Από αυτή την Κυριακή, υπάρχει Documento!

Σε μια εποχή που η εφημερίδα και η δημοσιογραφία έχουν απαξιωθεί, το αναγνωστικό κοινό και ο ίδιος ο Τύπος έχουν περισσότερο παρά ποτέ ανάγκη να γνωρίσουν την αλήθεια. Την αλήθεια, όπως θα προκύπτει μέσα από ρεπορτάζ και στοιχεία.

582ee8ea1dc5248c5f8b46a2

Αυτή την αλήθεια, δεσμεύεται να αποκαλύπτει το Documento. Η νέα κυριακάτικη εφημερίδα με την υπογραφή του Κώστα Βαξεβάνη και μιας εξαιρετικής ομάδας περίπου 100 δημοσιογράφων και αναλυτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό που κυκλοφορεί την προσεχή Κυριακή 20 Νοεμβρίου, με θέματα που θα συζητηθούν!

Το Documento, είναι αυτό ακριβώς που περιγράφει ο τίτλος του. Μια εφημερίδα με ρεπορτάζ και αποκαλύψεις που θα κάνει κάποιους να χάσουν τον ύπνο και άλλους να ξυπνήσουν για τα καλά. Μια εφημερίδα διαφορετική από τις υπόλοιπες που δεν φοβάται την αντίθετη άποψη, που σκοπεύει να επαναφέρει την πολυφωνία στην ενημέρωση και που θέτει τελικά το κρίσιμο ερώτημα: εσύ παίρνεις εφημερίδα για την ύλη της ή για τα δώρα της; Το Documento θα προσφέρει ρεπορτάζ με μόνο σκοπό την ενημέρωση και την επαναφορά της αληθινής δημοσιογραφίας στο επίκεντρο. Με κεντρικούς άξονες την έρευνα, την αποκάλυψη, την αλήθεια, την πολυφωνία και την άποψη, το Documento σκοπεύει να είναι λαϊκό, αλλά όχι λαϊκίστικο, θεσμικό αλλά σε καμιά περίπτωση για να λειαίνει τις γωνίες, παρεμβατικό μα όχι κίτρινο και κυρίως δυναμικό.


Με πυλώνες την έρευνα, το ρεπορτάζ και την πολυφωνία

Σε μια εποχή όπου οι εφημερίδες έχουν απαξιωθεί, όχι μόνο λόγω της επέλασης του internet που έχει αντικαταστήσει πλήρως την ανάγκη της πληροφόρησης αλλά και εξαιτίας της γενικότερης απαξίωσης της δημοσιογραφίας, η δημοσιογραφική ομάδα του Documento θεωρεί επιτακτική ανάγκη να συμβάλλει στην επαναδημιουργία της ή σωστότερα στην επαναφορά της στις βασικές και δομικές αρχές της. Στην αποκάλυψη, στον έλεγχο, στην κριτική. Τα DVD, τα κουπόνια για το σούπερ μάρκετ, οι δωροεπιταγές και τα μετρητά που μοιράζονται αφειδώς, έφεραν τη δημοσιογραφία σε δεύτερη μοίρα απαξιώνοντας τον Τύπο στο σύνολό του και καθιστώντας τον δημοσιογράφο έρμαιο επιχειρηματικών και όχι μόνο, συμφερόντων. Το Documento λοιπόν, απευθύνεται σ’ εκείνους που έπαψαν να διαβάζουν εφημερίδες γιατί σταμάτησαν να διαβάζουν πραγματικά ρεπορτάζ.

Μην στέκεσαι στο προφανές. Μπορεί να είναι παραπλανητικό.

Ποιος είναι ο ρόλος του Documento; Μα φυσικά οι έρευνες και το ρεπορτάζ για την πολιτική και την κοινωνία με επίκεντρο τα πρόσωπα που κινούν τα νήματα στο προσκήνιο και το παρασκήνιο αλλά και τους ανθρώπους της διπλανής πόρτας. Χωρίς ευχολόγια και αγιογραφίες. Η έμφαση στην οικονομία μέσα από ειδικό τμήμα που θα είναι αποκαλυπτικό αλλά συγχρόνως και χρηστικό. Το focus στην παγκόσμια σκακιέρα, μέσα από την ανάλυση των μεγάλων διεθνών ζητημάτων, αλλά και ρεπορτάζ για την καθημερινότητα σε άλλες γωνιές του πλανήτη. Τέλος, να φέρει μια νέα πρόταση για την αθλητική ενημέρωση με ρεπορτάζ και από τα «palais» και από τις «παράγκες», και από τα τερέν και από τις «αλάνες».


Από την Κυριακή 20 Νοεμβρίου υπάρχει Documento!

Η πολυβραβευμένη διαφημιστική εταιρία Frank & Fame με επικεφαλής τον Θανάση Παπαθανασίου, είναι εκείνη που ξεκίνησε να υλοποιεί την καμπάνια της νέας εφημερίδας παίρνοντας πριν από μήνες μια «τρελή» για κάποιους ιδέα, αυτή της έκδοσης μιας καινούργιας εφημερίδας που έχει στόχο να κάνει τη διαφορά στον κυριακάτικο Τύπο επαναφέροντας μια δημοσιογραφία που μοιάζει να έχει πια εξαφανιστεί, και την έφτασε στο τέλος, εκεί όπου το εγχείρημα άρχισε να αποκτά σάρκα και οστά. Με στόχο λοιπόν, το Documento να αγκαλιαστεί από ένα ευρύ κοινό και κυρίως από εκείνους που έχουν σταματήσει να αγοράζουν εφημερίδα, η Frank & Fame προτίμησε μια καμπάνια λιτή, σπαρτιάτικη, που με απλό αλλά και σαφή τρόπο θα έδινε το μήνυμα και θα διακήρυττε τις αρχές τις εφημερίδας όπως τις περιέγραψε η συντακτική ομάδα της. 

Έτσι, η καμπάνια στηρίχτηκε σε απλές αλλά δυνατές
φράσεις που με αξιωματικό τρόπο, θα έδειχναν στο κοινό τι εφημερίδα να
περιμένει. Μετά από αλλεπάλληλα ξενύχτια, η ομάδα της Frank & Fame έγραψε
περισσότερες από 150 φράσεις από τις οποίες επιλέχθηκαν τελικά δώδεκα για να
γίνουν τα μηνύματα της καμπάνιας. Όλες αυτές οι φράσεις απαντώνται από την υπόσχεση:
Από την Κυριακή 20 Νοεμβρίου υπάρχει Documento!. Και για την ίδια τη
διαφημιστική εταιρία εξάλλου, η συγκεκριμένα καμπάνια βάζει τις βάσεις για μια
διαφορετικού τύπου επικοινωνία με το αναγνωστικό κοινό. Μια επικοινωνία με
ποιότητα σοβαρότητα και σεβασμό στον αναγνώστη, όπως ακριβώς οφείλει να κάνει μια μεγάλη κυριακάτικη εφημερίδα.

Άλλοι κάνουν θόρυβο κι άλλοι μιλούν με δεδομένα.

Με πλούσια ύλη και ένθετα που δεν θα βρείτε αλλού!

Από αυτή την Κυριακή λοιπόν, θα υπάρχει Documento! Με 96 σελίδες πλούσιας ύλης και τρία ένθετα: Το έγκυρο και αποκαλυπτικό περιοδικό Hot Doc που θα κυκλοφορεί μαζί με την εφημερίδα κάθε 15 ημέρες με μια μεγάλη έρευνα από την Ελλάδα ή το εξωτερικό με εξαντλητικά στοιχεία και συνεντεύξεις. Το DOC History, ένα νέο δεκαπενθήμερο ιστορικό περιοδικό με την υπογραφή του Documento, όπου έγκυροι δημοσιογράφοι και επιστήμονες θα αναδεικνύουν και θα αναλύουν τα πιο πολυσυζητημένα και αμφισβητούμενα θέματα, τις πιο σκοτεινές και άγνωστες πτυχές της σύγχρονης ιστορίας. Και τέλος, το DOCville, ένα 32σελιδο αποσπώμενο έντυπο για τον πολιτισμό, την πόλη, την επιστήμη και τα media. Με ρεπορτάζ και άποψη για την καθημερινότητα, τον πολιτισμό, τον κινηματογράφο, το θέατρο, τα εικαστικά, τις επιστημονικές ανακαλύψεις, τον θαυμαστό και άγριο κόσμο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, το lifestyle και το ευ ζην.

Δεν μπορείς να ξεφύγεις από την αλήθεια. Θα σε πιάσει.

Το Documento δεν θέλει να είναι μία ακόμη εφημερίδα, αλλά μια νέα πρόταση για το πώς, εν έτει 2016, μπορεί να υπάρξει μια εφημερίδα που θα επιβιώσει με την αλήθεια της και μόνο μ’ αυτήν σ’ ένα περιβάλλον υπερπληροφόρησης και παραπληροφόρησης. Το Documento θα προσφέρει όσα έχουν σχέση με την πραγματική δημοσιογραφία, χωρίς συγκαλύψεις και αποκρύψεις στοιχείων που επί δεκαετίες στοιχειώνουν την ελληνική δημοσιογραφίας. Γιατί πολύ απλά, είναι μ’ εκείνους που τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν πως έχουν δίκιο. Μ’ εκείνους που -όποιοι κι αν είναι- έχουν κάτι να πουν.


Πρωτοφανές συμβάν στη Δράμα: Έκοψαν τα φρένα σε ΙΧ 38χρονης μητέρας – «Μα δεν έχει διαπραχθεί έγκλημα»…έλεγαν οι αστυνομικοί

andraz lazic lcirqLKB8B4 unsplash

Πρωτοφανές συμβάν στη Δράμα: Έκοψαν τα φρένα σε ΙΧ 38χρονης μητέρας – «Μα δεν έχει διαπραχθεί έγκλημα»…έλεγαν οι αστυνομικοί

«“Πρέπει να σ’ αγαπούν πολύ”, μου είπε με ύφος (ο μηχανικός) και ανέφερε ότι στα…

Μεγάλες στιγμές στα μπουζούκια: Ο Γονίδης φίλησε στο στόμα τον Ζαφείρη Μελά (video)

profile player 960x540 20

Μεγάλες στιγμές στα μπουζούκια: Ο Γονίδης φίλησε στο στόμα τον Ζαφείρη Μελά (video)

Τους πάντες αιφνιδίασε ο Σταμάτης Γονίδης στο νυχτερινό κέντρο που δουλεύει όταν αντιλήφθηκε τον Ζαφείρη…

Σοκ στη Θεσσαλονίκη: «Θα γινόταν φονικό» – 39χρονος απείλησε να βλάψει τη μητέρα του

περιπολικο

Σοκ στη Θεσσαλονίκη: «Θα γινόταν φονικό» – 39χρονος απείλησε να βλάψει τη μητέρα του

Ο 39χρονος είναι χρήστης ναρκωτικών ουσιών, ενώ στο παρελθόν έχει καταδικαστεί και έχει εκτίσει ποινές…

Δίκη Πισπιρίγκου: Έκλαιγε στην αγκαλιά της η αδερφή της – «Το μωρό ήταν σαν να σύρθηκε στο μαξιλάρι» (Video)

5794007

Δίκη Πισπιρίγκου: Έκλαιγε στην αγκαλιά της η αδερφή της – «Το μωρό ήταν σαν να σύρθηκε στο μαξιλάρι» (Video)

Με καταθέσεις μαρτύρων συνεχίζεται η δίκη της Ρούλας Πισπιρίγκου, που καταδικάστηκε για τον φόνο της…