Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτης Φάμελλος απάντησε πριν λίγο στην Ολομέλεια της Βουλής στον Κυριάκο Μητσοτάκη, επιστρατεύοντας κι εκείνος χιούμορ για το σπασμένο του χέρι: «Θέλω κα Βούλτεψη να μεταφέρετε στον κ. Μητσοτάκη τις ευχαριστίες μου για τις ευχές του για το μικρό ατύχημα που είχαμε χθες. Δεν θα χρειαστούμε τον κ. Καμμένο γιατί έχει σημαντικό έργο στη Βουλή και στην κυβέρνηση. Έξαλλου μια μικρή ρωγμή στα δεξιά δεν μας πειράζει. Εμείς πολιτική με το αριστερό κάνουμε. Δεν έχουμε πρόβλημα».
Δείτε εδώ το βίντεο.
Ως προς την ουσία, τόνισε πως επί 25 χρόνια δεν ασκείτο στην ουσία κανένας έλεγχος στα τηλεοπτικά ΜΜΕ.
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια