσόμενος παντός νομίμου δικαιώματός μου.

 

Πληρεξούσιο Δικηγόρο μας και Αντίκλητό μας διορίζουμε τον Δικηγόρο Αθηνών, Γιάννη Απατσίδη (Α.Μ. Δ.Σ.Α. 28501), κάτοικο Αθηνών, Λεωφόρος Αλεξάνδρας, αριθμ. 52, Τ.Κ. 11473, τηλ. 210-8228210, Φαξ 210-8228290, κιν. 6942625399, e-mail apatsidioannis@yahoo.gr.

Αθήνα, 02-06-2021

Οι Εξωδίκως Προσκαλούντες – Δηλούντες