Newsroom

Newsroom

Αδωνις: Τηλε-υπουργός αντιδεοντολογίας και παραπλάνησης με τη σφραγίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή

Το νόμισμα έχει δυο όψεις. Στη μια φαίνεται η εταιρία που διαφήμιζε αντιδεοντολογικά, από την εκπομπή του “Ελλήνων Έγερσις” ο…

adonis1

Το νόμισμα έχει δυο όψεις. Στη μια φαίνεται η εταιρία που διαφήμιζε αντιδεοντολογικά, από την εκπομπή του “Ελλήνων Έγερσις” ο τηλε-πωλητής υπουργός Αδωνις Γεωργιάδης.

Στην άλλη όψη, φαίνεται η αλήθεια. Την έδειξε η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή που επέβαλλε πρόστιμο 50.000 ευρώ στην εταιρία που διαφήμιζε ο Αδωνις Γεωργιάδης. Μάλιστα, το πρόστιμο, επιβλήθηκε για παραπλάνηση καταναλωτών.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση:

«Στην εταιρεία ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝ. ΚΩΤΣΙΟΠΟΥΛΟΣ και ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝ. ΚΩΤΣΙΟΠΟΥΛΟΣ επιβλήθηκε πρόστιμο 50.000 ευρώ για παραπλανητική εντύπωση κατά τη διάθεση της πώληση του συστήματος NICOPAL G. GHIOLVAS SYSTEM II «συσκευή που καθαρίζει το τσιγάρο» με ισχυρισμούς σχετικά με την ασφάλεια και τη βελτίωση της υγείας κατά το κάπνισμα, καθώς και την απεξάρτηση των καπνιστών από το κάπνισμα με τη χρήση του εν λόγω συστήματος για την επεξεργασία των τσιγάρων».

Η παραπάνω εταιρία, είναι αυτή που διαφημίστηκε από τον ίδιο τον υπουργό Υγείας, προκαλώντας – σύμφωνα με την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή – ζημία σε αγοραστές και ανταγωνιστές.

Αφού όμως, ο Αδωνις Γεωργιάδης, επέλεξε να διαφημίζει από την τηλεοπτική εκπομπή του συγκεκριμένο προϊόν, θα έπρεπε τουλάχιστον, να ελέγξει εάν πραγματοποιεί όσα υπόσχεται.

 Σχετικό tweet έκανε κι ο δημοσιογράφος Γιώργος Καραμέρος χωρίς να λάβει ακόμη απάντηση τον υπουργό. Θα λάβει μετά και την τελευταία εξέλιξη;

Έγκλημα Τέμπη: Οι καταθέσεις που καίνε για την 717 – Το «μπάζωμα» της έρευνας και οι ευθύνες

tempi2

Έγκλημα Τέμπη: Οι καταθέσεις που καίνε για την 717 – Το «μπάζωμα» της έρευνας και οι ευθύνες

Το «μπάζωμα» της έρευνας και οι ευθύνες για τη μη υλοποίηση της αμαρτωλής σύμβασης που…