ΑΛ

Αλέξανδρος Λιτσαρδάκης

Το Υπουργείο ΠΡΟ.ΠΟ. πανηγυρίζει που οι επιτυχόντες για την πανεπιστημιακή αστυνομία δεν είναι… «αμόρφωτοι»

Οι επιτυχόντες/ουσες θα πρέπει να περάσουν από τη διαδικασία του ΑΣΕΠ και έπειτα να περάσουν από εκπαίδευση

IMG 6752 1

Ανακοίνωση σχετικά με τον διαγωνισμό που προκήρυξε για τη στελέχωση του σώματος της Πανεπιστημιακής Αστυνομίας θέλησε να εκδώσει το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη. 

Σε αυτήν, χωρίς να αναφέρει κάτι σχετικά με τις μελλοντικές ενέργειες (ΑΣΕΠ, εκπαίδευση κ.ο.κ), εστιάζει αποκλειστικά στα προσόντα των επιτυχόντων/ουσών και ιδιαίτερα στην… «πνευματική» τους επάρκεια. Πιο συγκεκριμένα, τονίζει ότι το 92% των επιτυχόντων/ουσών, δηλαδή 368 από τους/τις 400, έχουν πτυχίο ΑΕΙ. Επιπλέον, αναφέρει ότι το 35%, δηλαδή 140 από τους/τις 400, είναι γυναίκες. 

Αυτός είναι ο πρώτος διαγωνισμός που ολοκληρώνεται, καθώς πρόκειται να προσληφθούν επιπλέον 600 αστυνομικοί για να στελεχώσουν το νέο σώμα. Οι επιτυχόντες/ουσες θα πρέπει να περάσουν από τη διαδικασία του ΑΣΕΠ και έπειτα να περάσουν από εκπαίδευση. Εκπαίδευση η οποία για να μπορέσουν να βρεθούν στα πανεπιστημιακά ιδρύματα από τον Οκτώβριο, μάλλον θα είναι εξαιρετικά ταχύρρυθμη και άρα πιθανότατα και ελλιπής, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την δράση τους εντός των ιδρυμάτων. 

Υπενθυμίζεται ότι με ανακοίνωση της, την Δευτέρα 1 Μαρτίου, η Σύγκλητος του ΑΠΘ είχε ζητήσει να διερευνηθούν από τις αρμόδιες αρχές οι ευθύνες των αστυνομικών δυνάμεων για την ένταση της βίας που χρησιμοποιήθηκε στο Α.Π.Θ. κατά τα επεισόδια της προηγούμενης Δευτέρας (σ.σ. 22/2/2021). Κάτι τέτοιο μέχρι σήμερα δεν έχει συμβεί, καθώς δικογραφίες έχουν σχηματιστεί μόνο για τους 47 (31+16) φοιτητές/τριες που συνελήφθησαν στις δυο εισβολές της Αστυνομίας στην Πρυτανεία του ΑΠΘ.

Χαρακτηριστικό είναι ότι η Σύγκλητος σε συνεδρίαση της την επόμενη ημέρα, 2 Μαρτίου, υιοθέτησε ψήφισμα που ζητούσε την απαλλαγή των συλληφθεισών/έντων στις 22/2/21, ενώ εξέφραζε την αγωνία της για το γεγονός ότι η συνέχιση της διαδικτυακής διδασκαλίας υποβαθμίζει τις πανεπιστημιακές σπουδές και την αξία των πτυχίων.