Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε ένας ανήλικος το βράδυ του Σαββάτου, μετά από αγορά και κατανάλωση αλκοόλ στη Νέα Σμύρνη της Αθήνας.
Ο ανήλικος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού», αφού λιποθύμησε λόγω κατανάλωσης μεγάλης ποσότητας αλκοόλ μαζί με φίλους του.
Από την έρευνα της ΕΛ.ΑΣ. προέκυψε ότι είχε αγοράσει το αλκοόλ από μίνι μάρκετ της περιοχής, χρησιμοποιώντας πλαστή ταυτότητα που τον εμφάνιζε ως ενήλικο.
Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Νέας Σμύρνης για το αδίκημα της πλαστογραφίας.
Διαβάστε επίσης:
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια