Συναγερμός σήμανε το πρωί της Πέμπτης, στον δήμο Πέλλας όταν δύο άνδρες που εκτελούσαν εργασίες, έπεσαν σε άδεια δεξαμενή βιολογικού καθαρισμού.
Οι δύο άνδρες, ηλικίας 60 και 64 ετών, ανασύρθηκαν τραυματισμένοι από πυροσβέστες στις 11 το πρωί.
Ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ έσπευσαν για να παραλάβουν τους τραυματίες οι οποίοι διακομίστηκαν με κακώσεις στα κάτω άκρα στο νοσοκομείο των Γιαννιτσών.
Για τον απεγκλωβισμό και τη διάσωση επιχείρησαν οκτώ πυροσβέστες με τρία οχήματα.
Διαβάστε επίσης:
Βουλή: Live η συζήτηση για την προανακριτική ΟΠΕΚΕΠΕ για Λιβανό και Αραμπατζή
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια