Τέσσερις σταθμοί του ΗΣΑΠ έχουν τεθεί προσωρινά εκτός λειτουργίας, καθώς έχει εντοπιστεί τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα σηματοδότησης.
Πιο συγκεκριμένα ο ηλεκτρικός δεν κινείται αυτή τη στιγμή στους σταθμούς Καλλιθέα, Μοσχάτο, Φάληρο και Πειραιάς.
Η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ
Σας ενημερώνουμε, πως η κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ) διεξάγεται στο τμήμα Ταύρος – Κηφισιά, λόγω τεχνικού προβλήματος στο σύστημα σηματοδότησης.
Εκτός λειτουργίας είναι προσωρινά οι σταθμοί Καλλιθέα, Μοσχάτο, Φάληρο και Πειραιάς (Γραμμή 1).
Διαβάστε επίσης:
Ηλεκτρικός: Συρμός δεν φρέναρε έγκαιρα και προσπέρασε τον σταθμό – Έλεγχος στα φρένα
Προεκλογικός μπογιατζής ο Κυρανάκης: Έπιασε τη βούρτσα για να σβήσει γκράφιτι σε σταθμό του ΗΣΑΠ
ΗΣΑΠ: Χωρίς τις αισθήσεις του ανασύρθηκε ο άνδρας που έπεσε στις ράγες στα Κάτω Πατήσια
ΗΣΑΠ: Συρμός ακινητοποιήθηκε όταν δύο άτομα βρέθηκαν στις ράγες
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια