«Μέσα σε αυτή την αποπνικτική ατμόσφαιρα από πυρκαγιές, καύσωνα, covid, αβοήθητους ανθρώπους, μια ανάσα κουράγιου η προσπάθεια των αθλητών στους δέκτες, μπροστά στα άδεια καθίσματα, να δίνουν κουράγιο υπέρβασης και αντοχής», έγραψε αρχικά η Ελένη Ράντου, στη λεζάντα.
«Από εκεί αντλώ κουράγιο αυτό το καλοκαίρι. Το να αναπνέεις έτσι κι αλλιώς τα τελευταία χρόνια μοιάζει με πρωταθλητισμό», κατέληξε στην ανάρτησή της.
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια