Θύμα άγριου ξυλοδαρμού έπεσε μια 20χρονη στο κέντρο της Αθήνας, από ομάδα ανηλίκων, με σκοπό να της κλέψουν το κινητό.
Σύμφωνα με το Mega, η νεαρή δέχτηκε άγρια επίθεση στην οδό Ανδριανού, κοντά στον σταθμό του ΗΣΑΠ Θησείο, τα ξημερώματα της Κυριακής. Οι ανήλικοι χτύπησαν την 20χρονη σε κεφάλι και κοιλιά, της πήραν το κινητό και την εγκατέλειψαν τραυματισμένη στη μέση του δρόμου.
Διαβάστε επίσης:
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια