Ενω η ανεργία και η φτώχεια έχoυν χτυπήσει κόκκινο…ο Άδωνις, χαρακτηρίζει “κοινωνικά δίκαιο” το μέτρο για το 25ευρω στα νοσοκομεία…
«Κοινωνικά δίκαιο και απαραίτητο» χαρακτήρισε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, την επιβολή εισιτηρίου 25 ευρώ για νοσηλεία στα δημόσια νοσοκομεία.
Υπεραμυνόμενος του μέτρου και απαντώντας στις αντιδράσεις που έχει προκαλέσει η εφαρμογή του ακόμη και από το ΠΑΣΟΚ, ο κ. Γεωργιάδης υπενθύμισε μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Σκάι, ότι ο σχετικός νόμος -όπως είναι ψηφισμένος – δεν προέβλεπε καμία απολύτως εξαίρεση για κανέναν. «Τις εξαιρέσεις τις βάλαμε εμείς μετά από διαπραγματέυσεις με την τρόικα», είπε.
Είπε ακόμη ότι η καταβολή των 25 ευρώ γίνεται μόνο στην περίπτωση που οι ασθενείς χρειαστεί να νοσηλευθούν μία νύχτα σε δημόσιο νοσοκομείο, διευκρινίζοντας ότι εξαιρούνται οι χρονίως πάσχοντες, οι περιπτώσεις βραχείας νοσηλείας ή άτομα με ειδικές ανάγκες με ποσοστό αναπηρίας άνω του 80%.
Ξεκαθάρισε ότι οι άνεργοι δεν εξαιρούνται από το μέτρο, ενώ σημείωσε ότι σε μία σειρά ευρωπαϊκών χωρών δεν μπαίνει κανένας εντελώς δωρεάν στα δημόσια νοσοκομεία.το ποντικι
04/01/2014, 11:14
Άδωνις: "Κοινωνικά δίκαιο και απαραίτητο" το εισιτήριο των 25 ευρώ στα νοσοκομεία
Ενω η ανεργία και η φτώχεια έχoυν χτυπήσει κόκκινο...ο Άδωνις, χαρακτηρίζει "κοινωνικά δίκαιο" το μέτρο για το 25ευρω στα νοσοκομεία...
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια