Σύμφωνα με ρεπορτάζ του «Πρώτου Θέματος», τα συνολικά έσοδα έφτασαν τα 24 εκ. ευρώ, με το κόστος να αγγίζει τα 18,5 εκ. ευρώ.
Ενδεικτικό της επιτυχίας είναι πως το 1″ του διαφημιστικού χρόνου κόστιζε 300 ευρώ, ενώ ο ελάχιστος χρόνος που μπορούσε να διατεθεί ήταν τα 22″.
Όσο για τα sms στις ψηφοφορίες, στον τελικό στάλθηκαν σύμφωνα με το ρεπορτάζ 560.000 γραπτά μηνύματα. Επίσης, ο μέσος όρος μηνυμάτων για την ψηφοφορία αποχώρησης ήταν 100.000 με 120.000 ανά επεισόδιο.
Με τη χρέωση για κάθε μήνυμα που έστελναν οι τηλεθεατές στον μεγάλο τελικό του Survivor να είναι 1,24 ευρώ, προκύπτει ότι τα συνολικά έσοδα μόνο από τα sms (στο τελευταίο επεισόδιο) ήταν σχεδόν 700.000 ευρώ (694.400).