"Αδιάφορη" η κίνηση στα καταστήματα του Πειραιά την Κυριακή

“Επιεικώς αδιάφορα” χαρακτηρίζει τα αποτελέσματα από τη λειτουργία των καταστημάτων στον Πειραιά την περασμένη Κυριακή ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά. Σε…

emporoi 1

“Επιεικώς αδιάφορα” χαρακτηρίζει τα αποτελέσματα από τη λειτουργία των καταστημάτων στον Πειραιά την περασμένη Κυριακή ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά. Σε ανακοίνωσή του, ο Σύλλογος τονίζει την “περιορισμένη επισκεψιμότητα”, τη “μειωμένη αγοραστική δύναμη” και το “χαμηλό εισόδημα των καταναλωτών”, που όπως αναφέρουν έρχονται σε αντίθεση με τις δηλώσεις του υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας ότι “Το πείραμα πετυχαίνει”.

Η ανακοίνωση του Συλλόγου

Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, με αφορμή τις δηλώσεις του Υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κ. Κ. Χατζηδάκη «Το πείραμα πετυχαίνει ακόμα και άνθρωποι του εμπορίου και Δήμαρχοι συμφωνούν στο άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές», δηλώνει τα εξής:

Οι πανηγυρισμοί του Υπουργείου Ανάπτυξης σε καμία περίπτωση δεν συνάδουν με την πραγματικότητα, αφού τα αποτελέσματα από την λειτουργία των καταστημάτων στον Πειραιά την Κυριακή 4 Μαΐου – πρώτη Κυριακή της ενδιάμεσης εκπτωτικής περιόδου – ήταν επιεικώς αδιάφορα για τις μικρές και μεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις που άνοιξαν.

Παρά τις καλές καιρικές συνθήκες, τον προσφάτως καταβεβλημένο μισθό και τις συμφέρουσες εκπτωτικές τιμές, η κίνηση στην πειραϊκή αγορά την συγκεκριμένη Κυριακή επιβεβαίωσε τις δυσοίωνες προβλέψεις μας, καθώς αποδείχθηκε για άλλη μια φορά, η περιορισμένη επισκεψιμότητα, η μειωμένη αγοραστική κίνηση και φυσικά αναδείχθηκε το χαμηλό διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών.

Βέβαια, στα καταστήματα μεγάλων αλυσίδων, τους πολυχώρους και τα εκπτωτικά χωριά είδαμε τις εικόνες που ανέδειξε το Υπουργείο και η τηλεόραση, κάνοντάς μας για άλλη μια φορά ξεκάθαρο, τι ακριβώς εξυπηρετεί ο συγκεκριμένος νόμος και ποιούς ευνοεί.

Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, επιφυλάσσεται να εκφράσει την τεκμηριωμένη γνώμη του συνολικά, τόσο για το μέτρο των Κυριακών, όσο και για το επίσης αμφιβόλου αποτελεσματικότητας μέτρο των ενδιάμεσων εκπτωτικών περιόδων, μετά την λήξη τους και αφού ολοκληρώσουμε την σχετική έρευνα στα καταστήματα του Πειραιά.

Θεωρούμε πάντως, ότι οποιοδήποτε μέτρο πρέπει να σχεδιάζεται για το συνολικό όφελος της αγοράς και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χρησιμοποιείται ένας συγκεκριμένος δρόμος της Αθήνας, για να εκτιμηθεί η εικόνα της αγοράς στο σύνολό της. 

Στέφανος Κασσελάκης: «Αλέξη, έλα πάνω» – Η στιγμή που ο Τσίπρας ανεβαίνει στο βήμα (video)

ΤΣΙΠΡΑΣ ΣΥΡΙΖΑ

Στέφανος Κασσελάκης: «Αλέξη, έλα πάνω» – Η στιγμή που ο Τσίπρας ανεβαίνει στο βήμα (video)

«Πάμε μπροστά. Αλέξη, έλα πάνω», ανέφερε ο Στέφανος Κασσελάκης με αποδέκτη τον τέως αρχηγό του…