Κατόπιν καταγγελίας, αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. εισήλθαν σε διαμέρισμα επί της οδού Κερκύρας στους Αγίους Αναργύρους, όπου διέμενε οικογένεια με τρία ανήλικα παιδιά ηλικίας 7, 5 και 3 ετών. Αυτό που αντίκρισαν περιγράφεται ως εικόνα πλήρους εγκατάλειψης. Έκτεταμένη ακαταστασία και βρωμιά σε όλους τους χώρους, στρώματα στο πάτωμα χωρίς σεντόνια και κουζίνα με συσσωρευμένα σκουπίδια και άπλυτα πιάτα. Το περιβάλλον κρίθηκε ιδιαίτερα ανθυγιεινό.
Τα τρία παιδιά μεταφέρθηκαν άμεσα στο νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία» για εκτίμηση της κατάστασης της υγείας τους.
Οι συλλήψεις και η έρευνα
Οι γονείς, ηλικίας 36 και 31 ετών, συνελήφθησαν με την κατηγορία της παραμέλησης ανηλίκων και οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα. Σύμφωνα με τις αρχές, η οικογένεια φέρεται να διαβιούσε σε αυτές τις συνθήκες για αρκετό διάστημα. Την ίδια στιγμή, πληροφορίες αναφέρουν οτι για την κατάσταση αυτή που βίωναν τα παιδιά, την γνώριζε ο δήμος. Ενώ μετά όσες φορές πήγε να παρέμβει η πρόνοια οι γονείς ήταν επιθετικοί. Οι κοινωνικές υπηρεσίες καλούνται να αποφασίσουν για την περαιτέρω φροντίδα των παιδιών, με το ενδεχόμενο μεταφοράς τους σε δομή προστασίας να παραμένει ανοιχτό. Το περιστατικό έρχεται λίγες μέρες μετά την υπόθεση στο Περιστέρι, όπου έξι παιδιά εντοπίστηκαν να ζουν σε ανάλογες συνθήκες σε δώμα πολυκατοικίας.
Διαβάστε επίσης:
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια