Newsroom

Newsroom

Εθνική έξαρση άλλων διαστάσεων: Η σημαία της Ακρόπολης αυτοπροσώπως στην ΕΡΤ 

Υπερπαραγωγές και αποκλειστικότητες στην ΕΡΤ της «κανονικότητας»

1943199

Εθνική περηφάνια… άααλλου μεγέθους επικρατεί στην ΕΡΤ, λίγες ημέρες πριν την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου.

Σε αυτό το πλαίσιο και σε μια ταυτόχρονη προσπάθεια επιστροφής στην… κανονικότητα, η πρωινή ενημερωτική εκπομπή «Απευθείας» είχε μια μοναδική καλεσμένη στο στούντιο. Φιλοξένησε την ίδια τη σημαία της Ακρόπολης, «αυτοπροσώπως». 

Η σημαία απλώθηκε με σεβασμό σαν φλοκάτη στο τραπέζι του στούντιο με την ιδιοκτήτρια της εταιρείας που την έφτιαξε να παραχωρεί στους δημοσιογράφους μια από τις πιο άβολες συνεντεύξεις στην ιστορία της παγκόσμιας τηλεοπτικής ιστορίας.

Ας εξαιρέσουμε το οξύμωρο του ότι βλέπαμε τη «σημαία της Ακρόπολης» να βρίσκεται στο στούντιο, αλλά ταυτόχρονα να κυματίζει απευθείας στον βράχο της Ακρόπολης. Όπως εξηγήθηκε, η σημαία του στούντιο δεν είχε πάει ποτέ στην Ακρόπολη και απλά ήταν μια σημαία στις διαστάσεις αυτής που κυματίζει στον «Ιερό Βράχο». «Θα πάει όταν φθαρεί η υπάρχουσα», μας ενημερώνει η εκπομπή. Εκτός, βέβαια και αν στο μεταξύ έχει πουληθεί στην εκπληκτική τιμή των 80 ευρώ! (αυτό το προσθέτουμε εμείς, δεν το είπαν στην εκπομπή – τουλάχιστον όχι φωναχτά).

Σε ό,τι αφορά την -ας την πούμε- συνέντευξη της ιδιοκτήτριας της κατασκευάστριας εταιρείας, μπορούμε απλώς να εκφράσουμε την αλληλεγγύη μας στους δύο δημοσιογράφους που μπήκαν σε αυτή την άβολη θέση, προφανώς (θέλουμε να πιστεύουμε) ύστερα από κάποια άνωθεν πιεστική πρόταση.

Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι καθόλου εύκολο να ρωτάς πράγματα για ένα θέμα που δεν παρουσιάζει ΚΑΝΕΝΑ ενδιαφέρον σε ΚΑΝΕΝΑ σύμπαν. 

Για την ιστορία, να πούμε ότι οι δημόσιες υπηρεσίες χρησιμοποιούν σημαίες 2 μέτρων, ενώ στα σπίτια συνήθως χρησιμοποιούν σημαίες 1,35μ.. Επίσης, ο κόσμος αγοράζει σημαίες τις περιόδους των δύο εθνικών εορτών, αλλά και τις περιόδους κοντά σε εκλογές. Οι πωλήσεις αυξάνονται και τις περιόδους έξαρσης του Μακεδονικού. Άλλο ένα ΠΟΛΥ ενδιαφέρον στοιχείο που μάθαμε χάρη στην «επίσκεψη» της «Σημαίας της Ακρόπολης» στο στούντιο της δημόσιας τηλεόρασης, είναι ότι υπάρχουν τριών ειδών σημαίες που φτιάχνονται κατά κύριο λόγο: Σημαίες κρατών, ομάδων και διαφημιστικές σημαίες. Εντυπωσιακό ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ!

Μπορείτε να δείτε το απόσπασμα μετά το 1:25:40 στο βίντεο που βρίσκεται εδώ. (Για όσους αναρωτιέστε πάντως, και δεν είστε διατεθειμένοι να χάσετε δύο λεπτά από τη ζωή σας για να παρακολουθήσετε το απόσπασμα, ακολουθεί spoiler: Η σημαία δεν παραχώρησε τελικά δήλωση στην εκπομπή).

Η μεγάλη αποκλειστικότητα φυσικά κέρδισε την προσοχή των τηλεθεατών. Οπότε όσον αφορά αυτό το πεδίο, mission accomplished. Το θέμα είναι βέβαια το τι έλεγαν οι τηλεθεατές, οι οποίοι έσπευσαν στα social media για να σχολιάσουν αυτή την ιστορική αποκλειστικότητα της δημόσιας τηλεόρασης.

 

Β. Καπερνάρος για υπόθεση Λυγγερίδη: «Θα υπάρξουν πιέσεις, για να κλείσουν στόματα» (video)

καπερναρος

Β. Καπερνάρος για υπόθεση Λυγγερίδη: «Θα υπάρξουν πιέσεις, για να κλείσουν στόματα» (video)

«Η Αστυνομία δέχεται συνεχώς επιθέσεις στα γήπεδα, αλλά πάντα περνούσαν στο ντούκου», παραδέχτηκε ο πρόεδρος…