Ακτοπλοϊκή εταιρία αποζημίωσε επιβάτη για απώλεια αποσκευής

Στην καταβολή αποζημίωσης ύψους 740 ευρώ σε επιβάτη πλοίου της η οποία έχασε την αποσκευή της, προχώρησε ακτοπλοϊκή εταιρία μετά από παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή.

57908cf61dc524a97a8b4d9c

Ειδικότερα, η επιβάτης, κατά το ταξίδι της με πλοίο από Χανιά προς Αθήνα, παρέδωσε δύο αποσκευές, λαμβάνοντας σχετική απόδειξη. Κατά την άφιξή της στην Αθήνα, παραλαμβάνοντας τις αποσκευές της, διαπίστωσε ότι η μια εξ αυτών είχε χαθεί.

Η επιβάτης επικοινώνησε με την εταιρία, η οποία της ζήτησε να περιμένει δέκα ημέρες. Εν συνεχεία δέχθηκε τηλέφωνο από συνεπιβάτη, ο οποίος της δήλωσε ότι εκ παραδρομής πήρε την αποσκευή της και ήδη βρισκόταν στο εξωτερικό, ενώ υποσχέθηκε να της την παραδώσει σε δέκα ημέρες, όταν θα επέστρεφε στην Ελλάδα. Ωστόσο μετά την παρέλευση των δέκα ημερών δεν είχε κανένα νέο, ενώ στο τηλέφωνο επικοινωνίας, που είχε, ουδείς απαντούσε στις κλήσεις της. Η εταιρία ισχυρίστηκε ότι δεν φέρει καμία ευθύνη, διότι η αποσκευή είχε εντοπισθεί.

Η αναπληρώτρια Συνήγορος, Αθηνά Κοντογιάννη, επισήμανε στην ακτοπλοϊκή εταιρία ότι είναι υπεύθυνη για την απώλεια της αποσκευής της καταναλώτριας, διότι πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, συνεπώς, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και, συγκεκριμένα, με το άρθρο 8 της Διεθνούς Σύμβασης των Αθηνών υποχρεούται σε καταβολή της προβλεπόμενης αποζημίωσης.

Η εταιρία ανταποκρίθηκε θετικά και προχώρησε στην καταβολή αποζημίωσης ύψους 740 ευρώ στην επιβάτη.

Ολλανδία: Οι ποδοσφαιριστές της Φίτεσε δωρίζουν τους μισθούς τους για να σώσουν την ομάδα

Ολλανδία: Οι ποδοσφαιριστές της Φίτεσε δωρίζουν τους μισθούς τους για να σώσουν την ομάδα

Η Φίτεσε υποβιβάστηκε εφέτος από την πρώτη κατηγορία για πρώτη φορά μετά από 35 χρόνια,…