Η ΕΛΑΣ προχώρησε στη σύλληψη δύο γονέων, ηλικίας 36 και 31 ετών, κατοίκων Αγίων Αναργύρων, έπειτα από διαπίστωση ότι τα τρία τους ανήλικα παιδιά διαβιούσαν σε άθλιες και ανθυγιεινές συνθήκες. Πρόκειται για ένα αγόρι 7 ετών και δύο κορίτσια, 5 και 3 ετών, τα οποία μεταφέρθηκαν άμεσα στο νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία» για εξετάσεις.
Λίγες μέρες μετά το Περιστέρι
Η υπόθεση έρχεται στη δημοσιότητα λίγα μόλις 24ωρα μετά το παρόμοιο περιστατικό στο Περιστέρι, όπου έξι παιδιά εντοπίστηκαν να ζουν σε δώμα πολυκατοικίας, μέσα σε ακαθαρσίες και αποκαρδιωτικές συνθήκες. Τα δύο περιστατικά σε διάστημα ημερών επαναφέρουν στο προσκήνιο ερωτήματα για την αποτελεσματικότητα των μηχανισμών κοινωνικής προστασίας και έγκαιρης παρέμβασης.
(Φωτο αρχείου)
Διαβάστε επίσης:
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια