Newsroom

Newsroom

Γιατί, κ. υπουργέ, εκπαιδευτικοί που υπηρετούσαν τα δημόσια σχολεία κι έχουν κι επιτυχία στον ΑΣΕΠ παρακάμπτονται στις προσλήψεις;

Πολλοί με πτυχίο μεταξύ 2008 και 1998 και προγενέστερα είχαν στη διάθεσή τους και το χρόνο και την ευκαιρία να διαγωνιστούν σε 4 γραπτούς διαγωνισμούς και ή δεν το έκαναν ή το έκαναν ή απέτυχαν.

586e5e041dc524f7128b513c

18 χρόνια έπειτα από τον 1ο γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για εκπαιδευτικούς και μολονότι καταστρατηγήθηκαν τα ποσοστά με αυξητική τάση υπέρ των εχόντων προϋπηρεσία, οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί που, εκτός από προϋπηρεσία, έχουμε και επιτυχή συμμετοχή στο διαγωνισμό, βιώνουμε τα παρακάτω:

1. να περνά φασιστικά και δυσφημιστικά στην κοινωνία το μήνυμα ότι αναπληρωτές είναι όσοι έχουν μόνο προϋπηρεσία κι ότι όσοι είναι επιτυχόντες στο διαγωνισμό είτε δεν έχουν μπει σε αίθουσα είτε δεν είναι σωστοί εκπαιδευτικοί. Τέτοια είναι τα μηνύματα που ανταλλάσσονται είτε στα εκπαιδευτικά φόρα είτε στις κατ’ιδίαν συζητήσεις, ενώ κάποιοι αυτοαποκαλούνται «αναπληρωτές» εννοώντας ως τέτοιους μόνο όσους έχουν προϋπηρεσία και καμία επιτυχία σε διαγωνισμό του ασεπ,

2. όσοι έχουμε δοκιμαστεί και επιτύχει στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, μολονότι πλέον έχουμε την πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ που θέτει ως απαραίτητη προϋπόθεση την επιτυχία σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, προκειμένου να ενταχθεί κάποιος στους πίνακες αναπληρωτών και φυσικά στις αίθουσες, παραγκωνιζόμαστε ακόμη από «συναδέλφους» που είτε δε συμμετείχαν ποτέ είτε συμμετείχαν και απέτυχαν. Αυτό αποδεικνύεται από τους πίνακες κατάταξης του Υπουργείου Παιδείας,

3. ταυτόχρονα το Υπουργείο, μολονότι έχει και την απόφαση του ΣτΕ, δεν προχωρά άμεσα στην εφαρμογή της και αντ’ αυτού συχνά κάνει λόγο για αναγνώριση όσων υπηρετούν χρόνια, αγνοώντας ταυτόχρονα ότι όσοι έχουν επιτυχία υπηρετούν χρόνια επίσης.

Αξιότιμε Υπουργέ, αξιότιμοι συνάδελφοι, αγαπητοί συμπολίτες,

Με απορία παρακολουθούμε «συναδέλφους» να επιζητούν την προσοχή σας, επιδιώκοντας τη δήθεν δικαιωματική πρόκρισή τους, καθώς, σύμφωνα με δημοσιεύματα, το ΥΠ.Π.Ε.Θ. δεν έχει ακόμη καταλήξει στο σύστημα με το οποίο θα πραγματοποιηθούν οι διορισμοί. Αυτό θα γίνει μετά από διάλογο με τις Ομοσπονδίες εκπαιδευτικών το επόμενο διάστημα.

Ζώντας εκ των έσω τόσο τις επιθέσεις όσο και το άτοπο των επιχειρημάτων τους εναντίον μας, θα θέλαμε κι εμείς τη δική σας προσοχή.

Οι «συνάδελφοι» αυτοαποκαλούμενοι «αναπληρωτές» προσπαθούν να πείσουν το Υπουργείο, εσάς και την υπόλοιπη κοινωνία ότι μόνο αυτοί είναι συνάδελφοι/εκπαιδευτικοί, προσπαθώντας να συγκινήσουν με δραματικά σενάρια περί κάλυψης διδακτικών αναγκών σε όλες τις απομακρυσμένες περιοχές της χώρας. Μάλιστα, σε κατ’ ιδίαν αλλά και δημόσιες αντιπαραθέσεις, επιτίθενται στην αξιοπρέπεια και τη δική μας και του εκπαιδευτικού έργου, λέγοντας ΨΕΥΔΩΣ ότι μόνο αυτοί έχουν μπει σε σχολική αίθουσα και δη απομακρυσμένων περιοχών κι ότι ο εκπαιδευτικός δοκιμάζεται στην τάξη.

Οι «συνάδελφοι» αποκρύπτουν την πραγματική αλήθεια που είναι πως:

1. οι επιτυχόντες του διαγωνισμού έχουν επίσης διατελέσει αναπληρωτές και σε απομακρυσμένες περιοχές, κάτι που προκύπτει εύκολα από τη μελέτη των πινάκων κατάταξης,

2. πολλοί με πτυχίο μεταξύ 2008 και 1998 και προγενέστερα είχαν στη διάθεσή τους και το χρόνο και την ευκαιρία να διαγωνιστούν σε 4 γραπτούς διαγωνισμούς και ή δεν το έκαναν ή το έκαναν ή απέτυχαν,

3. πολλοί από τους μη έχοντες επιτυχία στο διαγωνισμό, κατάφεραν πάραυτα και μπήκαν στους πίνακες. Αλήθεια πώς το κατάφεραν αυτό, όταν τα μόρια του ασεπ προσμετρώνται στους πίνακες;

Θα σας ρωτήσουμε τα εξής

1. πιστεύετε πως καλός εκπαιδευτικός είναι όποιος έχει μονάχα προϋπηρεσία ή όποιος έχει και επιτυχία και προϋπηρεσία;

2. εσείς σε ποιον θα εμπιστευόσασταν το παιδί σας; Στον καθηγητή που ή αποτυγχάνει ή φυγοπονεί ή σε αυτόν που δοκιμάστηκε στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, ενώ δούλευε παράλληλα;

3. θεωρείτε ότι το εκπαιδευτικό σύστημα θα βελτιωθεί, αν αποτελείται από φυγόπονους ή αποτυχόντες που μάλιστα συκοφαντούν όσους έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό του ασεπ;

4. θεωρείτε ότι τέτοιοι καθηγητές μπορούν να χρησιμεύσουν και ως πρότυπο για τα παιδιά που ετοιμάζονται πχ για τις εξετάσεις εισαγωγής στα πανεπιστήμια;

5. διαβάζουμε πολλές φορές κι ότι το Υπουργείο θέλει να ανταμείψει τους εκπαιδευτικούς αυτούς που υπηρέτησαν πολλά χρόνια ως αναπληρωτές. Δεν έχουμε καμία αντίρρηση. Γιατί όμως να μην ανταμείψει πρώτα όσους και υπηρέτησαν επίσης πολλά χρόνια ως αναπληρωτές και έχουν και επιτυχία στο διαγωνισμό;

6. έχετε την πεποίθηση ότι οι επιτυχόντες είναι νεανίες ή κάτω των 30-35 ετών και χωρίς οικογένειες;

7. βρίσκετε δίκαιο να πριμοδοτείται η άνευ γραπτής δοκιμασίας προϋπηρεσία σε βάρος της προϋπηρεσίας που αποκτήθηκε εν μέσω προετοιμασίας για τον ασεπ;

8. γνωρίζετε ότι πολλοί από τους επιτυχόντες έτρεχαν πανικόβλητοι στα χωριά για να διδάξουν και παράλληλα προετοιμάζονταν για το διαγωνισμό; Οι άνευ ασεπ «συνάδελφοι» τι έκαναν το ίδιο διάστημα;

9. θεωρείτε δίκαιο να παραγκωνίζονται επιτυχόντες από αποτυχόντες;

Για αποφυγή στοχοποίησής μας, καθώς συνυπάρχουμε σε διπλανές αίθουσες με όσους μας κατηγορούν ως ανίκανους, μολονότι, σε αντίθεση μ’εκείνους, επιτύχαμε στο διαγωνισμό, κοινοποιούμε την επιστολή ανώνυμα, ελπίζοντας σε αποκατάσταση του δίκαιου.

Κλείνοντας, θα προσθέσουμε ότι στους πίνακες εκπαιδευτικών τελευταία έχουν εισέλθει απολυμένοι εκπαιδευτικοί οι οποίοι, ενώ είχαν επιλέξει τον ιδιωτικό τομέα προκειμένου να εργάζονται στον τόπο τους και να μην ταξιδεύουν ανά την Ελλάδα, όπως διατείνονται οι αυτοαποκαλούμενοι αναπληρωτές, και συνειδητά δε συμμετείχαν σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, αυτή τη στιγμή παρελαύνουν στους πίνακες στερώντας την εργασία από επιτυχόντες, πολλοί από τους οποίους απέχουν ελάχιστες θέσεις βαθμολογικά από τους τελευταίους διοριστέους.

5/1/2017 και το Υπουργείο συνεχίζει την αντιφατική του στάση, καθώς, ενώ ο Υπουργός Επικρατείας κ. Βερναρδάκης κάνει λόγο για γραπτό διαγωνισμό εντός του 2017, την ίδια στιγμή αναφέρονται διαρροές περί του αντιθέτου.

Απαιτούμε να μην προτάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών όσοι δεν έχουν επιτυχία στον ΑΣΕΠ μέχρι να διενεργηθεί νέος διαγωνισμός.

Εκπαιδευτικοί αναπληρωτές με επιτυχία σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

Τι είναι ο παρβοϊός από τον οποίο πέθανε το παιδί στη Θεσσαλονίκη: Τα συμπτώματα – Γιατί είναι γνωστός ως «5η νόσος» (video)

pexels polina tankilevitch 3873213

Τι είναι ο παρβοϊός από τον οποίο πέθανε το παιδί στη Θεσσαλονίκη: Τα συμπτώματα – Γιατί είναι γνωστός ως «5η νόσος» (video)

Τι πρέπει να προσέξετε και ποια είναι η θεραπεία του

Τέμπη: Έως 15 τόνοι εύφλεκτου υλικού υπήρχαν στο τρένο, πολλοί θάνατοι οφείλονται στη φωτιά – Τι έδειξε νέα έκθεση

tempi

Τέμπη: Έως 15 τόνοι εύφλεκτου υλικού υπήρχαν στο τρένο, πολλοί θάνατοι οφείλονται στη φωτιά – Τι έδειξε νέα έκθεση

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών οι μηχανοδηγοί της εμπορικής αμαξοστοιχίας εκτροχίασαν τις ηλεκτρομηχανές πριν…

Επικό τρολάρισμα από το Κουλούρι σε Άδωνι: «Σιγοτραγουδάω το τραγούδι του Ισραήλ, αριστούργημα»

InCollage 20240516 150549257

Επικό τρολάρισμα από το Κουλούρι σε Άδωνι: «Σιγοτραγουδάω το τραγούδι του Ισραήλ, αριστούργημα»

«Η Ευγενία με μαλώνει γιατί ξυπνάω τα παιδιά και μαζεύονται αδέσποτα», τονίζει ο Άδωνις στο…

Αναστασία Γιάμαλη: Νέες πληροφορίες για το τηλεοπτικό της μέλλον – Με ποιο κανάλι συζητά

Γιάμαλη

Αναστασία Γιάμαλη: Νέες πληροφορίες για το τηλεοπτικό της μέλλον – Με ποιο κανάλι συζητά

Η δημοσιογράφος. Αναστασία Γιάμαλη φαίνεται να είναι αρκετά κοντά στη «μεταγραφή» της από το Kontra