Έκλεψαν κωδικούς πρόσβασης στο LinkedIn και τους πωλούν

Στο… «σφυρί» έχουν βγει χιλιάδες απόρρητα στοιχεία και βιογραφικά Ελλήνων από το πασίγνωστο κοινωνικό δίκτυο LinkedIn.

573ef9351dc524976b8b5427

Ειδικότερα, περισσότεροι από 100 εκατομμύρια λογαριασμοί μελών του LinkedIn είναι προς πώληση στο Darknet, το σκοτεινό δίκτυο όπου κυριαρχεί η παρανομία. Ο χάκερ “Peace” πουλά emails και passwords.

Ανάμεσά τους βρίσκονται και στοιχεία χιλιάδων Ελλήνων επαγγελματιών που τα έχουν ανεβάσει στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο. Για αυτό το λόγο, το LinkedIn έστειλε μήνυμα στους χρήστες του να αλλάξουν τον κωδικό πρόσβασης.

Αυτό που αρχικά είχε φανεί ως κλοπή 6,5 εκατομμυρίων κωδικών πρόσβασης, στη συνέχεια εξελίχθηκε σε παραβίαση 117 εκατομμυρίων κωδικών πρόσβασης.

Το LinkedIn έκανε και επισήμως γνωστό πως κωδικοί οι οποίοι είχαν κλαπεί πριν τέσσερα χρόνια πωλούνται ακόμη και σήμερα στη «μαύρη» αγορά.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα με αυτή την εξέλιξη είναι πως οι χρήστες του ίντερνετ τείνουν να χρησιμοποιούν για πολλαπλές συνδέσεις τους ίδιους κωδικούς πρόσβασης.

Έτσι οι χάκερ που έκλεψαν τους κωδικούς πρόσβασης 117 εκατομμυρίων ανθρώπων στο LinkedIn μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση ακόμη και στους τραπεζικούς λογαριασμούς των θυμάτων, πόσο μάλλον σε προφίλ τους σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το LinkedIn ανέφερε στο site Motherboard ότι έχει διεξάγει έρευνα, αλλά δεν κατάφεραν να επιβεβαιώσουν αν τα δεδομένα ήταν αυθεντικά. Πολύ πιθανόν η εταιρεία να μη γνώριζε τον αριθμό των λογαριασμών που είχαν υποκλαπεί.

Από το 2012 η εταιρεία έχει δεχτεί μηνύσεις ύψους 5 εκατομμυρίων δολαρίων καθώς κατηγορείται για έλλειψη διαφύλαξης των προσωπικών δεδομένων των χρηστών της. Η εταιρεία υποστηρίζει σε δήλωσή της ότι έχει ζητήσει από κάθε χρήστη να ισχυροποιήσει τον κωδικό πρόσβασης και να συμπληρώσει επιπλέον στοιχεία ταυτοποίησης.

Eurovision 2024: Πανικός με την «μάγισσα» της Ιρλανδίας – «Χριστέ και Παναγία πάμε σε διάλειμμα για ένα τρισάγιο» (video)

Eurovision 2024: Πανικός με την «μάγισσα» της Ιρλανδίας – «Χριστέ και Παναγία πάμε σε διάλειμμα για ένα τρισάγιο» (video)

«Πάμε για ένα διαφημιστικό τριών λεπτών για να προσευχηθούμε», ανέφεραν οι σχολιαστές της ΕΡΤ μετά…