Νίκος Παππάς: Οδηγός τα 250 εκατ. ευρώ του πρώτου διαγωνισμού για τις άδειες

Την άποψη πως τα περίπου 250 εκατ. ευρώ που θα εισέπραττε το κράτος από τις τέσσερις τηλεοπτικές άδειες του διαγωνισμού του περασμένου καλοκαιριού αποτελεί σίγουρα έναν «οδηγό» για το νέο διαγωνισμό με τις επτά άδειες έπειτα από απόφαση του ΕΣΡ, εξέφρασε ο Νίκος Παππάς.

593061011dc524d55f8b4724

Ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης σε συνέντευξή του στην «Εφημερίδα των Συντακτών» ερωτηθείς για το αν το τίμημα που θα δινόταν από τους υπερθεματιστές στον πρώτο διαγωνισμό θα πρέπει να αποτελεί «βάση» για τη νέα δημοπρασία είπε: «Τα 250 εκατ. ευρώ του διαγωνισμού μας ήταν αυτά που τον κατέστησαν επιτυχημένο. Προφανέστατα είναι ένας οδηγός, ο οποίος δεν μπορεί να αγνοηθεί. Αποδείξαμε ότι το φάσμα είναι όχι μόνο δημόσιος και σπάνιος, αλλά και πολύτιμος πόρος. Οτι υπάρχουν χρήματα στην αγορά που είναι έτοιμα να διατεθούν για τη χρήση του. Αυτά τα χρήματα, όπως είχαμε πει, θα πάνε σε ευαίσθητους για την κοινωνία τομείς, όπως η προσχολική εκπαίδευση και η υγεία».

Αναφερόμενος στον αριθμό των αδειών επιτέθηκε στην αντιπολίτευση λέγοντας πως όταν η κυβέρνηση είχε πει να δοθούν τέσσερις πανελλαδικές άδειες γενικού περιεχομένου, και όταν ολοκληρωθεί ο χάρτης συχνοτήτων να δοθούν όσα θεματικά χωράνε, «τότε, Μητσοτάκης, Γεννηματά, Γεωργιάδης, Χατζηδάκης και Λοβέρδος φώναζαν ότι ο αριθμός των αδειών έπρεπε να είναι απεριόριστος».

«Τώρα που το ΕΣΡ αποφάσισε ότι οι άδειες θα είναι επτά, τι έχουν να πουν; Θα καταγγείλουν και το ΕΣΡ για «Βόρεια Κορέα», «χούντα», «προσπάθεια ελέγχου της ενημέρωσης» και όλα όσα μας καταμαρτυρούσαν; Θα ζητήσουν συγγνώμη, όχι για τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς εναντίον μας, αλλά για τα ψέματα που είπαν στον κόσμο;», πρόσθεσε.

Τέλος, ερωτηθείς για το πολυνομοσχέδιο που πήγε στη Βουλή με στόχο να «καταπολεμηθούν προβλήματα νόθευσης του ανταγωνισμού στον χώρο της τηλεοπτικής διαφήμισης και της κυκλοφορίας των εφημερίδων», ο Νίκος Παππάς δήλωσε: «Ο κλάδος της τηλεοπτικής διαφήμισης είναι ένα πεδίο όπου, δυστυχώς, η αδιαφάνεια είναι ο κανόνας. Η λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας διάθεσης διαφημιστικού χρόνου υπό την εποπτεία του ΕΣΡ είναι ο τρόπος για να γίνονται οι συναλλαγές πάνω στο τραπέζι, διαφανώς, και να πληρώνονται οι αναλογούντες φόροι. Στις εφημερίδες νομοθετείται η υποχρεωτικότητα του γραμμικού κώδικα, πράγμα που θα βοηθήσει και το κοινό και τη διαφημιστική αγορά να γνωρίζει τις πραγματικές κυκλοφορίες. Το να μη βασίζεται το μοίρασμα της διαφημιστικής πίτας σε εκτιμήσεις και το να μην υπάρχουν «καπέλα» είναι κάτι για το οποίο θα πρέπει όλοι να συμφωνήσουμε.»

Βόλος: Συγκλονίζει μαρτυρία 21χρονης κοπέλας – «Με βίαζε σε ξενοδοχείο από τα 11 μου χρόνια» (video)

viasmos 6

Βόλος: Συγκλονίζει μαρτυρία 21χρονης κοπέλας – «Με βίαζε σε ξενοδοχείο από τα 11 μου χρόνια» (video)

Απίστευτες αποκαλύψεις έκανε μια κοπέλα απ' τη Λάρισα, καθώς αποκάλυψε ότι βιαζόταν επί σειρά ετών…