1,5 εκατ. ευρώ, το νέο όραμα του Κ. Μπακογιάννη

Αυτόν τον δήμαρχο οι κάτοικοι της πρωτεύουσας θα τον πληρώσουν ακριβά. Πολύ ακριβά μάλιστα.

4992204

Αν νομίζετε πως με τα 1,8 εκατομμύρια ευρώ που πήγαν στα σκουπίδια ξεμπερδέψαμε με τα πανάκριβα πειράματα του Κώστα Μπακογιάννη, είστε βαθιά νυχτωμένοι. Αυτόν τον δήμαρχο οι κάτοικοι της πρωτεύουσας θα τον πληρώσουν ακριβά. Πολύ ακριβά μάλιστα. Γιατί αυτός ο δήμαρχος έχει όραμα. Και τα οράματα πληρώνονται. Από τους δημότες μεν, αλλά πληρώνονται.

Πριν καλά-καλά χωνέψουν οι Αθηναίοι το φιάσκο της πρώτης φάσης του Μεγάλου Περιπάτου, ήρθε η παράταξη της Ανοιχτής Πόλης και μας υπενθύμισε πως ο τραγέλαφος με τα βαμμένα οδοστρώματα, τις ζαρντινιέρες, τα παγκάκια και τις ουασινγκτόνιες ήταν μόνο η αρχή, καθώς στο προεκλογικό του πρόγραμμα ο Κώστας Μπακογιάννης έχει προϋπολογίσει να δαπανηθούν συνολικά 65 εκατομμύρια ευρώ για τις ανάγκες του «ωραιότερου περιπάτου της Ευρώπης». Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι τα 1,8 ήταν ψίχουλα μπροστά στο τελικό όραμα του Κώστα Μπακογιάννη, που μπορεί να μην έχει αποτυπωθεί ακόμα σε κάποια επιστημονική μελέτη, αλλά έχει τουλάχιστον κοστολογηθεί και αργά ή γρήγορα και αυτό θα πληρωθεί. Όπως πληρώνονται κάθε τρεις και λίγο και τα υπόλοιπα οράματα του δημάρχου της πρωτεύουσας.

Οραματίστηκε λοιπόν ο δήμαρχος πως η Αθήνα έχει την ανάγκη να προβληθεί αυτή τη δύσκολη για τους κατοίκους της εποχή ως μια «ζωντανή και αυθεντική πόλη». Κι αν δυσκολεύεται ο μέσος Αθηναίος να αντιληφθεί τι ακριβώς έχει στο μυαλό του ο Κώστας Μπακογιάννης και τι σημαίνει το «ζωντανή και αυθεντική πόλη», αρκεί που βρέθηκε μια διαφημιστική εταιρεία που θα χαράξει τη στρατηγική για την υλοποίηση του οράματος του δημάρχου, γιατί, όπως διαβάσαμε, «στην Choose κατοχυρώθηκε η προβολή της Αθήνας για 1,5 εκατ. ευρώ».

Σε μια εποχή που η Αθήνα αγωνιά για την επόμενη ημέρα και οι κάτοικοί της δεν ξέρουν τι θα τους ξημερώσει βλέποντας μόνο το αύριο, ευτυχώς που η πόλη διαθέτει έναν οραματιστή δήμαρχο που βλέπει πολύ πιο μπροστά και, αντί να αναλώνεται με τα φτηνά προβλήματα της καθημερινότητας, οραματίζεται και πληρώνει διαφημιστικές εταιρείες για «το επικοινωνιακό πλάνο της καμπάνιας, την ταυτότητά της, τους στόχους και τα εργαλεία, για την προώθηση της Αθήνας ως αυθεντικό και ζωντανό προορισμό» κι όποιος κατάλαβε… κατάλαβε. Κι αν κάποιος δεν κατάλαβε, και πάλι θα πληρώσει. Κι αν βγει κι αν δεν βγει κι αυτό το πείραμα, πάλι θα πληρωθεί.

Πηγή: Η Αυγή

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στην κατηγορία «Απόψεις» εκφράζουν τον/την συντάκτη/τριά τους και οι θέσεις δεν συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του koutipandoras.gr

«Μας ψεκάζουν με κουρκουμά» – Οι επικές αντιδράσεις στα social media μετά την επέλαση της αφρικανικής σκόνης

Σκόνη 1

«Μας ψεκάζουν με κουρκουμά» – Οι επικές αντιδράσεις στα social media μετά την επέλαση της αφρικανικής σκόνης

Για την πρωτοφανή σκόνη που είδαμε στη χώρα μας πήραν θέση οι χρήστες του Twitter

Κωνσταντοπούλου: Αυτοί είναι οι 33 υποψήφιοι για τις Ευρωεκλογές – Μέσα Στόκας και Σαββιδάκης (photos)

6200347

Κωνσταντοπούλου: Αυτοί είναι οι 33 υποψήφιοι για τις Ευρωεκλογές – Μέσα Στόκας και Σαββιδάκης (photos)

Η Ζωή Κωνσταντοπούλου ανακοίνωσε το ευρωψηφοδέλτιο της «Πλεύσης Ελευθερίας», στο οποίο συμμετέχουν και «γνωστά ονόματα»