Newsroom

Newsroom

Οι καταναλωτές στις αναδυόμενες αγορές ενισχύουν την αγορά ειδών πολυτελείας

Η Γαλλία και η Ιταλία είναι οι κορυφαίες Ευρωπαϊκές χώρες του κλάδου. Οι τσάντες και τα αξεσουάρ πολυτελείας παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων

5926ec351dc5245c388b45be

Οι καταναλωτές στις αναδυόμενες αγορές εξακολουθούν να ενισχύουν την αγορά ειδών πολυτελείας, σύμφωνα με την τέταρτη ετήσια έρευνα της Deloitte, «Παγκόσμιες Δυνάμεις των Ειδών Πολυτελείας» (Global Powers of Luxury Goods). Στην Κίνα, τη Ρωσία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, δηλαδή αγορές που έχουν χαρακτηριστεί ως αναδυόμενες αγορές ειδών πολυτελείας, το ποσοστό των καταναλωτών που δηλώνουν ότι έχουν αυξήσει τις δαπάνες τους τα τελευταία 5 χρόνια είναι 70%, σε σύγκριση με το 53% στις αναπτυγμένες αγορές (Ε.Ε., Η.Π.Α. και Ιαπωνία).

Η έκθεση εξετάζει και καταγράφει τις 100 μεγαλύτερες εταιρίες ειδών πολυτελείας παγκοσμίως, βάσει των δημοσιευμένων στοιχείων για τις ενοποιημένες πωλήσεις τους. Επίσης, παρουσιάζει τις βασικές τάσεις που διαμορφώνουν την αγορά ειδών πολυτελείας, παρέχοντας μια παγκόσμια οικονομική προοπτική για τον κλάδο.

Σύμφωνα με τα δημοσιευμένα στοιχεία, οι συνολικές πωλήσεις των 100 μεγαλύτερων εταιριών ειδών πολυτελείας ανήλθαν σε US$212 δις για το οικονομικό έτος 2015, παρουσιάζοντας μείωση 4,5% σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος.

Για ακόμα μία χρονιά, η Ιταλία είναι η χώρα με τις περισσότερες εταιρίες ειδών πολυτελείας – από τις κορυφαίες 100 εταιρίες του κλάδου, οι 26 είναι ιταλικές – ενώ η Γαλλία, αν και με αρκετά λιγότερες εταιρίες, κατέχει το υψηλότερο μερίδιο πωλήσεων. Οι ιταλικές εταιρίες, οι οποίες είναι κατά κύριο λόγο οικογενειακές, έχουν μέσο όρο πωλήσεων US$1,3 δις, έναντι US$5,1 δις για τις γαλλικές εταιρίες.

Παρατηρείται ότι τα ταξίδια και ο τουρισμός εν γένει εξακολουθούν να αποτελούν σημαντική ευκαιρία ανάπτυξης για τα είδη πολυτελείας. Μάλιστα, οι μισές περίπου αγορές πραγματοποιούνται είτε από καταναλωτές που ταξιδεύουν σε μια ξένη χώρα (31%) είτε κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο αεροδρόμιο (16%). Το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 60% για τους καταναλωτές των αναδυόμενων αγορών, οι οποίοι πιθανότατα δεν έχουν πρόσβαση στη μεγάλη ποικιλία προϊόντων και μαρκών που είναι διαθέσιμες στις αναπτυγμένες αγορές.

Ωστόσο, ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβάνονται οι καταναλωτές την πολυτέλεια αλλάζει. Η εμπειρία και η αίσθηση που τους δημιουργεί αποκτούν όλο και μεγαλύτερη βαρύτητα, ενώ η υλική απόλαυση έρχεται δεύτερη. Βέβαια, η κορυφαία ποιότητα εξακολουθεί να αποτελεί προτεραιότητα για τους καταναλωτές, των οποίων το ενδιαφέρον παραμένει αμείωτο για τα χειροποίητα προϊόντα και την υψηλή δεξιοτεχνία.

Καλλιάνος: «Θα φτάσω το μαχαίρι στο κόκκαλο για όλους τους πατεράδες»-Τι απαντά το «Αττικόν» (video)

kallianos adonis 654 new 102

Καλλιάνος: «Θα φτάσω το μαχαίρι στο κόκκαλο για όλους τους πατεράδες»-Τι απαντά το «Αττικόν» (video)

Η αγωνία του βουλευτή της ΝΔ για τη ζωή του πατέρα του, γίνεται κατά διαστήματα…

Ποινική δίωξη για κακούργημα στον Κωνσταντίνο Φλώρο – Παραμένει υπό κράτηση

6200549

Ποινική δίωξη για κακούργημα στον Κωνσταντίνο Φλώρο – Παραμένει υπό κράτηση

Στην άσκηση κακουργηματικής ποινικής δίωξης για βιαιοπραγία κατά βουλευτή κατά την άσκηση των καθηκόντων του…