Αψεγάδιαστος τιμοκατάλογος

Πάλι καλά που η διαφημιστική εταιρεία που εκπόνησε το σχέδιο ενημέρωσης για τον κορονοϊό «διέθετε τις ειδικές γνώσεις, την εμπειρία και το εξειδικευμένο προσωπικό»

fs menu

Πάλι καλά να λέμε. Πάλι καλά που η διαφημιστική εταιρεία που εκπόνησε το σχέδιο ενημέρωσης για τον κορωνοϊό «διέθετε τις ειδικές γνώσεις, την εμπειρία και το εξειδικευμένο προσωπικό για να το υλοποιήσει έγκαιρα και αποτελεσματικά». Ο έπαινος υπογράφεται από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Στέλιο Πέτσα, που είναι παγκοίνως γνωστό ότι ζυγίζει με προσοχή κάθε του λέξη πριν την εκφωνήσει, ώστε να μην αδικήσει κανέναν ούτε να τον επαινέσει υπέρμετρα. Χάρη στις θαυμαστές αρετές της αναδόχου Initiative Media, οι αστοχίες και τα παράδοξα στον τιμοκατάλογο της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι» είναι λίγα και ασήμαντα, αν σταθμιστούν καλοπροαίρετα. Και πολύ σωστά ο πρωθυπουργός, ερωτηθείς, δεν του βρήκε κανένα ψεγάδι. Εχει και η αυτοκριτική τα όριά της.

Εντάξει, στα χίλια τόσα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης τρύπωσαν και μερικά χωρίς υπόσταση Μέσου, αφού δεν λειτούργησαν ποτέ ή έκλεισαν προ τριετίας. Ξέφυγαν επίσης ορισμένα που δεν τα πάνε καλά με το δεύτερο μι, τη μαζικότητα, αφού η ακροαματικότητα ή η επισκεψιμότητά τους βρίσκεται «εις τον πάτο της εικόνας», για να το πούμε διονυσιοσολωμικά. Παρεισέφρησαν και κάμποσα που δεν τα πάνε καλά με το έψιλον της ενημέρωσης, αφού προτιμούν φανατικά το δέλτα της δοξολογίας και το κάπα της κολακείας. Αυτά όμως είναι ψιλά γράμματα.

Τ’ αξίζει λοιπόν μέχρι λεπτού τα 411.985 ευρώ η ιδιωτική εταιρεία, που επελέγη επειδή η πολιτεία πρέπει πάντοτε να υποστηρίζει το «επιχειρείν», ένα από τα απαρέμφατα που τυγχάνουν της μόδας. Με «τις ειδικές γνώσεις της» κατάφερε να προστατέψει τον κ. Πέτσα, τον προϊστάμενό του πρωθυπουργό και συνολικά την κυβέρνηση από τον κίνδυνο να εκτεθούν σε κακοήθη σχόλια για νεποτισμό, κομματισμό, διανομή του δημόσιου χρήματος με διαβλητά κριτήρια κτλ.

Θα πει κανείς ότι δεν είναι ακριβώς αντικειμενική η κατάστρωση ενός καταλόγου που οδηγεί σε εξωφρενική ανισοκατανομή, με τα αντιπολιτευόμενα ΜΜΕ να εισπράττουν το θηριώδες 1% του συνολικού ποσού. Θα πει επίσης ότι δεν είναι δίκαιο μια εφημερίδα με πραγματική παρουσία, πραγματικές πωλήσεις και πραγματικούς εργαζομένους να ανταμείβεται με το ένα πέμπτο της αμοιβής άλλης εφημερίδας με πολύ μικρότερες πωλήσεις, ή με το ένα δέκατο του κονδυλίου που κατέληξε σε  ιστοσελίδες αμφίβολης ενημερωτικής αξίας και πέντε το πολύ εργαζομένων. Και όμως. Για κάθε άνθρωπο δεν υπάρχει τίποτε αντικειμενικότερο και τίποτε δικαιότερο από τη βούλησή του. Και για κάθε κυβέρνηση επίσης.

Πηγή: Η Καθημερινή

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στην κατηγορία «Απόψεις» εκφράζουν τον/την συντάκτη/τριά τους και οι θέσεις δεν συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του koutipandoras.gr

Κολωνός: Η Παιδοψυχιατρική Εταιρεία Ελλάδος παίρνει θέση για την ντροπιαστική εισαγγελική πρόταση

5700685

Κολωνός: Η Παιδοψυχιατρική Εταιρεία Ελλάδος παίρνει θέση για την ντροπιαστική εισαγγελική πρόταση

"Απορριπτέα και επιστημονικά αβάσιμη οποιαδήποτε πρόταση που βασίζεται στο ότι ένα παιδί 12 ετών θα…