Διευκρινήσεις για το κοινωνικό μέρισμα από το ΥΠΟΙΚ

Διευκρινίσεις για το κοινωνικό μέρισμα δίνει το υπουργείο Οικονομικών, με αφορμή καταγγελίες πολιτών ότι δεν μπόρεσαν να εισπράξουν το ποσό που τους αναλογεί λόγω δέσμευσης των λογαριασμών τους.

NewsRoom 19/12/2017 | 16:56

Το ΥΠΟΙΚ, λοιπόν, υπενθυμίζει ότι το κοινωνικό μέρισμα είναι ακατάσχετο, συνεπώς οι τράπεζες υποχρεούνται να το αποδώσουν στους δικαιούχους.

Σε περίπτωση που οι δικαιούχοι, λόγω δέσμευσης λογαριασμού για οποιαδήποτε αιτία, δεν μπορούν να κάνουν ανάληψη του ποσού από το ΑΤΜ, θα πρέπει να απευθυνθούν στα ταμεία της τράπεζάς τους και να κάνουν άμεσα την ανάληψη από εκεί, αναφέρει το υπουργείο.

Αναλυτικά, σε ανακοίνωσή του, το υπουργείο Οικονομικών τονίζει: «Έχουν αναφερθεί αρκετά περιστατικά από δικαιούχους του κοινωνικού μερίσματος που δεν μπόρεσαν να εισπράξουν το ποσό που τους αναλογεί λόγω δέσμευσης των λογαριασμών τους. Υπενθυμίζεται ότι το κοινωνικό μέρισμα είναι ακατάσχετο, συνεπώς οι τράπεζες υποχρεούνται να το αποδώσουν στους δικαιούχους. Σε περίπτωση που οι δικαιούχοι, λόγω δέσμευσης λογαριασμού για οποιαδήποτε αιτία, δεν μπορούν να κάνουν ανάληψη του ποσού από το ΑΤΜ, θα πρέπει να απευθυνθούν στα ταμεία της τράπεζάς τους και να κάνουν άμεσα την ανάληψη από εκεί».

To koutipandoras.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.