Βραβεύτηκε το κοινωνικό πείραμα κατά του ρατσισμού

Ηχηρό μήνυμα αλληλεγγύης έστειλε το 2015, στις 21 Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού, το βίντεο της ActionAid Ελλάς με ένα κοινωνικό πείραμα κατά του ρατσισμού που υλοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα και διαδραματίστηκε σε μια στάση λεωφορείου.

585af42f1dc5243e2e8b4d36

Θυμίζοντας ότι ενωμένοι είμαστε δυνατότεροι απέναντι στο ρατσισμό και καλώντας τον καθένα μας να αναρωτηθεί πώς τοποθετείται απέναντί του, έγινε viral μέσα στην πρώτη ώρα με περισσότερες από 1,1 εκατομμύριο προβολές στο YouTube.

Στα φετινά Effie, η αντιρατσιστική καμπάνια απέσπασε τις ανώτερες διακρίσεις συμπεριλαμβανομένης και του μεγάλου βραβείου Grand Effie 2016. Αυτά, όμως, δεν είναι τα μόνα βραβεία με τα οποία έχει διακριθεί η συγκεκριμένη αντιρατσιστική καμπάνια, καθώς έχει επίσης αποσπάσει 5 Social Media Awards, 5 βραβεία Ermis (δημιουργικότητας) και έχει βρεθεί στη 2η θέση του YouTube Ads Leaderboard.

Βραβεία που αποδεικνύουν ότι ο χαμηλός οικονομικός προϋπολογισμός και τα περιορισμένα μέσα προώθησης που διαθέτει μια ΜΚΟ δεν μπορούν να εμποδίσουν την μαζική διάδοση των μηνυμάτων της και τις διακρίσεις όταν συνυπάρχουν πρωτότυπες ιδέες, ουσιαστικά μηνύματα, υψηλοί στόχοι, πολύ μεράκι και συνεργάτες σαν τη –βραβευμένη Agency of the Year – McCann Athens, που από το 2011 είναι η διαφημιστική εταιρεία που συνεργάζεται με την ActionAid σχεδιάζοντας καινοτόμες ενέργειες.

Η βράβευση με τον Γεράσιμο Κουβαρά, γενικό διευθυντή της ActionAid Ελλάς, ο οποίος κρατάει το βραβείο Brand of the Year και τη Χαρά Τασόγλου, επικεφαλής Επικοινωνίας της ActionAid Ελλάς, η οποία κρατάει ένα Grand Effie και ένα Gold Effie.

Δείτε το βίντεο


Σήμερα, το ζητούμενο είναι το μήνυμα αλληλεγγύης που ανέδειξε το κοινωνικό πείραμα να συνεχιστεί, καθώς το έχουν μεγάλη ανάγκη όχι μόνο οι συνάνθρωποί μας που πληγώνονται καθημερινά από το ρατσισμό, αλλά και η ίδια η ελληνική κοινωνία. Ο ρατσισμός ξεκινάει και από εμάς και τελειώνει από εμάς και η ActionAid διεθνώς βρίσκεται εδώ και 44 χρόνια δίπλα στους πιο περιθωριοποιημένους και αδικημένους συνανθρώπους μας, όπου και αν βρίσκονται.

Τα διαφημιστικά βραβεία Effie αποτελούν τον πιο σημαντικό θεσμών βραβείων στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. Έχουν παγκοσμίως αναγνωριστεί ως τα μοναδικά βραβεία αποτίμησης της αποτελεσματικότητας μιας καμπάνιας. Τα Effie παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά το 1968 από την Αμερικανική Ένωση Marketing στη Νέα Υόρκη και σήμερα βρίσκονται σε 6 ηπείρους και 42 χώρες. 

Το ΚΚΕ χαρακτηρίζει “αντικομμουνιστική αθλιότητα”, προεκλογικό διαφημιστικό σποτ της Ευρωβουλής

Το ΚΚΕ χαρακτηρίζει “αντικομμουνιστική αθλιότητα”, προεκλογικό διαφημιστικό σποτ της Ευρωβουλής

«Το ανιστόρητο σποτ προσφέρει άθελα του και μια πολύτιμη υπηρεσία. Φανερώνει ποιον πραγματικά θεωρεί αντίπαλο…