Σε σκληρή απάντηση προχώρησε ο Παύλος Πολάκης, αναφορικά με το σχόλιο που έκανε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης σχετικά με το όνομα «ΕΛΑΣ» του νέου κόμματος του Αλέξη Τσίπρα, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως «το πρόβλημά σου Μητσοτάκη είναι και το ΕΑΜ και ο ΕΛΑΣ άλλα και ο ΔΣΕ».
«Γιατί έχεις μαζέψει τους ακροδεξιούς του ΛΑΟΣ και έχεις κάνει τη ΝΔ του Καραμανλή, ΕΡΕ του 50!», συνεχίζει ο κ. Πολάκης.
Υπενθυμίζεται ότι, μιλώντας στο συνέδριο του ygeiamou.gr, ο κ. Μητσοτάκης σχολίασε το όνομα του νέου κόμματος του Αλέξη Τσίπρα, λέγοντας σκωπτικά «τι να πω για το όνομα, φαντάζομαι το ΕΑΜ το άφησε στον κ. Πολάκη».
Ο πρωθυπουργός δήλωσε ότι σέβεται όλους τους αντιπάλους του και πρόσθεσε: «Ο κ. Τσίπρας κρίθηκε ως πρωθυπουργός και θα κριθεί ως αρχηγός ενός κόμματος που δεν έχουμε δει ακόμη, αν είναι ο ΣΥΡΙΖΑ με νέο ΑΦΜ». Είπε επίσης ότι: «Χθες είδα μια θεαματική βουτιά στο παρελθόν, παρά το τι πρέπει να κάνουμε για το μέλλον στην πατρίδα μας».
Διαβάστε επίσης:
ΕΛΑΣ: Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη το όνομα του νέου κόμματος του Αλέξη Τσίπρα
Ο άνθρωπος που πρόδωσε την ελπίδα επιστρέφει ως κληρονόμος της
Ελπίδα για τη Δημοκρατία: Μια ακτινογραφία του κόμματος της Καρυστιανού
Αιχμές Μητσοτάκη για το νέο κόμμα Τσίπρα: «ΣΥΡΙΖΑ με νέο ΑΦΜ» – Το σχόλιο για Καρυστιανού
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια