Εκπαιδευτικός - πολυεργαλείο για την Covid-19 στα σχολεία

Εκπαιδευτικός - γιατρός - νοσηλευτής - καθαρίστρια - φύλακας - αστυνόμος (και ποιος ξέρει τι άλλο) σε μία συσκευασία.

Σπύρος Αργυρόπουλος 22/09/2020 | 16:49

Αρκετά νομίζω το καλαμπουρίσαμε με το θίασο των κυβερνώντων.

Τα πράγματα βέβαια έχουν σοβαρέψει από καιρό, εμείς δε θέλαμε να το πιστέψουμε. Λοιπόν – σχολεία: αφορά τους περισσότερους. Θέτω ερωτήματα και θέλω - απαιτώ, σοβαρές και υπεύθυνες απαντήσεις (αν υπάρχει κάποιος σοβαρός και υπεύθυνος στην κυβέρνηση να μου δώσει) και όχι ανοησίες σαν τις «οδηγίες» που εκδίδετε.

- Πείτε μου πώς σε τάξεις – κλουβάκια, θα τηρηθούν αποστάσεις, τη στιγμή που ο αριθμός των μαθητών ανά τάξη παραμένει ο ίδιος;

- Πώς ορίζετε εκπαιδευτικό υπεύθυνο covid19; Έχει ο εκπαιδευτικός ιατρικές – νοσοκομειακές γνώσεις; Τι μέσα ατομικής του προστασίας του παρέχετε από αυτά που απαιτείτε να έχει (γενικότερη προστασία προσώπου, ειδική φόρμα κ.τ.λ.;) Πώς θα κάνει ιχνηλάτηση τη στιγμή που οι αρμόδιες υπηρεσίες δεν μπορούν να κάνουν; Θα του δώσετε και θερμόμετρο εξ αποστάσεως λήψης; - σε πολλά σχολεία το αγόρασαν με έξοδά τους και κυρίως: Πώς θα τα κάνει όλα αυτά (αν δεχθούμε ότι έχει τις γνώσεις και τα μέσα) παράλληλα με το εκπαιδευτικό του έργο;

- Υπάρχουν πολλά σχολεία που διαθέτουν χώρους ώστε να χρησιμοποιηθούν ως χώροι απομόνωσης κρούσματος; Εδώ δεν φτάνουν οι χώροι να κάνουν μάθημα. Πώς θα πρέπει να είναι εξοπλισμένος ο χώρος αυτός;

- Με την έλλειψη εκπαιδευτικών που υπάρχει, νομίζετε ότι περισσεύει κάποιος για την υποδοχή, χωρίς να έχει και τάξη ταυτόχρονα;

- Με την έλλειψη καθαριστριών που υπάρχει και την αναγκαιότητα να γίνεται καθαρισμός των χώρων το μεσημέρι, μετά τη λήξη των μαθημάτων, πώς νομίζετε ότι μπορεί να γίνει απολύμανση χώρων ενδιάμεσα; (εκτός αν εννοείτε ότι ο εκπαιδευτικός θα κληθεί να παίξει αυτό το ρόλο)

- Πώς θα γίνεται συχνά ο καθαρισμός – απολύμανση των τουαλετών; (εκτός αν πάμε στην ανωτέρω παράγραφο)

- Πώς θα γίνεται συχνά ο καθαρισμός – απολύμανση των εργαστηρίων και των Η/Υ; (εκτός αν πάμε στην ανωτέρω παράγραφο)

- Οι μπάλες για το σχολικό αθλητισμό, μπορεί να καθαρίζονται, αλλά κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού όλοι καταλαβαίνουν τι γίνεται.

- Τα είδη απολύμανσης (αντισηπτικά - κρεμοσάπουνα) σαφώς δε θα επαρκέσουν ούτε για το πρώτο δεκαήμερο. Μετά τι;

Την περίπτωση να έχετε μικρότερο αριθμό μαθητών και περισσότερες αίθουσες (με πρόσληψη εκπαιδευτικών), σας έχει περάσει απ’ το μυαλό; Ασφαλώς και ναι. Συμφέρει όμως περισσότερο να πάρουμε συνοριοφύλακες. Εκπαιδευτικούς και υγειονομικούς, μακριά. Ή έχω άδικο; Για μία ακόμη φορά φαίνεται ότι ευθύνη θα καταλογιστεί οπουδήποτε αλλού (εκπαιδευτικούς, καθαρίστριες κ.τ.λ.) και όχι στους καθ’ ύλην αρμόδιους. Έτσι το ξέρουν όλοι να το κάνουν: τα σωστά δικά μας, τα λάθη των άλλων. Σε πολλούς, από την φράση «θέση ευθύνης», κράτησαν μόνο τη «θέση».

Και κυρίως: η μπάλα στην εξέδρα για να γλιτώσουμε τη συντριβή;

Περιμένω απαντήσεις και όχι αερολογίες του στυλ: «πήραμε όλα τα μέτρα» (εκτός αν εννοείτε αυτά για την κάσα μας).

Υ.Γ. Πάντως, συγχαρητήρια, καταφέρνετε να δημιουργήσετε νέο είδος: τον εκπαιδευτικό – πολυεργαλείο (σαν τον ελβετικό σουγιά): Εκπαιδευτικός – γιατρός – νοσηλευτής – καθαρίστρια – φύλακας – αστυνόμος - (και ποιος ξέρει τι άλλο), σε μία συσκευασία. Εύγε!

* Κείμενο του αναγνώστη Σπύρου Αργυρόπουλου το οποίο λάβαμε και δημοσιεύουμε

To koutipandoras.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.