Newsroom

Newsroom

Η Mercedes έστειλε…μήνυμα! (video)

To παγκόσμιο πρωτάθλημα ξεκίνησε την Παρασκευή (23/3), με τις ελεύθερες δοκιμές στην στην πίστα του Άλμπερτ Παρκ, στην Μελβούρνη, με τις Μercedes να δείχνουν τα ''δόντια'' τους. Ο Λουίς Χάμιλτον ήταν ο ταχύτερος στις 2 πρώτες περιόδους, ενώ η Γερμανική ομάδα έδειξε ό,τι θα υπερασπιστεί την τίτλο της παρά την αποχώρηση του παγκόσμιου πρωταθλητή, Νίκο Ρόσμπεργκ!

58d4f9301dc524160e8b458c

Ομάδες και πιλότοι είναι έτοιμοι να πέσουν στην μάχη του πρωταθλήματος της F1, που ξεκινά στην Αυτραλία την Κυριακή (26/3) και χωρίς να υπάρχει φαβορί για τον τίτλο, καθώς οι σημαντικές αλλαγές που ισχύουν από φέτος, ευελπιστούν να το κάνουν ακόμα πιο συναρπαστικό. Είναι η πρώτη φορά στην 68χρονη ιστορία του θεσμού που γίνονται αλλαγές ώστε να καταστούν ταχύτερα τα μονοθέσια. Παραδοσιακά οι αλλαγές είχαν σα στόχο την επιβράδυνση τους. 

Στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής (24/3), μπορεί οι ομάδες να μην έδειξαν το αντιπροσωπευτικό δείγμα της πραγματικής δυναμικής τους, ωστόσο Mercedes και Λουίς Χάμιλτον φρόντισαν να στείλουν ένα ”ηχηρό” μήνυμα στους ανταγωνιστές τους, ό,τι η παγκόσμια πρωταθλήτρια είναι εδώ. τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Λουίς Χάμιλτον σταμάτησε στο FP1 τα χρονόμετρα στο 1.24.220, ενώ στην 2η έπεσε στο 1:23.6 δείχνοντας την ταχύτητα των φετινών μονοθεσίων, της Γερμανικής ομάδας, και δείχνοντας ό,τι είναι το φαβορί για τον φετινό τίτλο, ειδικά δε από την στιγμή που αποσύρθηκε ο Νίκο Ρόσμπεργκ.

Στις δοκιμές οι 10 ομάδες που αγωνίζονται στο πρωτάθλημα συμμετείχαν σ’ αυτές αξιολογώντας τις τρεις διαθέσιμες γόμες ελαστικών της Pirelli: πάρα πολύ μαλακή, πολύ μαλακή, μαλακή. Όλες επέλεξαν να έχουν διφορετική στρατηγική, ωστόσο καμία δεν αποκάλυψε την επιλογή που θα έχουν στον Κυριακάτικό αγώνα.

Ενδεικτικά, τόσο η Red Bull όσο και η Ferrari δεν χρησιμοποίησαν την πάρα πολύ μαλακή γόμα, ενώ στη McLaren προσπαθώντας να καλύψουν το χαμένο έδαφος των δοκιμών εξέλιξης στη Βαρκελώνη, ασχολήθηκαν περισσότερο έκαναν στην αξιολόγηση της αεροδυναμικής χρησιμοποιώντας ειδικές συσκευές καταγραφής. Στη Honda αισιοδοξούν ότι έχουν επιλύσει τα προβλήματα που παρουσίαζε η υβριδική τους μηχανή, όπως συνέβει το και στη Renault.

Φυσικά το ερώτημα για τον Κυριακάτικο αγώνα, παραμένει, και δεν είναι άλλο είναι εάν υπάρχει πλεονέκτημα στο να επιχειρήσει κάποιος στρατηγική ενός πιτ στοπ; Είτε εκκινώντας με την πολύ μαλακή γόμα και βάζοντας μετά τη μαλακή, είτε εκκινώντας με την πάρα πολύ μαλακή και βάζοντας μετά τη μαλακή.

Περισσότερες απαντήσεις θα δωθούν την Κυριακή , όπου ανοίγει η αυλαία του παγκοσμίου πρωταθλήματος της F1


Διπλός ισχυρός σεισμός ταρακούνησε τη μισή Ελλάδα: Τι είναι γνωστό μέχρι τώρα – Οι πρώτες εκτιμήσεις

σεισμός

Διπλός ισχυρός σεισμός ταρακούνησε τη μισή Ελλάδα: Τι είναι γνωστό μέχρι τώρα – Οι πρώτες εκτιμήσεις

Δύο ισχυροί σεισμοί σημειώθηκαν στην Ηλεία - Οι πρώτες εκτιμήσεις από τους σεισμολόγους