Διευκρινήσεις από τη Frezyderm για το ανακαλούμενο βρεφικό γάλα - Πώς θα αποζημειωθείτε

Η εταιρεία Frezyderm απέστειλε στον Συνήγορο του Καταναλωτή διευκρινήσεις σχετικά με τις προληπτικά ανακαλούμενες παρτίδες βρεφικού γάλακτος «FREZYLAC», λόγω υποψίας σαλμονέλας, μετά από σχετικό αίτημα

NewsRoom 21/12/2017 | 16:29

Σύμφωνα με τα στοιχεία που γνωστοποίησε η εταιρεία, από τις 58 παρτίδες που προορίζονταν για την ελληνική αγορά έχουν διατεθεί μόνο 29. Οι υπόλοιπες, για διάφορους λόγους, δεν έφτασαν μέχρι τον τελικό καταναλωτη) και αυτές οι 29 βρίσκονται σε διαδικασία ανάκλησης μέχρι και τις 29 Δεκεμβρίου 2017.

Όπως αναφέρει η εταιρεία, συνολικά έχουν διατεθεί σε φυσικά και ηλεκτρονικά φαρμακεία, συνεταιρισμούς φαρμακοποιών και φαρμακαποθήκες 205.177 τεμάχια (εκ των οποίων ήδη μέρος έχει δεσμευτεί), αλλά στην Ελλάδα δεν υπάρχει αξιόπιστος μηχανισμός καταγραφής των ποσοτήτων που έχουν διατεθεί στους καταναλωτές. Επιπλέον, η εταιρεία σημειώνει ότι ενδέχεται κάποια από τα τεμάχια που έφτασαν στην ελληνική αγορά να έχουν διατεθεί σε καταναλωτές μέσω άλλων e-shops κατά παράβαση της νομοθεσίας και χωρίς να φέρει η ίδια ευθύνη.

Οι καταναλωτές θα πρέπει να επιστρέψουν τις συσκευασίες στα σημεία πώλησης για να αποζημιωθούν ή να τους δοθεί ως αντικατάσταση του επίμαχου προϊόντος άλλο προιόν της εταιρείας, ίσης αξίας, μέχρι τις 29 Δεκεμβρίου, οπότε και θα γίνει η τελική καταγραφή των τεμαχίων που επιστράφηκαν.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν αναλυτικά για την επιστολή της εταιρείας στην ηλεκτρονική σελίδα του Συνήγορου του Καταναλωτή:

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/announce/2017-12-21%20%CE%91%CF%…

To koutipandoras.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.