Επικοινωνιακός ξεπεσμός: Μέχρι την Οινόη το… ηρωικό δρομολόγιο Γεραπετρίτη με το τρένο

Συμβολική η παρουσία του, συμβολική και η χρονική της διάρκεια...

5852305

Μέχρι να ξεκινήσει… έφτασε ο υπουργός «των πάντων» Γιώργος Γεραπετρίτης στη σημερινή πολυδιαφημισμένη διαδρομή που έκανε με το τρένο από τον Σταθμό Λαρίσης, στην προσπάθεια της κυβέρνησης να εμφυσήσει ένα αίσθημα εμπιστοσύνης για τον σιδηρόδρομο.

Η επικοινωνιακή αντεπίθεση που σχεδίαζε η κυβέρνηση πήγε… άπατη καθώς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο υπουργός Γιώργος Γεραπετρίτης δέχτηκε σφοδρή κριτική για το περίλυπο ύφος που είχε ενδυθεί, και το «ταξίδι» του με το τρένο, παρά τις παραδεδεγμένες ευθύνες που φέρει η κυβέρνηση της ΝΔ για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Αυτό που δεν είχε γίνει ιδιαιτέρως γνωστό πάντως ειναι ότι η προσωπική «θυσία» του υπουργού να γίνει δήθεν ο πρώτος επιβάτης αμαξοστοιχίας μετά το δυστύχημα ήταν υπερβολικά σύντομη, αφού αποβιβάστηκε από το τρένο λίγα χιλιόμετρα έξω από την Αθήνα και συγκεκριμένα στην Οινόη.

Περίπου 170 επιβάτες – στην πλειονότητά τους τουρίστες – συνέχισαν έως το τέρμα της διαδρομής με σκοπό να επισκεφτούν τα Μετέωρα.

Συμβολική η παρουσία του υπουργού, συμβολική και η χρονική της διάρκεια…

Γεραπετρίτης: Αναβαθμίσαμε το επίπεδο ασφάλειας

Ο κ. Γεραπετρίτης, μιλώντας στους δημοσιογράφους τόνισε ότι «σήμερα έχουμε την επανεκκίνηση της επιβατικής αμαξοστοιχίας για τη Βόρεια Ελλάδα για Θεσσαλονίκη και Καλαμπάκα».

«Προς το τέλος της επόμενης εβδομάδας, όταν θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα τα οποία γίνονται, κυρίως για την ανάδειξη του φωτισμού μέσα σε σήραγγες προς την διαδρομή για Κιάτο, θα εκκινήσει και ο Προαστιακός».

Ο κ. Γεραπετρίτης στη συνέχεια ευχαρίστησε τους εργαζόμενους στον ΟΣΕ, στην ΕΡΓΟΣΕ και την ΗellenicTrain οι οποίοι, όπως είπε «υπερέβαλαν εαυτούς έτσι ώστε να μπορέσουμε σε μία εξαιρετικά δύσκολη συνθήκη να αναβαθμίσουμε το επίπεδο ασφάλειας έτσι ώστε οι επιβάτες να αισθανθούν εμπιστοσύνη και να μπορέσουμε, ωσότου να ολοκληρωθούν τα προβλεπόμενα έργα, να έχουμε ένα επίπεδο ασφάλειας που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πολιτών και των επιβατών».

Ο υπουργός επισήμανε τρία σημαντικά ζητήματα τα οποία «οφείλουμε όλοι να αποδεχτούμε και να πολεμήσουμε για αυτά».

Το πρώτο είναι να ριχτεί άπλετο φως στο ζήτημα του δυστυχήματος έτσι ώστε να αναδειχθούν οι ευθύνες, όπου αυτές υπάρχουν. «Η έρευνα προχωράει με ταχείς ρυθμούς και θα έχουμε σύντομα τα αποτελέσματα της».

Το δεύτερο είναι να υπάρχει επανεκκίνηση με ασφάλεια για την εμπέδωση της εμπιστοσύνης του κοινού. Και πράγματι, σύμφωνα με τον προγραμματισμό μας, 22 Μαρτίου εκκίνησαν οι πρώτες περιφερειακές αμαξοστοιχίες καθώς και ο προαστιακός σιδηρόδρομος για το αεροδρόμιο και την Χαλκίδα.

«Είχαμε την επανεκκίνηση της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας για τη Θεσσαλονίκη και επιπλέον, σήμερα, έχουμε τις επιβατικές αμαξοστοιχίες οι οποίες κατευθύνονται προς Θεσσαλονίκη και Καλαμπάκα. Ελπίζω στο τέλος εβδομάδας να έχουμε και τον προαστιακό του Κιάτου».

Το τρίτο ζήτημα είναι η ανάταξη του επιπέδου ασφάλειας των σιδηροδρόμων σε ένα πιο μόνιμο επίπεδο. «Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι γίνεται μία τεράστια προσπάθεια εκ μέρους του Υπουργείου και της Πολιτείας έτσι ώστε όλες οι συμβάσεις οι οποίες αναφέρονται στην σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση καθολικά στον κύριο άξονα να ολοκληρωθούν έγκαιρα έτσι ώστε τέλος Σεπτεμβρίου να έχουμε ένα απολύτως ασφαλές δίκτυο, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα σε όλα τα διεθνή standards για την προστασία των επιβατών».

Ο κ. Γεραπετρίτης σημείωσε πως για το λόγο αυτό «έχουμε αναπτύξει και σημαντικές συνέργειες με ευρωπαϊκούς θεσμούς, με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Σιδηροδρόμων. Έχουμε, ήδη, αναπτύξει συνεργασία με τη γερμανική κυβέρνηση και σήμερα θα βρεθώ το μεσημέρι και στη Γαλλία, όπου με πρωτοβουλία και του Πρωθυπουργού, θα έχουμε μία συνεργασία με τους γαλλικούς σιδηροδρόμους και το γαλλικό Υπουργείο Μεταφορών».

Όπως πρόσθεσε «η ελπίδα και υποχρέωσή μας είναι να έχουμε έναν σιδηρόδρομο ο οποίος θα είναι αντάξιος των προσδοκιών όλων μας , έναν σύγχρονο σιδηρόδρομο, ο οποίος θα μπορέσει να αναπτυχθεί και να είναι από τους κορυφαίους στην Ευρώπη. Αυτό είναι υποχρέωσή της Πολιτείας αλλά είναι και ένα χρέος το οποίο έχουμε απέναντι στα θύματα του τραγικού δυστυχήματος που χάθηκαν τόσο πρόωρα και άδικα».

«Η έρευνα θα φτάσει μέχρι τέλους και ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα θα γίνει ένα μέσο το οποίο θα είναι ασφαλές και το οποίο θα είναι στην υπηρεσία της πολιτείας και της κοινωνίας», κατέληξε ο υπουργός.

 

Λέσβος: Αυτοκίνητο παρέσυρε δύο πεζούς σε τροχαίο – Χωρίς τις αισθήσεις της γυναίκα

troxaio me egataleipsi

Λέσβος: Αυτοκίνητο παρέσυρε δύο πεζούς σε τροχαίο – Χωρίς τις αισθήσεις της γυναίκα

Λίγο πριν τα μεσάνυχτα προς την Κυριακή σημειώθηκε το τροχαίο δυστύχημα με αγροτικό, τρεις επιβαίνοντες…

Κραυγή αγωνίας από τις αναπληρώτριες μητέρες- Η κυβέρνηση τους κόβει από το επίδομα μητρότητας (video)

pregnant g076b366fe 1920 768

Κραυγή αγωνίας από τις αναπληρώτριες μητέρες- Η κυβέρνηση τους κόβει από το επίδομα μητρότητας (video)

Η κυβέρνηση αντιμετωπίζει της μη μισθωτές εργαζόμενες μητέρες ως δεύτερης κατηγορίας, φθηνές, αναλώσιμες και χωρίς…

Μαρούσι: Άγρια συμπλοκή με πυροβολισμούς έξω από νυχτερινό κέντρο – Ένας νεκρός και ένας τραυματίας (video)

9 12

Μαρούσι: Άγρια συμπλοκή με πυροβολισμούς έξω από νυχτερινό κέντρο – Ένας νεκρός και ένας τραυματίας (video)

Νεκρός ένας 21χρονος, σοβαρά τραυματισμένος ένας 23χρονος