Newsroom

Newsroom

«Εμείς οι Γυναίκες…»

Η Lidl Ελλάς προωθώντας τις ίσες ευκαιρίες και την ισότητα των φύλων στο εργασιακό περιβάλλον προχωρά στην καμπάνια «Εμείς οι γυναίκες...» που ευαισθητοποιεί και αναδεικνύει την ικανότητα των γυναικών να ανταπεξέλθουν στον διπλό ρόλο της μητρότητας και της καριέρας.

emeis oigynaikes kv

Σε μια περίοδο που γίνεται πολλή συζήτηση για το φλέγον ζήτημα της ισότητας των φύλων, αλλά και των ίσων ευκαιριών για όλους, η Lidl Ελλάς αναλαμβάνει την ευθύνη να δημιουργήσει ένα εργασιακό περιβάλλον στο οποίο αυτές οι αξίες είναι αδιαπραγμάτευτες. Η εταιρεία μάλιστα, θεωρώντας αυτές τις αξίες ζωτικής σημασίας αναλαμβάνει συνεχώς πρωτοβουλίες προς αυτήν την κατεύθυνση.

Η πρωτοβουλία της Lidl Ελλάς απαντά στο στερεότυπο που θέλει τον ρόλο της γυναίκας που επιλέγει να κάνει καριέρα, αλλά και οικογένεια ως «κόντρα ρόλο». Οι γυναίκες μπορούν και τα συνδυάζουν.

Η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς «Εμείς οι Γυναίκες…» πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη ΗΟPEgenesis υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.  Συγκεκριμένα, η Lidl Ελλάς ενώνει τις δυνάμεις της με τη HOPEgenesis προωθώντας ίσες ευκαιρίες για όλους. Σε συνέχεια της επιστημονικής έρευνας, κατ’ ανάθεση στον Επίκουρο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιώς κ. Παναγιώτη Ξένο, με θέμα: «Τεκνοποιία και Μητρότητα στην Ελλάδα σήμερα: Στάσεις, αντιλήψεις, ανάγκες», η συνεργασία έρχεται να επισφραγιστεί, με την έναρξη της πανελλήνιας καμπάνιας ενημέρωσης «Εμείς οι γυναίκες…», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. 

Προβάλλοντας έξι γυναίκες, που δραστηριοποιούνται σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς και συνδυάζουν καριέρα, οικογένεια και κοινωνική παρουσία, η πρωτοβουλία αναδεικνύει την προσωπική ιστορία καθεμιάς από αυτές. Κάθε γυναίκα αφηγείται μία ξεχωριστή ιστορία, όμως όλες μαζί δίνουν ένα μήνυμα: Μπορούμε Καριέρα και Οικογένεια μαζί! 

Βασικό στοίχημα της καμπάνιας αποτελεί αρχικά ο προσδιορισμός και ο αφουγκρασμός της επιλογής μίας γυναίκας να κάνει οικογένεια, βγαίνοντας συγχρόνως να παλέψει στον επαγγελματικό στίβο και εν συνεχεία η παρακολούθηση της καθημερινότητάς της, δίνοντας έμφαση στον πετυχημένο συνδυασμό των δύο φαινομενικά αντιφατικών ρόλων.

Σκοπός της καμπάνιας είναι τα νέα παιδιά και οι γυναίκες, να ταυτιστούν με τις έξι πρωταγωνίστριες και να βρουν απαντήσεις στον προβληματισμό τους σχετικά με τον τρόπο που μπορούν να συνδυάσουν καριέρα και οικογένεια, αλλά και να συνειδητοποιήσουν πως η συμπόρευση καριέρας και οικογένειας δεν είναι κατόρθωμα, αλλά τρόπος ζωής και μπορεί να επιτευχθεί από όλες τις γυναίκες, ανεξαρτήτως επιλογής σταδιοδρομίας.

Οι πρωταγωνίστριες

Το πώς οι σημερινές γυναίκες εκπληρώνουν με επιτυχία το ρόλο της μητρότητας σε συνδυασμό με την επαγγελματική τους σταδιοδρομία σε οποιοδήποτε αντικείμενο, μας το εξηγούν την περίοδο αυτή οι 6 πρωταγωνίστριες της καμπάνιας:

Σμαράγδα Λιάτσικου, Nοσηλεύτρια – τριτοετής στην Ιατρική Σχολή Λάρισας
Λένα Αρώνη, Δημοσιογράφος – Παρουσιάστρια
Μαρία Κακαλή, Δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου
Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς
Ευαγγελία Ψάρρα, Ολυμπιονίκης στην Τοξοβολία
Εύα Καϊλή, Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
 

Δείτε το βίντεο μίας εκ των πρωταγωνιστριών, της Βασιλικής Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς. Η Βασιλική είναι ανώτατο στέλεχος σε μία πολυεθνική εταιρία, πράγμα που σημαίνει ότι όλα στην καθημερινότητά είναι μετρημένα και ότι πρέπει σταθερά να κάνεις το καλύτερο γιατί διαρκώς αξιολογείσαι. Είναι μητέρα δύο παιδιών, και χωρίς να έχει τη βοήθεια οποιουδήποτε εκτός του συζύγου της, δεν επηρέασε, στο ελάχιστο, την καριέρα της ή βρέθηκε ποτέ στο δίλημμα καριέρα ή μητρότητα. Διάλεξε συνειδητά να υπάρχει μόνο το δικό της συναισθηματικό και βιωματικό αποτύπωμα στο μεγάλωμα των παιδιών της. «Έχω μια θέση εργασίας που αγαπώ πάρα πολύ και μια υπέροχη οικογένεια, με δύο παιδιά», αναφέρει η ίδια στο βίντεο παρακάτω.

Δείτε τα βίντεο των υπόλοιπων πρωταγωνιστριών στην εταιρική ιστοσελίδα: https://corporate.lidl-hellas.gr/emeis-oi-gynaikes

Με την υπογραφή του ΟΗΕ για την ενδυνάμωση των γυναικών και την πιστοποίηση ισότητας

Η Lidl Ελλάς έχει υπογράψει τις Αρχές των Ηνωμένων Εθνών περί Ενδυνάμωσης των Γυναικών (WEPs), την παγκόσμια πρωτοβουλία για την προώθηση των γυναικών και την ισότητα των φύλων και έχει ήδη εφαρμόσει τη συντριπτική πλειονότητα των βασικών κατευθυντήριων γραμμών που καθορίζονται στα WEPs και συνεχίζει να τις αναπτύσσει ως προτεραιότητα στη στρατηγική της για τη βιωσιμότητα. Επιπλέον αποτελεί 1 από τις μόλις 18 εταιρείες στην Ελλάδα, ανεξαρτήτως κλάδου, που έχει λάβει την πιστοποίηση με το Σήμα Ισότητας SHARE, που αποτυπώνει την έμπρακτη προώθηση πρακτικών και πρωτοβουλιών εντός των επιχειρήσεων με στόχο την ισότητα των φύλων.

Απρέπεια από τη Σακελλαροπούλου – Δεν κάλεσε τους γονείς των Τεμπών στην δεξίωση της αποκατάστασης της Δημοκρατίας

sakellaropoulou01

Απρέπεια από τη Σακελλαροπούλου – Δεν κάλεσε τους γονείς των Τεμπών στην δεξίωση της αποκατάστασης της Δημοκρατίας

Η ΠτΔ αν και σωστά κάλεσε στη σημερινή δεξίωση για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας συγγενείς…

Σάλος στους Ολυμπιακούς Αγώνες: Βρετανίδα ολυμπιονίκης μαστίγωνε το άλογο της – Έμεινε εκτός διοργάνωσης (video)

Καταγραφή 28

Σάλος στους Ολυμπιακούς Αγώνες: Βρετανίδα ολυμπιονίκης μαστίγωνε το άλογο της – Έμεινε εκτός διοργάνωσης (video)

Το σοκαριστικό βίντεο τραβήχτηκε πριν από 4 χρόνια, με την ίδια να αναφέρει ότι θα…