Newsroom

Newsroom

Από διεθνώς πιστοποιημένοι μηχανικοί αεροσκαφών κλητήρες στην Ελλάδα της "κινητικότητας"!

Του Γιάννη Συμεωνίδη Φαίνεται πως σε αυτήν τη χώρα περισσεύουν οι ικανοί άνθρωποι γι’ αυτό και τους στέλνουμε να κλείνουν…

aeroskafi

Του Γιάννη Συμεωνίδη

Φαίνεται πως σε αυτήν τη χώρα περισσεύουν οι ικανοί άνθρωποι γι’ αυτό και τους στέλνουμε να κλείνουν «τρύπες» στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) και να εκτελούν υπηρεσία κλητήρα στα δικαστήρια. Σύμφωνα με τους προσωρινούς πίνακες κατάταξης του ΑΣΕΠ οι οποίοι ανακοινώθηκαν αυτήν την εβδομάδα, διεθνώς πιστοποιημένοι μηχανικοί αεροσκαφών με διευθυντικές θέσεις και χρόνια εμπειρίας στον τομέα τους τοποθετούνται σε ΚΕΠ, καθώς και για γραμματειακή υποστήριξη σε Ειρηνοδικεία και Πρωτοδικεία στο νομό Αττικής. Κι αυτό γιατί η κυβέρνηση είναι «μεγάθυμη» και δεν θέλει να απολύσει τους μηχανικούς της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) που βρίσκονταν σε διαθεσιμότητα, αλλά να τους βάλει σε «κινητικότητα».

Εν μέσω θέρους, με αυξημένη κατά 30% την προσέλευση πτήσεων τσάρτερ στη χώρα μας κι ενώ οι διεθνείς κανονισμοί ασφάλειας των πτήσεων απαιτούν να διαθέτει και η ΥΠΑ, όπως και οι αντίστοιχοί της οργανισμοί σε όλο τον πλανήτη, πιστοποιημένους μηχανικούς αεροσκαφών για διενέργεια ελέγχων «SAFA» σε όλη την επικράτεια, ο υπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης έβγαλε τον περασμένο Δεκέμβριο τους τελευταίους 50 που είχε η ΥΠΑ σε διαθεσιμοτητα. Κι αυτό χωρίς ο διοικητής της Δημήτρης Κούκης να βγάλει σχεδόν ούτε «κιχ»…

Ο κ. Χρυσοχοΐδης βασίστηκε σε ένα πόρισμα του Υπηρεσιακού Συμβουλίου 5/2011, το οποίο όμως λέει ακριβώς το αντίθετο, ότι οι μηχανικοί αεροσκαφών είναι απαραίτητοι στο σύνολό τους για την εύρυθμη λειτουργία της Υπηρεσίας…