Newsroom

Newsroom

Αγοράζει likes από το Ουαγκαντουγκού ο Κυριάκος Μητσοτάκης;

Δέχεται το προφίλ του πρωθυπουργού επίθεση φιλίας από όλα τα μέρη του πλανήτη; Ή πληρώνει ο πρωθυπουργός για να εμφανίζονται οι αναρτήσεις του ως αρεστές σε περισσότερο κόσμο;

IMG 20210317 104509

Για μια πολύ ιδιαίτερη «επίθεση φιλίας» στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, κάνει λόγο σε αναλυτικό του ρεπορτάζ το thepressproject.gr, σε συνέχεια της δυσαρέσκειας που εξέφρασαν χιλιάδες χρήστες προς τον ίδιο, πατώντας την επιλογή «angry» σε αρκετές από τις τελευταίες του αναρτήσεις.

Όπως αναφέρει ο δημοσιογράφος Μηνάς Κωνσταντίνου στο άρθρο του, οι αναρτήσεις του πρωθυπουργού, εκτός από τις χιλιάδες θυμωμένες φατσούλες που συγκέντρωσε, κατάφερε να «επεκτείνει» ραγδαία το ακροατήριό του εκτός Ελλάδος. «Τι κοινό έχει ο Hawrw από το Ιράκ, ο Chi από το Λάγος, ο Klodian από το Ελμπασάν, ο Mirshad από το Αζερμπαϊτζάν, ο Genci από την Αλβανία, ο Muhammad από το Καράτσι του Πακιστάν, η Riste από τη Βόρεια Μακεδονία, ο Baba από τη Φρανκφούρτη, ο Esoteric Nous από την Ισπανία, ο Yassine από την Κασαμπλάνκα, ο Kazi από το Λακσμιπούρ του Σιταγκόνγκ του Μπαγκλαντές και ο Martine από το Ουαγκαντουγκού; Είναι όλοι οπαδοί του Κυριάκου Μητσοτάκη και το αποδεικνύουν με το like τους στις πρόσφατες αναρτήσεις του πρωθυπουργού», αναφέρει το thepressproject.gr.

Οπως σημειώνει η ιστοσελίδα, το εντυπωσιακό με όλες αυτές τις θετικές αντιδράσεις χρηστών της συμπαθούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης είναι που η συντριπτική πλειοψηφία των προφίλ των «αλλοδαπών Likes» που κατάφερε ο πρωθυπουργός είτε έχουν κλειδωμένο προφίλ, είτε από τα προφίλ τους δεν προκύπτει κανένας δεσμός με την Ελλάδα. Επίσης, αρκετοί από αυτούς αναφέρουν μεν ως τόπο κατοικίας την Ελλάδα, χωρίς όμως κανένα άλλο ελληνικό «ίχνος» από φίλους, φωτογραφίες ή αναρτήσεις, με επίσης αρκετούς να εμφανίζονται εργαζόμενοι σε κάποιο «Application», σε κάποια εφαρμογή, του Facebook ή άλλης εταιρείας. Τα παραδείγματα που υποδεικνύονται στην εισαγωγή του άρθρου, μαζί με αυτά της φωτογραφίας που το συνοδεύει είναι μερικά μόνο από τα δεκάδες, εκατοντάδες δείγματα εντυπωσιακής απήχησης σε λογαριασμούς μη ελληνικούς. Σε συνδυασμό με την πληθώρα προφίλ που εκτός της ενεργής δραστηριότητάς τους στο προφίλ του πρωθυπουργού δεν έχουν ιδιαιτέρως άλλη δραστηριότητα, όντας και αυτά είτε κλειδωμένα, είτε εξαιρετικά «φτωχά» θυμίζοντας ψεύτικους λογαριασμούς, προκαλεί εντυπώσεις, και ενδιαφέροντα ερωτήματα.

Το φαινόμενο παρατηρείται τουλάχιστον στην επίμαχη ανάρτηση της 9ης Μαρτίου, την ώρα των επεισοδίων που ακολούθησαν της μεγάλης πορείας κατά της αστυνομοκρατίας στη Νέα Σμύρνη, αλλά και στην επόμενη, με την οποία εξήγγειλε μέτρα υποστήριξης πολιτών και επιχειρήσεων για τον κορονοϊό. Μία περιήγηση στο κοινό των αναρτήσεων του πρωθυπουργού θα σας πείσει. Εντυπωσιακή απήχηση για τόσο στενά εθνικά ζητήματα. Φυσικά, στη χώρα μας ζουν αρκετοί μετανάστες και θα ήταν κάθε άλλο παρά φυσικό, αρκετοί από αυτούς να παρακολουθούν τις αναρτήσεις του Κ. Μητσοτάκη, και όταν κάποια από αυτές τους εκφράζουν, να το δείχνουν έμπρακτα με ένα like. Επίσης, ένας μεγάλος ηγέτης του μεγέθους του Κ. Μητσοτάκη είναι πολύ πιθανό πως είναι σε θέση να αγγίξει ακροατήρια πολύ μεγαλύτερα από το στενό της πατρίδας του.

Εάν, ωστόσο, η απήχηση αυτή είναι αποτέλεσμα των δεκάδων χιλιάδων ευρώ που εμφανίζονται να έχουν δαπανήσει οι δεκατέσσερις (14) διαχειριστές της σελίδας του Κ. Μητσοτάκη στο Facebook, είναι μάλλον κάτι που επίσης χρήζει επίσημης τοποθέτησης. Είναι γνωστό πως στις τελευταίες ευρωεκλογές του 2019, η Νέα Δημοκρατία κατάφερε να βγει πρωταθλήτρια στις διαφημιστικές δαπάνες σε Google και Youtube ανάμεσα σε όλα τα ευρωπαϊκά κόμματα πλην βρετανικών, ενώ χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως και στις εκλογές του Ιουλίου που ακολούθησαν, οι διαφημίσεις του κόμματος του Κ. Μητσοτάκη υπήρχαν σε κάθε πιθανό και απίθανο σημείο στο διαδίκτυο. Μία επιτυχία που πιστώνεται κατά βάση στον επικεφαλής της ψηφιακής προεκλογικής καμπάνιας εκείνης της χρονιάς, και σημερινό διάδοχο του Στέλιου Πέτσα αναφορικά με τις αρμοδιότητες για τα μέσα ενημέρωσης, Θοδωρή Λιβάνιου.

Γι’ αυτό και θα ήταν καλό να απαντήσει το επικοινωνιακό του επιτελείο: Δέχεται το προφίλ του πρωθυπουργού επίθεση φιλίας από όλα τα μέρη του πλανήτη; Ή πληρώνει ο πρωθυπουργός για να εμφανίζονται οι αναρτήσεις του ως αρεστές σε περισσότερο κόσμο;

Με πληροφορίες από thepressproject.gr

Η Αλεξία Μπακογιάννη υπέβαλλε μήνυση στον Στέφανο Χίο– Καταγγέλλει φραστική επίθεση

Αλεξια

Η Αλεξία Μπακογιάννη υπέβαλλε μήνυση στον Στέφανο Χίο– Καταγγέλλει φραστική επίθεση

«Θερμό επεισόδιο» καταγράφηκε σε γνωστό καφέ της Αθήνας, το μεσημέρι της Τετάρτης, μεταξύ της Αλεξίας…