Newsroom

Newsroom

Εκτεθειμένοι σε κίνδυνο επιβάτες και αεροσκάφη εν γνώσει της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας

Το 2000 η Ελλάδα υποβαθμίστηκε σε επίπεδο ασφάλεια πτήσεων από τον Διεθνή Οργανισμό Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO). Αυτό σήμαινε πρακτικά ότι…

1336490

Το 2000 η Ελλάδα υποβαθμίστηκε σε επίπεδο ασφάλεια πτήσεων από τον Διεθνή Οργανισμό Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO). Αυτό σήμαινε πρακτικά ότι οποιοδήποτε αεροσκάφος προερχόμενο από την Ελλάδα θα αντιμετωπιζόταν ως δημόσιος κίνδυνος, δεδομένου ότι η χώρα μας δεν πληρούσε στο ελάχιστο τα παγκόσμια πρότυπα ποιότητας και αδυνατούσε να εφαρμόσει τα προβλεπόμενα από τους διεθνείς κανονισμούς. Θα περίμενε κανείς 14 χρόνια τα πράγματα να έχουν βελτιωθεί.

Κι όμως, παρότι από τότε μέχρι σήμερα έχουν μεσολαβήσει έλεγχοι, καταγγελίες και πορίσματα των αρμοδίων αρχών, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, συνεχίζει να λειτουργεί, βουτηγμένη στο βούρκο των σκανδάλων. Υπάλληλοι οι οποίοι έχουν κριθεί ακατάλληλοι για την επιθεώρηση αεροσκαφών, διατηρούν τις θέσεις τους και ενίοτε αναβαθμίζονται, ενώ πολλοί -αν όχι οι περισσότεροι- από εκείνους που σήμερα είναι επιφορτισμένοι με την ασφάλεια των πτήσεων και την επιθεώρηση των αεροσκαφών έχουν ιδιότητες παντελώς άσχετες με το αντικείμενο.

Το Hot Doc που κυκλοφορεί αποκαλύπτει τα παιχνίδια της Υπηρεσίας και των αρμοδίων στις πλάτες των επιβατών και της ασφάλειας των πτήσεων. Διαβάστε μόνο ένα μέρος των αποκαλύψεων που θα ακολουθήσουν…