Newsroom

Newsroom

Πλέον και οι αυτοκινητοβιομηχανίες γνωρίζουν που είμαστε!

Η κυβέρνηση παρακολουθεί τα  τηλεφωνήματα σας. Οι εταιρείες λιανικής πώλησης εντοπίζουν τις  αγοραστικές σας συνήθειες. Και σας φαίνεται περίεργο το…

cars traffic city lights long exposure

Η κυβέρνηση παρακολουθεί τα  τηλεφωνήματα σας. Οι εταιρείες λιανικής πώλησης εντοπίζουν τις  αγοραστικές σας συνήθειες. Και σας φαίνεται περίεργο το γεγονός ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες παρακολουθούν που βρίσκεστε όταν οδηγείτε;  Τι δεν καταλαβαίνετε? Ίσως να μην μιλάμε ακόμα για την Ελλάδα, αλλά κοντός ψαλμός αλληλούϊα. Σύμφωνα λοιπόν με μια νέα   έκθεση του ανεξάρτητου οργανισμού GAO που λειτουργεί για το Κονγκρέσο των Ηνωμένων Πολιτειών (Government Accountability Office), έξι από τις 10 Αμερικανικές εταιρείες που χρησιμοποιούν συσκευές εντοπισμού θέσης στα προϊόντα τους είναι αυτοκινητοβιομηχανίες, μεταξύ των οποίων  η Ford ,  η Chrysler και  η General Motors . 
Όπως αναφέρει το iguru.gr ,ο οργανισμός αυτός διαπίστωσε ότι οι εταιρείες που μαζί με το αυτοκίνητο παρέχουν και ένα track location (μηχάνημα εντοπισμού θέσης) με σκοπό την ασφάλεια κατά της κλοπής του αυτοκινήτου, χρησιμοποιούν τα δεδομένα θέσης των πελατών τους για να ενημερώνουν με  στοιχεία την ημερήσια κυκλοφορία, να βοηθούν στο έργο επιβολής του νόμου και γενικά να εξυπηρετούν συστήματα GPS τρίτων προσώπων και εταιρειών. Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα Ad Age , οι εταιρείες, σε ορισμένες περιπτώσεις, αποστέλνουν μέρος των  δεδομένων σε ερευνητές που μελετούν σχέδια κυκλοφορίας και άλλα φαινόμενα του οδικού δικτύου. Συμπληρωματικά αναφέρει η Ad Age ότι τα δεδομένα θέσης συγκεκριμένων μοντέλων αυτοκινήτων μπορούν να πωληθούν σε διαφημιστικές επιχειρήσεις οι οποίες στοχεύουν σε συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία. Επιπλέον, οι πληροφορίες μπορούν να πωληθούν σε ασφαλιστικές εταιρείες που θέλουν να αξιολογήσουν, ας πούμε, πόσο ασφαλής είναι ένας οδηγός. Σε γενικές γραμμές, η έκθεση καταλήγει στο συμπέρασμα ότι,  οι εταιρείες γνωρίζουν για την προστασία της ιδιωτικής ζωής των πελατών τους, αλλά συχνά δεν ξεκαθαρίζουν επαρκώς στους πελάτες ότι αυτοί παραδίδουν προσωπικές πληροφορίες ή ακόμα δεν εξηγούν πλήρως τί στοιχεία συλλέγουν, τι εννοούν λέγοντας «κοινή χρήση δεδομένων» κλπ. «Χωρίς σαφείς γνωστοποιήσεις» καταλήγει η έκθεση, «αυξάνεται ο κίνδυνος ότι τα δεδομένα μπορούν να συλλέγονται ή να μοιράζονται για σκοπούς που ο καταναλωτής δεν περίμενε ή δεν έχει πραγματικά συμφωνήσει».

 

Το Κουτί της Πανδώρας συμμετέχει στην 24ωρη απεργία που εξήγγειλε η ΕΣΗΕΑ

issue 2465910 1920 1

Το Κουτί της Πανδώρας συμμετέχει στην 24ωρη απεργία που εξήγγειλε η ΕΣΗΕΑ

Η δημοσιογραφική ομάδα του koutipandoras.gr, συμμετέχει στην 24ωρη απεργία που εξήγγειλαν τα Διοικητικά Συμβούλια της Ομοσπονδίας…