Newsroom

Newsroom

Στ. Παππάς: Χρειαζόμαστε ένα συνολικό εθνικό σχέδιο αστικών συγκοινωνιών

«Η απόφαση της κυβέρνησης είναι να δημιουργήσει ένα νέο, εξαιρετικά προχωρημένο, καθεστώς αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη» τόνισε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς, μιλώντας σε εκδήλωση, που διοργάνωσε η δημοτική παράταξη «Αυτόνομη Ριζοσπαστική Αυτοδιοίκηση» στο κλειστό Θέατρο της Νεάπολης, στο δήμο Νεάπολης – Συκεών.

598c319e1dc52419508b4635

Ο
κ. Παππάς πρόσθεσε, σύμφωνα
με το Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο
Ειδήσεων,
ότι ο σχεδιασμός αυτός δεν αφορά μόνο
τη Θεσσαλονίκη, αλλά γενικότερα τη χώρα,
καθώς υπάρχουν προβλήματα στις αστικές
συγκοινωνίες και σε άλλες μεγάλες
πόλεις.

«’Αρα,
εδώ χρειαζόμαστε ένα συνολικό εθνικό
σχέδιο αστικών συγκοινωνιών και μέσα
σε αυτό, η Θεσσαλονίκη έχει το δικό της
ρόλο» είπε ο κ. Παππάς και συνέχισε:
«Εμείς έχουμε τα βλέμματα στραμμένα
στους επιβάτες, στους πολίτες. Εδώ,
θέλουμε να αναπτύξουμε μια καινούργια
σχέση ανάμεσα στον πολίτη και τον
οργανισμό. Έχουμε βαθιά την πεποίθηση
ότι πρέπει να παράγει κοινωνικό έργο,
παράγει κοινωνικό έργο, το κοινωνικό
έργο πρέπει να είναι καθολικού χαρακτήρα».

Ο
κ. Παππάς σημείωσε ότι είναι σημαντικό
το γεγονός ότι τα λεωφορεία στους δρόμους
αυξήθηκαν, υπό τις παρούσες συνθήκες,
από διακόσια σαράντα, σε τετρακόσια, αν
και οι ανάγκες, όπως παραδέχθηκε, είναι
για πεντακόσια είκοσι. Τόνισε, ωστόσο,
ότι ακόμη κι εάν υπήρχαν περισσότερα
λεωφορεία, παρότι υπάρχει «πλεονάζων
προσωπικό», αυτά δε θα μπορούσαν να
κινηθούν αφού λείπουν συγκεκριμένες
ειδικότητες, όπως οδηγοί και επιστημονικό
δυναμικό. Για αυτό το λόγο, όπως είπε,
αμέσως μετά τη διαδικασία κατάρτισης
του ισολογισμού έναρξης, θα ακολουθήσει
η διαμόρφωση ενός νέου οργανογράμματος.

«Και
εάν περισσέψει προσωπικό, είναι προφανές,
ότι θα ζητήσουμε τη μετακίνηση του σε
άλλους χώρους. Το έχουμε ξεκαθαρίσει
στους εργαζόμενους? πήγαμε και τους
μιλήσαμε, τους εξηγήσαμε» είπε ο κ.
Παππάς και πρόσθεσε: «Εμείς ήρθαμε από
την πρώτη στιγμή και είπαμε ότι πρώτο
μας μέλημα είναι να ικανοποιήσουμε τους
εργαζόμενους, που ήταν απλήρωτοι τρεις
μήνες, οι δικοί μας και επτά μήνες του
ΣΑΣΘ? αυτό δημιούργησε μια νέα σχέση».

Ο
κ. Παππάς αναφέρθηκε και στους μετόχους
και ιδιαίτερα στους μικρομετόχους του
οργανισμού, τονίζοντας ότι η νέα διοίκηση
δεν έχει κανένα λόγο να έχει απέναντί
της τους μικρομετόχους, αλλά κι αυτοί
θα πρέπει να στραφούν να αναζητήσουν
ευθύνες, από «αυτούς που έχουν την
ευθύνη».

«Οι
μέτοχοι είναι περίπου δύο χιλιάδες, οι
οποίοι έχουν μοιραστεί τις 424 μετοχές
και καταλαβαίνετε, όταν έχει τη δυνατότητα
κάποιος να δίνει ένα πεντακοσάρικο το
μήνα, σε δύο χιλιάδες ανθρώπους,
αντιλαμβάνεστε ότι αυτός ο μηχανισμός
μπορεί να λειτουργεί για οποιονδήποτε
σκοπό» είπε ο κ. Παππάς και πρόσθεσε:

«Ένας
από αυτούς τους μικρομετόχους, ο οποίος
έχει ένα όγδοο, ή ένα τέταρτο της μετοχής,
στην καλύτερη περίπτωση να είχε βάλει
διαχρονικά από ιδρύσεως (του ΟΑΣΘ), έξι
χιλιάδες ευρώ, αν είχε ένα τέταρτο της
μετοχής, δώδεκα χιλιάδες ευρώ. Γιατί;
Γιατί είκοσι εκατομμύρια είναι το
κεφάλαιο που σωρευτικά έβαλαν οι μέτοχοι,
από ενάρξεως μέχρι σήμερα, μέχρι
31.12.2016. Και πόσα χρήματα πήγαν στους
μετόχους, όχι από ενάρξεως, από το 1990
και μετά που μπορέσαμε και μετρήσαμε;
Τριακόσια εικοσιτέσσερα εκατομμύρια.
Λέω, λοιπόν, εντάξει να έχουμε μια
επιείκεια για τους μικρομετόχους, καμία
αντίρρηση. Αλλά, εκείνο που λέει κι ο
λαός: «ε, μη βγάζεις και γλώσσα βρε παιδί
μου». Γιατί μας ακούνε».

«Τώρα,
βεβαίως αν πήγαινες εσύ μέσα στη μαύρη
διαδικασία και εξαγόραζες μια θέση για
να πάρεις και ένα διορισμό, δε φταίμε
εμείς» συνέχισε ο κ. Παππάς και πρόσθεσε:

«Αυτό
είναι το καθεστώς που υπήρχε. Πλήρους
αδιαφάνειας, συναλλαγών κάτω από το
τραπέζι, εξαγοράς θέσεων και προσλήψεων
και φυσικά στο τέλος συνολική χρεοκοπία
ενός οργανισμού, όπου καλείται το κράτος
να πληρώσει τα σπασμένα. Και ξέρετε πόσα
πλήρωσε το κράτος τα τελευταία χρόνια
από το 1990 μέχρι σήμερα; Δύο δισεκατομμύρια,
ευρώ. Αυτό το καθεστώς θέλουμε να
ξεδιαλύνουμε. Και η απόφαση μας είναι
να το ξεδιαλύνουμε».

Μιλώντας
για την πρότερη κατάσταση του οργανισμού,
ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ υπογράμμισε ότι
είχε διαμορφωθεί μια «λεόντεια» σχέση
σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος, χωρίς
κανένα επιχειρηματικό ρίσκο, με
καταστρατήγηση εγχώριων και κοινοτικών
κανονισμών καθώς οι ισολογισμοί δεν
δημοσιεύονταν, ενώ, μεταξύ άλλων, από
τις πρώτες ενέργειες της νέας διοίκησης
ήταν να διακόψει τη σύμβαση που υπήρχε
με ιδιωτική ελεγκτική εταιρία.

Θεσσαλονίκη: Αδιανόητο ξύλο οδηγών στην μέση του δρόμου – Τους τραβούσαν για να τους χωρίσουν (Video)

xylo dromos retxiki

Θεσσαλονίκη: Αδιανόητο ξύλο οδηγών στην μέση του δρόμου – Τους τραβούσαν για να τους χωρίσουν (Video)

Οι δύο οδηγοί σταμάτησαν τα οχήματά τους και άρχισαν να πλακώνονται.

H απάντηση Καλλιάνου σε Άδωνι: «Τι θα κάνω αφορά μόνο τον πατέρα μου – Έχω τα πάντα σε μηνύματα»

InCollage 20240424 163106834

H απάντηση Καλλιάνου σε Άδωνι: «Τι θα κάνω αφορά μόνο τον πατέρα μου – Έχω τα πάντα σε μηνύματα»

«Όλα στο φως, χωρίς να φοβηθώ κανέναν που θα προσπαθήσει να με βγάλει ψεύτη», τονίζει…

Απάντηση Βέφας για σχόλια Μαμαλάκη: «Μην ψάχνεις να βρεις κάτι για εμάς, είμαστε αγκαλίτσα» (Video)

MAMALAKIS VEFA

Απάντηση Βέφας για σχόλια Μαμαλάκη: «Μην ψάχνεις να βρεις κάτι για εμάς, είμαστε αγκαλίτσα» (Video)

Η γνωστή μαγείρισσα απάντησε στα σχόλια του συναδέλφου της για την απόφασή της να κατέβει…

Κασσελάκης σε μοναχούς στην Αμοργό: «Να έρθω να μονάσω και εγώ, θα το ήθελε η μισή Ελλάδα για να με ξεφορτωθεί» (video)

6198422

Κασσελάκης σε μοναχούς στην Αμοργό: «Να έρθω να μονάσω και εγώ, θα το ήθελε η μισή Ελλάδα για να με ξεφορτωθεί» (video)

Δείτε την κουβέντα που είχε ο Στέφανος Κασσελάκης με μοναχούς στην Αμοργό