Αιμίλιος Χειλάκης: «Έτσι θεωρούμε οι πατριάρχες, μπορούμε να κάνουμε ό,τι μας κατέβει στο κεφάλι στον πιο αδύναμο» (video)

«Έχουμε μεγαλώσει και νομίζουμε ότι μας ανήκουν οι άνθρωποι, οι σύντροφοί μας, οι φίλοι μας», είπε ο Αιμίλιος Χειλάκης. 

χειλακης

Καλεσμένος στο “Πρωινό” του ΑΝΤ1 βρέθηκε το πρωί της Δευτέρας ο Αιμίλιος Χειλάκης και μίλησε για τη «Μήδεια», τις γυναικοκτονίες, τα πατριαρχικά μοντέλα και την Επίδαυρο.

Για τη Μήδεια και τη συσχέτιση του έργου με την υπόθεση της Ρούλας Πισπιρίγκου είπε: «Μη μπερδεύουμε τους χαρακτήρες του αρχαίου ελληνικού δράματος με ανθρώπους που έχουν παραβατική συμπεριφορά στα όρια της ψυχασθένειας. Είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Δεν μπορούμε με τίποτα μια γυναίκα που κατηγορείται για τους φόνους των παιδιών της αυτή τη στιγμή με την προσπάθεια του Ευριπίδη να αποδείξει πως συμπεριφέρεται η εξουσία στον ξένο. Ο μύθος της Μήδειας δεν είχε φόνους παιδιών, ο Ευριπίδης την έβαλε να σκοτώσει τα παιδιά της. Νομίζω πως η πατροκτονία, η μητροκτονία και η παιδοκτονία είναι τα χειρότερα εγκλήματα. Δεν το χωράει ο νους σου να σκοτώσεις τη μάνα σου, τον πατέρα σου ή τα παιδιά σου».

“Σέβομαι τον όρο ‘γυναικοκτονία’ γιατί συμπεριφερόμαστε στο γυναικείο φύλο σαν αδύναμο φύλο και άρα έχουμε δικαίωμα επάνω του. Έτσι θεωρούμε οι πατριάρχες. Μπορούμε να κάνουμε ό,τι μας κατέβει στο κεφάλι στον πιο αδύναμο, σε αυτό που μας ανήκει. Έχουμε μεγαλώσει και νομίζουμε ότι μας ανήκουν οι άνθρωποι, οι σύντροφοί μας, οι φίλοι μας. Δεν μας ανήκουν. Μας κάνουν την τιμή να είμαστε στη ζωή τους” υπογράμμισε ο Αιμίλιος Χειλάκης στο “Πρωινό”.

“Μάθαμε με πατριαρχικά μοντέλα. Πρέπει να δούμε τα πράγματα αλλιώς. Να τα ορίσουμε σαν γενιά αλλιώς. Αν υπάρχει ένα ‘ανήκειν’ στις σχέσεις προτιμώ να ανήκω εγώ στη γυναίκα μου παρά να μου ανήκει αυτή». 

Για την Επίδαυρο σχολίασε: “Σαν σκηνοθέτης δεν έχω πάει ποτέ στην Επίδαυρο. Δεν με έχει στεναχωρήσει γιατί δεν θεωρώ την Επίδαυρο, βραβείο. Δεν είναι ωραίο να πιστεύουν ότι είναι καταξίωση επειδή παίζουν στην Επίδαυρο. Προσβάλλεις την Επίδαυρο έτσι. Είναι ένα τεράστιο θέατρο, με φοβερές δυσκολίες που είναι πολύ ωραίο να παίζεις, πολύ δύσκολο να σκηνοθετείς και τη στιγμή που φτάνεις εκεί δικαιώνεις απλά μέσα σου ένα μικρό κομμάτι του ταξιδιού σου. Ταξίδι είναι η επαγγελματική μας διαδρομή. Τώρα άμα δεν συμβεί ποτέ αυτό το λιμάνι, δεν τρέχει και τίποτα. Έχει τόσα λιμάνια. Έχω παίξει σαν ηθοποιός στην Επίδαυρο».

 

 

Το νέο τραγούδι της Πέγκυ Ζήνα αυτοπροσδιορίζεται ως ύμνος για τη γυναικεία χειραφέτηση, είναι όμως έτσι;

Πέγκυ Ζήνα

Το νέο τραγούδι της Πέγκυ Ζήνα αυτοπροσδιορίζεται ως ύμνος για τη γυναικεία χειραφέτηση, είναι όμως έτσι;

Το νέο τραγούδι της Πέγκυ Ζήνα με τίτλο «Σίδερο» παρουσιάζεται ως ένα τραγούδι - «ωδή…

Έρχονται «θέσεις ορθίων» στις low cost αεροπορικές εταιρίες: Σε ποιες πτήσεις θα τις δούμε

low cost

Έρχονται «θέσεις ορθίων» στις low cost αεροπορικές εταιρίες: Σε ποιες πτήσεις θα τις δούμε

Μια νέα εποχή αναμένεται να ξεκινήσει στα αεροπορικά ταξίδια από το 2026 καθώς θα ξεκινήσουν…

Θεσσαλονίκη: Συγκλονίζει ο πατέρας της 5χρονης που πέθανε από κεραυνοβόλο σηψαιμία – «Ήταν μια χαρά έφαγε και έπαιξε»

pexels pixabay 236380

Θεσσαλονίκη: Συγκλονίζει ο πατέρας της 5χρονης που πέθανε από κεραυνοβόλο σηψαιμία – «Ήταν μια χαρά έφαγε και έπαιξε»

Το κοριτσάκι ξύπνησε να δει παιδικά και το πρόσωπο του είχε γεμίσει μελανιές

Ταξίδι αστραπή για Μαρινάκη και Σκέρτσο στις Βρυξέλλες: «Στη σέντρα» για ελευθερία τύπου και ΕΡΤ

unnamed 37

Ταξίδι αστραπή για Μαρινάκη και Σκέρτσο στις Βρυξέλλες: «Στη σέντρα» για ελευθερία τύπου και ΕΡΤ

Τα κυβερνητικά στελέχη πήγαν ως «κατηγορούμενοι», καθώς η κατάσταση του κράτους δικαίου και των ΜΜΕ…

Κι όμως το τραγούδι της Εσθονίας θυμίζει τον «Κουρέα της Σεβίλλης»: Η ανακάλυψη που έκανε Έλληνας TikToker

Καταγραφή 38

Κι όμως το τραγούδι της Εσθονίας θυμίζει τον «Κουρέα της Σεβίλλης»: Η ανακάλυψη που έκανε Έλληνας TikToker

Το πιο πολυσυζητημένο τραγούδι της φετινής Eurovision κάτι φαίνεται να μας θυμίζει