Αλλάζει το καθεστώς της διαφήμισης στην τηλεόραση

Σε δημόσια διαβούλευση τέθηκε σήμερα, Παρασκευή, νομοσχέδιο που προβλέπει τη λειτουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας διάθεσης του διαφημιστικού χρόνου.

577697981dc52477468b4602

Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Επικρατείας, η ηλεκτρονική αυτή πλατφόρμα θα λειτουργήσει ως ένα «χρηματιστήριο», μέσω του οποίου κάθε ενδιαφερόμενος θα έχει πρόσβαση στη διαφημιστική αγορά.

Σε πρώτη φάση, στο σύστημα θα ενταχθούν τα τέσσερα ιδιωτικά κανάλια που θα προκύψουν από τη δημοπρασία για τις τηλεοπτικές άδειες και τα κανάλια της ΕΡΤ, δεδομένου ότι αυτά απορροφούν το μεγαλύτερο μέρος της διαφημιστικής δαπάνης, ενώ σε δεύτερο χρόνο θα εξετασθεί η προοπτική ένταξης επιπλέον καναλιών.

Τα κανάλια θα μπορούν να διαπραγματευθούν τις τιμές πώλησης όπως επιθυμούν, ορίζοντας τα ίδια τις τιμές εκκίνησης και επιλέγοντας στη συνέχεια την καλύτερη τιμή.

Όπως υποστηρίζουν πηγές του υπουργείου, με αυτό τον τρόπο θα αφαιρεθεί η δυνατότητα των media shops ή των μεγάλων χορηγών να κατευθύνουν τη διαφήμιση στα ανάλογα ΜΜΕ που τους παρέχουν μεγαλύτερη επιβράβευση.

Η δημόσια διαβούλευση του νομοσχεδίου θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 15 Ιουλίου, ενώ η μετάβαση στο νέο πλαίσιο θα υλοποιηθεί σε βάθος εξαμήνου. Παράλληλα θα υπάρξει άμεσα νομοθετική ρύθμιση για την παράταση του ισχύοντος τιμολογιακού καθεστώτος στη διαφημιστική αγορά.

Αποκάλυψη Daily Mail: Παρ’ ολίγον αεροπορική τραγωδία σε πτήση της British Airways από την Αθήνα

ap briths

Αποκάλυψη Daily Mail: Παρ’ ολίγον αεροπορική τραγωδία σε πτήση της British Airways από την Αθήνα

Το αεροσκάφος βρέθηκε σε απόσταση μόλις 1,5 μέτρου από... αδέσποτο drone που πετούσε σε υπερβολικά…

Κολωνός: Σήμερα η απόφαση του δικαστηρίου για τον Μίχο, τον «Μιχάλη» και τη μητέρα της 12χρονης

michos ilias 1

Κολωνός: Σήμερα η απόφαση του δικαστηρίου για τον Μίχο, τον «Μιχάλη» και τη μητέρα της 12χρονης

Οι δικαστές καλούνται να αποφανθούν για την ενοχή ή μη 26 κατηγορουμένων - Συγκεντρώσεις υποστήριξης…