Οι εταιρείες χρησιμοποιούν τα δεδομένα που συλλέγονται από τα ειδικά κράνη με σκοπό να παρατηρήσουν σημάδια άγχους, κατάθλιψης ή άλλων συναισθηματικών καταστάσεων που θα μπορούσαν να επηρεάσουν την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα του υπαλλήλου. Όταν εντοπίσουν κάποιο ζήτημα, ο υπάλληλος παίρνει ρεπό ή τοποθετείται σε θέση μικρότερης ευθύνης (άρα μικρότερης πίεσης).
Η Hangzhou Zhongheng Electric είναι μία από τις εταιρείες που έχουν υιοθετήσει αυτό το μοντέλο ελέγχου και αναφέρει ότι έχει παρατηρηθεί συνολική αύξηση της αποδοτικότητας των εργαζομένων. Από την ανάλυση των δεδομένων που λαμβάνουν μπορούν να ρυθμίσουν την ποσότητα και την διάρκεια των διαλειμμάτων για τον κάθε εργαζόμενο ξεχωριστά, ανάλογα με τις ανάγκες του.
Η Ningbo Shenyang Logistics προχωρά ένα βήμα παραπέρα συνδυάζοντας αυτά τα κράνη με συσκευές εικονικής πραγματικότητας, έτσι ώστε να δημιουργεί προσομοιώσεις του χώρου εργασίας σε περιβάλλον VR για εκπαίδευση των υπαλλήλων. Με αυτόν τον τρόπο ελαχιστοποίησε τα λάθη και βελτίωσε σημαντικά την κατανόηση της εργασίας και την επικοινωνία μεταξύ υπαλλήλου-εργοδότη.
Φυσικά, η τεχνολογία δεν έγινε εύκολα αποδεκτή από τους υπαλλήλους. Αρκετοί ήταν αρχικά επιφυλακτικοί στην χρήση της και ορισμένοι ειδικοί, όπως ο καθηγητής Qiao Zhian του Beijing Normal University, τονίζουν ότι οι εργοδότες θα μπορούσαν να την εκμεταλλευτούν για να παραβιάσουν την ιδιωτικότητα των υπαλλήλων.
Πηγή: techgear.gr